Poklanjamo 25 evra novim Native Media oglašivačima! Evo šta je potrebno da uradite…

by Tamara M.
Vreme čitanja: 4 minuta

Zašto publika ne reaguje na moje Instagram objave? Oglašavanje na Fejsbuku je skupo, prirodni reach odavno ne postoji, samo ulažem novac u prazno, nema nikakvog značajnog efekta! Ako i vama ovakve stvari prolaze kroz glavu onda je krajnje vreme da nešto drastično promenite u svom marketingu!

Sada je odličan trenutak za to, pošto Native Media platforma daje poklon novim oglašivačima u vidu 25 evra koje možete iskoristiti za promociju svojih kampanja.

Verovatno se pitate kakav je to vid marketinga.

Bavimo se nativnim oglašavanjem! Vaša reklama će biti prikazana na stotinama portala i blogova, što znači da će je videti na stotine hiljada korisnika. Reklama izgleda kao još jedan koristan tekst na portalu na kojem se prikazuje. Publici je primamljiva i rado će kliknuti na nju i posvetiti pažnju.

Nakon što kliknu biće prebačeni na sajt na kojem se nalazi vaš prodajni tekst! Na taj način ih provlačite kroz takozvani prodajni levak. Ne napadate korisnika direktno sa ponudom, nego ga polako zagrevate, stičete kroz tekst njegovo poverenje i povećavate šansu da na kraju ostvari konverziju, tj kupi vaš proizvod.

Kako treba da izgleda prodajni tekst?

Mnogi ljudi se plaše pisanja i razumemo ih. Ali verujte, to nije ništa strašno. Ako ste se oglašavali na društvenim mrežama, već ste pisali neke opise na svojim objavama. Prosto, te objave ubacite na svoj sajt I iskoristite ih kao prodajni tekst.

U čemu je onda razlika između objave na FB i na sajtu?

Na Fejsu, Instagramu i drugim društvenim mrežama, publika nije dovoljno fokusirana, pažnju im odvlači milionski sadržaj, zanimaju ih slike kućnih ljubimaca ili kako su im se prijatelji proveli na letovanju. Takođe naplaćuje vam se reklama po broju pregleda.

Na platfomi Native Media je skroz druga priča. Prvo, pregledi se ne naplaćuju, već klikovi na reklamu. Drugo svako ko je došao na vaš promo tekst već spada u ciljnu grupu potrošača. To je neko ko ima problem naveden u naslovu oglasa i želi da pročita neki tekst o tome. Pri tom fokusiran je na ponudu, neće mu iskočiti čet, niti će mu odvući pažnju fotke prijatelja.

Generalno ljudi nerado klikaju na spoljnje linkove na društvenim mrežama jer ne žele da napuste svoj profil. Ali dok listaju sadržaj na portalima, otvoreniji su za istraživanje.

Nego, da se vratimo na prodajni tekst!

Korisnike će najviše zainteresovati ako je vaš prodajni tekst u vidu intervjua sa nekim stručnjakom ili lično pozitivno iskustvo nekog korisnika koji je već koristio vaš proizvod.

Vi ste na ovaj način već privukli svoju ciljlnu grupu potrošača! Evo primer:

Recimo da prodajete kremu protiv varikoznih vena. Na reklami koju ste objavili na portalima naših izdavača, verovatno je pisalo nešto poput: Uklonila sam varikozne vene i sada opet normalno hodam. Na reklamu su kliknuli ljudi koji imaju problem sa proširenim venama i oni su počeli da čitaju vaš tekst. Dakle jednim klikom ste okupili svoju ciljnu grupu potrošača.

E sada, ako je tekst u formi iskustva ili npr intervjua sa nekim doktorom koji preporučuje vaš proizvod, publika je već na pola puta da naruči vašu kremu za proširene vene. Veruju ličnom iskustvu drugih, a još više veruju stručnim licima.

Sećate se onih baka i deka iz Top Šopovih reklama? Ko bi zaboravio čuvenu rečenicu: ,,Ja sam svog unuka sa ovim spasila, a sada sam ga i oženila”. Top Šop je igrao na kartu ličnog iskustva i razvio uspešno poslovanje. I vi možete iskoristiti taj isti princip.

Nije loše ubaciti skrinšotove poruka zadovoljnih korisnika ili ako ste dobili neki sličan mejl!

Naravno kroz tekst se mora provući i opis proizvoda, kao i jasan poziv na akciju na kraju: kupite odmah, naručite, itd. Ako dajete popuste ili akcije navedite da je sve vremenski ograničeno, tako će kupci ubrzati svoju kupovinu.

Znamo da ne umeju svi da napišu tekst, zato imamo i naš tim pisaca koji ga mogu napisati umesto vas. Takođe možemo objaviti tekst na nekom od sajtova naših saradnika, ako u okviru svog sajta nemate prostor i slično. Pišite nam na [email protected]

Ok, napisao sam tekst, šta dalje da radim?

Sada je vreme da dobijete svoj poklon! Napravite profil kao oglašivač na Native Media. Potom ćemo vam uplatiti vaših 25 evra za oglašavanje.

Dalje… Kreirajte svoju prvu kampanju. Odaberite adekvatnu sliku i naslov. To je jako bitno.

Ne morate da prikazujete proizvod na slici. Uzmimo opet primer kreme za varikozne vene. Umesto slike proizvoda stavite sliku na kojoj su noge sa proširenim venama. Ovakva slika će izazvati jaku emociju kod ciljne grupe potrošača, jer će se poistovetiti sa sobom.

Naslov je takođe bitan i potrebno je da obećava rešenje problema.

Sa 25 evra koliko ćete dobiti možete dovesti na svoj sajt oko 1.000 potencijalnih korisnika iz vaše ciljne grupe (u našem primeru to su konkretno ljudi sa proširenim venama ).

Da rezimiramo zašto je nativna reklama pravi izbor za vas:

  • Prirodna je, ne izgleda kao klasična dosadna reklama, pa nije ni odbojna publici.
  • Publika lakše prihvata ponude u formi sadržaja, češće ostvaruje konverziju.
  • Mogućnost korišćenja prodajnog levka.
  • Okupljate isključivo zainteresovane korisnike.
  • Ne plaćate preglede, samo klikove.
  • Publika drži fokus na vašoj ponudi, ne odvlači im pažnju drugi sadržaj.

Prijavite se što pre!

Ako želite da ostvarite pravo na poklon u iznosu od 25 evra za oglašavanje, potrebno je da uradite sledeće:

  1. Registrujte se kao oglašivač na Native Media platformi!
  2. Popunite formu koja se nalazi na dnu ovog članka.
  3. Obavezno ubacite link do vašeg promo teksta.

Ako ispunjavate sve uslove, kredit će vam biti uplaćen u roku od 24h.

Ponuda važi za prvih 5 korisnika koji se jave. Ukoliko vas sistem odbije, znači da ste na žalost zakasnili sa prijavom.