Osnovna razlika između Google i nativnih oglasa

by Tijana S.
Vreme čitanja: 2 minuta

Mnogi od vas i dalje ne razumeju koja je razlika između svima dobro znane Google reklame i nativne, sem toga da se nativni oglas uklapa u temu i dizajn stranice gde se nalazi. Zato smo rešili da vam rasvetlimo „misteriju“.

Naime, oni koji su dublje u internet marketingu dobro znaju da se u današnje vreme i Gugl oglasi uklapaju u sadržaj stranice gde se nalaze. Npr. ako kompanija Nike kupi oglas na Guglu, ta reklama će se naći kod sadržaja kao što su odbojka, košarka, fudbal ili bilo koji drugi sport koji koristi Nike opremu. Što znači da bi po mnogima (izvedeno logičnim putem) nativni oglas u suštini bio isti kao Guglov samo što stilski lepše deluje.  Međutim to nije glavna razlika.

Šta je onda glavna razlika između Gugl i nativnog oglasa?

Gugl oglasi su oni koji se nalaze pretragom (search), pa ako publika ne zna šta da traži od ovakvog načina reklame oglašavač neće imati koristi. Gugl reklame koriste AdWords na osnovu kojih izlaze u pretrazi i tako dolaze do publike. Mana je u tome što možete uložiti dosta u Gugl oglase, a opet da nemate novu publiku ili dolazak novih klijenata. Npr. imate zlataru i prodajete unikatne minđuše. One će izlaziti ako u pretrazi tražite „minđuše“, ali šta je sa onim kupcima koji ni ne razmišljaju da kupe minđuše već ih kupe zato što su ih videli u „izlogu“ i svidele su im se.

Dok će ista ta zlatara, ako koristi nativno oglašavanje, sigurno doći i do nove publike, tj. onih koji vole unikatne stvari ili zlatne ili nakit, pa ako već čita tekst o „unikatnim“ stvarima i poželi nešto tako jedinstveno, a vaš oglas stoji uz taj tekst, naravno da će odmah da ga otvori i u 95% slučajeva pazari vašu robu.

Naravno, tu su i druge stvari. Kao te da vas Gugl reklama vodi direktno na proizvod, dok je kod nativnog oglašavanja sadržaj kralj. Kad kliknete na reklamu ona će vas prvo odvesti na tekst ili stranicu koja će vam reći o proizvodu/usluzi, pa tek onda do oglašivača.

Sada kada znate glavnu razliku između dva najpopularnija internet oglasa nemojte gubiti vreme, već još danas pokrenite vašu nativnu reklamu. Minimalni iznos za pokretanje nativnog oglasa je svega 10 evra i ceo postupak je gotov u tri laka koraka:

  1. Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  2. Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  3. Sačekajte da se reklama odobri
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x