Ovo je odlična tehnika za pravljenja pre-landing stranice

pripovedanje

Svi mi znamo bar jednu osobu koja je uvek „puna“ zanimljivih priči. Međutim, ako se malo dublje upustite u razmišljanje o priči koju ste čuli, spoznaćete da  pripovedačeve reči nisu niti toliko uzbudljive niti emotivne, već jednostavno ta osoba ima sposobnost da pripoveda događaje na jedan zanimljiv način. Najčešće su prožete i humorom. 

Oglas putem sadržaja se može savršeno napraviti baš uz pomoć pripovedanja. Koristeći taj „alat“ možete napraviti veoma interesantnu kampanju. Morate biti oprezni ako koristite ovaj metod pri pravljenju oglasa, zato što baš kao u stvarnom životu, neko nema tu sposobnost da zanimljivo ispriča priču. Ako ste jedan od tih koji to jednostavno ne umeju, onda je najbolje da angažujete profesionalca za tu svrhu. 

Šta je pripovedanje? 

Ukratko, pripovedanje je čin prepričavanja anegdota. Pripovedanje datira još iz najstarijih civilizacija, a mnogi ga smatraju umetničkom formom. Pripovedanje se pored pričanja može odvijati i kroz druge forme kao što su recimo slikanje, pisanje itd. 

Pored izgovorenih reči, pisanje je možda najčešći i najpopularniji oblik pripovedanja. Treba da napomenemo da priča i pisanje u pripovedanju imaju dve ključne razlike kojih morate biti svesni. Govorne priče teku kroz ton glasa i pripovedačevu mimiku. S druge strane, pisane priče moraju biti napisane sa određenim pridevima koji pomažu pri stvaranju živopisnih slika. 

[crp]

Da bismo vam objasnili kako da koristite pripovedanje opisaćemo vam isti proizvod na više načina. Za primer ćemo uzeti čaj za mršavljenje na bazi zelenog čaja. 

Činjenični opis: 

Ovaj čaj za mršavljenje sadrži kombinaciju raznih biljki i zelenog čaja, za koji je klinički dokazano da pomaže pri ubrzavanju metabolizma, pa samim tim i bržem gubitku kilograma i prirodnom smanjenju masti u organizmu. 

Pripovedanje: 

Vekovima su zeleni čaj koristili u malezijskoj, ali i čitavoj jugoistočnoj Aziji, kao lek. Ovaj moćni čaj za mršavljenje koristi moć zelenog čaja da vam pomogne da se oslobodite „dosadnog“ sala i samim tim izgubite višak kilograma. 

Iskoristite pripovedanje za stvaranje pre landing stranice i tako stvorite neraskidivu vezu sa svojom publikom. 

Kako poslovanja mogu iskoristiti pripovedanje u internet kampanji 

Prema istraživanju tima kompanije Quantified Communications, poruke koje se dostavljaju kroz priču su čak 22 puta više zapamćene od strane publike nego kad je to „suv“ tekst o činjenicama. 

Postoji više pristupa kako da iskoristite pripovedanje u svrhu svoje internet kampanje. Navešćemo primer za svaki pristup, sledeći isti primer koji smo gore naveli, o čaju za mršavljenje. 

tehinke pripovedanja u oglasavanju

Uspešne priče 

Prvo o čemu će vaša publika razmišljati je o tome koje su prednosti vašeg proizvoda u odnosu na druge iste namene. Treba to da iskoristite, jer nema boljeg načina da se dokaže koliko je vaš proizvod dragocen naspram drugih nego da ispričate priče zadovoljnih kupaca. Uostalom, čak 92% potrošača veruje preporukama svojih vršnjaka, prema tome znate šta treba da učinite da pripovedanje iskoristite u svrhu internet kampanje. 

Nataša (36) je bila jedna od milion ljudi koji pate od anksioznosti i to joj je uticalo na telesnu težinu. Srećom, ovaj ukusni eliksir, napravljen od dragocenog zelenog čaja,  omogućio joj je da smanji telesnu masnoću za 17% i tako inspiriše druge žene da učine isto. 

Sukob 

Tehnika sukoba u osnovi se oslanja na predstavljanje problema, a zatim se nudi njegovo rešenje. Na primer, gubitak težine može izazvati problem samopouzdanja i niz drugih problema. Zatim, možete predstaviti rešenje putem čaja za mršavljenje. 

Ne možete da izgubite sve te kilograme? Rešenje problema je pred vama – čaj za mršavljenje. Studije pokazuju da čaj za mršavljenje na bazi zelenog čaja topi masne naslage. Počnite da ga konzumirate i recite zbogom salu. Osećajte se zadovoljno u svojoj koži. 

Neprijatelj i heroj 

Neprijateljska i herojska struktura slična je sukobu, ali morate biti pažljivi u pogledu pozicioniranja svojih likova. Na primer, heroj će biti vaš proizvod, dok će neprijatelj biti problem sa kojim se suočava potrošač. U vašoj priči heroj treba da reši problem, ali takođe morate od neprijatelja napraviti „lošeg momka“. 

U srednjovekovnom dobu biti debeo bio je znak bogatstva. Međutim, od tada je prošlo dosta vremena, a i moderna medicina nas je naučila da prekomerna težina može biti opasna po naše zdravlje. Čaj za mršavljenje na bazi zelenog čaja će vam omogućiti da brzo i zdravo uklonite višak kilograma. 

Vizuelne priče 

Pored tekstualnog sadržaja, možete da ispričate priču i uz pomoć vizuelnog materijala. Na početku priče treba da bude mini opis, dok ilustracija treba da je što bi se reklo „slika i prilika“ priče. 

Kad se približila drevnom hramu, Lana je znala da će otkriti najčuveniju tajnu koja će pomoći milionima u borbi protiv opasnosti od viška kilograma – čaj za mršavljenje na bazi zelenog čaja! 

Iznenađenje 

Mnogi scenaristi su stekli ogromno bogatstvo zato što su u svoje scene ubacivali zaokrete situacija u nekom posebnom trenutku ili neko drugo iznenađenje na kraju svojih priča. Vi možete učiniti isto u svojoj kampanji putem sadržaja. 

I konačno, nakon milenijuma života bez rešenja, drevni bogovi stvorili su zeleni čaj koji ima tu moć da blagonaklono utiče na ljudsku smirenost i otkloni očaj. Takođe, oduševljenost je još veća što im taj eliksir, čaj za mršavljenje, može pomoći pri gubljenju telesne mase. 

Obični ljudi 

Postoji velika šansa da vaša publika neće biti sastavljena od ljudi iz sveta biznisa koji vole stručne razgovore, pa ćete želeti da dizajnirate svoju priču za obične smrtnike. Ovde glavni junak treba da bude obična osoba iz našeg okruženja koja ima iste probleme kao i milioni drugih. Prema tome treba da im date kreativno rešenje koje je za svakog. 

Kao što sam vam rekao, poznavao sam tog momka još od srednje škole i uvek je izgledao drugačije od drugih. Otvoreno sam ga pitao koja je njegova tajna dobre građe, a onda je moja vilica pala na pod kada mi je rekao da konzumira čaj za mršavljenje na bazi zelenog čaja. 

Emocionalne iskre 

Najbolji pripovedači imaju tendenciju da privuku pažnju kada uporede stvarnost sa idealnim svetom, upravo ova tehnika se zove tehnika emocionalne iskre. Tokom pripovedanja uz pomoć ove tehnike pripovedač ističe negativne činjenice, a zatim stvara sliku boljeg sutra, naravno, kroz svoj proizvod. 

Aleksa je oduvek želeo da pomogne ljudima da smršaju i postanju najbolja verzija sebe. Izuzetno je teško u svetu u kojem su brza i prerađena hrana toliko popularne. Međutim, zahvaljujući ovom eliksiru za mršavljenje na bazi zelenog čaja, može se stvoriti svet u kojem će svi imati idealnu kilažu. 

Pripovedanje priča je neverovatno dobar segment koji treba da bude prisutan u internet kampanjama putem sadržaja. Gore navedeni saveti će vam pomoći da implementirate ovu tehniku i na zanimljiv način privučete ogroman broj publike. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]