Osvojite poverenje milenijalaca pomoću 7 marketinških trikova

Da li spadate u grupu milenijalaca? To su ljudi rođeni u periodu od 1982. godine do kasnih 90-ih godina xx veka. Drugačije se nazivaju generacija Y i imaju posebne karakteristike na osnovu kojih se izdvajaju u odnosu na druge generacije. Iako nisu rođeni u digitalnoj eri kao generacija Z, ipak su mnogo vezani za internet tehnologiju. Obožavaju društvene mreže, mobilne telefone i druge tehnološke novine.

Zašto da pridobijete pažnju milenijalaca? Studije procenjuju da milenijalci pokazuju sve veću moć kupovine. Oni trenutno puno rade i zarađuju, tako da se pretpostavlja kako će do 2020. godine njihova moć kupovine porasti do 1 trilion dolara. Milenijalac je svaki treći čovek na svetu koji kupuje. Da pogledamo statistiku milenijalaca u brojevima:

Glavne karakteristike milenijalaca

Da bi marketing imao prave efekte, treba da najpre upoznate milenijalce. Kad već pokazuju veliku moć kupovine, vreme je da osvojite njihovu pažnju. Nisu toliko sebični i narcisoidni, kao što se javnost trudi da to dokaže.

  • Ljubav prema digitalnoj tehnologiji. Milenijalci su manje zavisni od generacije Z i imaju razvijenije kritičko mišljenje prema online informacijama. Prigrlili su tehnološke inovacije jer uviđaju njihovu praktičnost, vrednost, bezbednost i zabavnost. Cene korisne digitalne sadržaje i alate.
  • Naklonost ka društvenim mrežama. Milenijalci vole kad se osećaju kao deo zajednice. Traže povezanost i prijateljstvo preko društvenih mreža. Oslanjaju se na mišljenje i podršku virtuelnih prijatelja. Obožavaju da prave selfije i da šeruju važne lične informacije.
  • Zavisnost od mobilnih telefona. Milenijalci nose mobilne telefone svuda. Smatraju ih praktičnim, korisnim i zabavnim. U bilo kom trenutku mogu da se dopisuju, ćaskaju, slušaju muziku, igraju igrice i dr. Bitno im je osećanje stalne povezanosti sa internet tehnologijom.
  • Želja da promene svet. Milenijalci posmatraju svet oko sebe i imaju svoje mišljenje. Investiraju u biznis, kupuju produkte i usluge za koje veruju da bi doneli napredak okruženju. Nisu zadovoljni situacijom i društvenom slikom, pa žele da promene svet na bolje, da drugi budu srećniji.
  • Odbojnost ka tradicionalnom oglašavanju. Milenijalci su oprezni i ne možete ih lako prevariti marketinškim strategijama. Ignorišu i blokiraju banere i klasične reklame. Obraćaju pažnju na iskustvo i preporuke potrošača. Najbolje je da im priđete preko nativnog oglašavanja jer se tako bolje gradi emotivna povezanost sa brendom.

Marketinški trikovi kako da osvojite milenijalce

Nisu svi milenijalci isti, zato ne valja generalizovati. Treba da dobro upoznate ciljnu grupu milenijalaca. Odredite ciljeve, pa primenite sledeće marketinške trikove.

[crp]

1. Promovišite brend preko vizuelnih društvenih platformi

Poslednjih godina raste popularnost vizuelnih društvenih mreža: Instagram, Tumblr, SnapChat i Pinterest. Milenijalci obraćaju pažnju na slike i to pokreće njihove emocije. Zato kreirajte vizuelni sadržaj preko kojeg ćete promovisati proizvode ili usluge. Napravite grupe i zajednice, šerujte postove o značaju i vrednosti brenda. Učinite brend zanimljivim i dopadljivim da bi milenijalci delili sa virtuelnim prijateljima.

Neka na slikama budu prikazana iskustva potrošača. Pronađite fotografije fanova gde se pokazuje njihovo pozitivno iskustvo sa upotrebom brenda. Milenijalci su kritički nastrojeni, tako da je bolje da ih pridobijete preko autentičnih slika njihovih vršnjaka. Takve slike možete da šerujete po društvenim mrežama, da stavljate na naslovnu stranu veb sajta, na prodajnu stranu. Milenijalci se bolje povezuju sa brendom kada uoče zadovoljne potrošače u prirodnom kontekstu.

2. Organizujte takmičenja na društvenim mrežama

Milenijalci obožavaju izazove i rado se upuštaju u takmičenja sa vršnjacima. Fotografije i video spotovi veoma motivišu i podstiču ovu generaciju da se takmiči. Ponudite atraktivnu nagradu i učinite takmičenja zanimljivim. Milenijalci će deliti sa virtuelnim prijateljima kreirane slike i video sadržaje gde ističu svoje prednosti u odnosu na konkurenciju. Njihovi prijatelji šeruju dalje, pa se tako za vaš brend daleko čuje. Imaćete više potencijalnih i lojalnih kupaca proizvoda ili usluga.

3. Brzo odgovarajte na pitanja

Budite aktivni na društvenim mrežama, brzo odgovorite na svako pitanje potrošača. Milenijalci nemaju puno strpljenja i ne vole ignorisanje. Potrudite se da odgovorite u roku od 24h na komentare i pitanja. Budite profesionalni i pokažite poštovanje. Izbegavajte krutost u odgovorima, već budite pomalo zabavni. Ostavićete tako pozitivan utisak na milenijalce.

4. Uključite influensere u promociju brenda

Fanovi influensera mogu da postanu vaši verni potrošači. Milenijalci manje veruju poznatim ličnostima, a više autentičnim realnim ljudima. Oni cene iskrenost i mišljenje blogera i jutjubera. Zato uložite u influensere da biste privukli pažnju milenijalaca. Njihove recenzije o brendu i slike sa brendom snažno utiču na svest kupaca. Mogu da inspirišu pratioce da šeruju i da se povežu sa vašim produktima ili uslugama.

5. Kreirajte video sadržaje

Video spotovi imaju jako dejstvo na emocije kupaca. Brzo privlače pažnju i izazivaju radoznalost. Istraživanja pokazuju da 80% milenijalaca gleda video sadržaj kako bi odlučilo o kupovini. Takođe, 76% milenijalaca prati brendove preko Youtube. Zato se bacite na posao, osmislite zanimljive video spotove za svoj brend.

6. Ubacite humor

Nasmejte milenijalce ako želite da ih osvojite. Smeh uspostavlja pozitivnu vezu sa brendom. Humor ne čini brend samo interesantnim, nego i vrednim za šerovanje. Studije dokazuju kako milenijalci mnogo cene humor i smejanje. Zato iskoristite ovu mogućnost. Prikažite zabavne i smešne reklame.

7. Istaknite pozitivan uticaj brenda na okruženje

Milenijalci žele da učine svet boljim mestom za život. Oni emotivno reaguju na društvene probleme i pojave. Veoma poštuju kompanije koje pokazuju stav prema realnim problemima. Kupuju produkte i usluge koje smatraju korisnim i vrednim za društveno okruženje. Veruju u brend koji se predstavlja kao rešenje za brojne životne i socijalne izazove. Streme ka tome da investiranjem u kvalitetan biznis doprinose napretku zajednice.

Zato pokažite stav prema svakodnevnim problemima. Inspirišite milenijalce da se povežu sa brendom jer je on njihova podrška na putu do uspeha. Istaknite vrednost brenda da će promeniti svet na bolje. Neka milenijalci vide šta dobijaju njegovom kupovinom. Povežite priču brenda sa idealima ove generacije. Tako ćete graditi čvrst odnos poverenja sa potrošačima.

Pratite digitalne trendove

Nativno oglašavanje postaje sve popularnije u digitalnom marketingu. To je sjajna mogućnost kako da sigurno osvojite srce milenijalaca. Oni ionako ne veruju više tradicionalnim reklamama. Nativno oglašavanje se lako prilagođava mobilnim uređajima i društvenim mrežama. Ono nudi zanimljive i ubedljive strategije za povezivanje kupaca sa brendom. Nativni ili prirodni oglasi prate interesovanja i potrebe savremenih generacija.

Kako funkcioniše mobilno nativno oglašavanje? Pronađite odgovore u sledećem tekstu:

Budite u toku sa dešavanjima u svetu marketinga i digitalnih tehnologija. Dobro upoznajte ciljnu publiku milenijalaca, razmislite kako da je povežete sa brendom. Možete da lako i brzo osvojite poverenje milenijalaca preko nativnih oglasa. Vrlo su privlačni sa naslovima i slikama, pokreću emocije korisnika. Neka milenijalci budu lojalni kupci vašeg brenda jer je koristan i vredan u određenim sferama života.

Samo nekoliko koraka vas deli od uspeha na tržištu! Kliknite na link ispod i pokrenite nativnu kampanju koja daje sjajne rezultate!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]