Povećajte prodaju proizvoda za lepotu i zdravlje putem nativnog oglašavanja

Na tržištu ima puno proizvoda i usluga za zdravlje i lepotu. Treba nekako da se probijete u toj gužvi i da istaknete prednosti svog brenda. Dosta ljudi traga za eliksirom mladosti, zdravlja i lepote. Trebalo bi da osvojite pažnju takvih korisnika koji surfuju internetom u potrazi za rešenjem.

Baneri i pop-up reklame nemaju više efekata na svest publike. Sigurno ste primetili kako nemate rezultate na tržištu zbog prevaziđenih marketinških taktika. Dok vi patite i razmišljate o greškama, mnoge kompanije već uveliko vrte lovu od prodaje u niši zdravlja i lepote. Vreme je da otkrijete formulu uspeha takvih kompanija. Kako da znatno povećate prodaju proizvoda za zdravlje i lepotu?

Šta je nativno oglašavanje

Nativno oglašavanje je danas u trendu širom sveta. Marketari su odlepili na ove savremene efikasne strategije digitalnog marketinga. Mogu da koriste razne njegove mogućnosti i prednosti, što omogućava fantastične rezultate u prodaji. Praksa je potvrdila kako nativno oglašavanje ostvaruje 6 puta više konverzija od tradicionalnog.

Nativni oglasi se drugačije zovu prirodnim ili organskim. Kakve veze ima priroda sa digitalnim marketingom? Nativne reklame nisu nametljive i dosadne. Ne izgledaju izveštačeno kao da ne pripadaju veb okruženju. One se prilagođavaju prirodi platforme, odnosno njenom sadržaju i izgledu. Usklađuju se sa interesovanjima i namerama posetilaca platforme na kojoj se nalaze. Sasvim prirodno pokreću emocije korisnika koji se zatim jako povezuju sa brendom.

[crp]

Kako izazvati emocije potrošača? Pročitajte sledeći tekst:

Nativne reklame su garancija za uspešan marketing

Većina potrošača još uvek ne zna da postoji nativno oglašavanje. Čak i da znaju za nativne reklame, ipak je nemoguće da im odole. To su takve reklame koje sadrže neobične naslove i atraktivne vizuelne elemente. Naročito su pogodne za nišu zdravlja i lepote. Prate potrebe vaše ciljne publike, pa tako nude značajne informacije kao rešenja i odgovore na probleme sa zdravljem i lepotom.

Mnoge kompanije su postigle uspeh u prodaji brendova zahvaljujući nativnom oglašavanju. Znaju zašto je pametno uložiti u prirodne reklame koje garantuju povratak investicije. Nativno oglašavanje podrazumeva strategije koje izazivaju direktne reakcije korisnika. Uverljive i kreativne nativne reklame podstiču publiku da preduzme akciju, da klikne na link. Taj link vodi do prodajne strane gde publika upoznaje brend kroz sadržaj.

Kako promovisati brend putem nativnog oglašavanja? Odgovori se nalaze u tekstu:

6 glavnih formata nativnih oglasa

Iskoristite formulu uspeha velikih brendova za zdravlje i lepotu. Investirajte u nativne oglase kao provereni recept za uspešnu prodaju proizvoda ili usluga u oblasti zdravlja, životnog stila i lepote. Hajde da upoznamo glavne formate nativnih ili prirodnih reklama!

1. Nativne reklame unutar feed-a (in-feed native ads)

To su umetnute reklame između sadržaja na platformi izdavača. Nikada ne ometaju namere posetilaca jer imitiraju formu i sadržaj veb sajta na kome se nalaze. Obeležavaju se kao sponzorisani sadržaj da se publika ne bi osećala prevarenom. U skladu sa datim sadržajem na izdavačkoj platformi nativni oglasi promovišu brend preko zanimljive slike i naslova. Nude link da posetioci kliknu ka prodajnoj strani brenda.

Umetnuti nativni oglasi odlikuju društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, SnapChat, Linkedin i Instagram. Lako su prilagođeni iskustvima i potrebama ciljnih korisnika. Ako su korisnici ranije interesovali za zdravlje i lepotu, onda će društvena platforma pružiti oglase o produktima ili uslugama iz te oblasti.

2. Nativne reklame na pretraživaču (search ads)

Ovakvi oglasi se pojavljuju kada korisnici ukucaju ključne reči ili fraze. Pojavljuju se na stranicama Guglove pretrage u skladu sa interesovanjima i namerama korisnika. Obeleženi su kao ,,ad“ ili ,,oglas“, što ih izdvaja od informativnih veb sajtova. Kada ljudi kucaju ključne reči ili fraze, na primer ,,kako smršati za 3 dana“ , onda se na Guglu pojavljuju oglasi o proizvodima za dijetu.

3. Promotivne reklame (promoted ads)

To su zapravo promotivne ponude koje se javljaju na sajtovima tipa Amazon i Etsy. Tu se daje spisak ponuda za online prodaju. Smatraju se nativnim oglasima zato što se savršeno uklapaju u veb okruženje. To su targetirani i relevantni oglasi koji se javljaju u zavisnosti od prethodnog istraživanja korisnika. Ne pojavljuju se na sajtovima sa informativnim sadržajem.

4. Preporučeni vidžeti (recommendation widgets)

To su oglasi koji se pojavljuju na kraju članka. Usklađeni su sa sadržajem na sajtu izdavača, ali nude sadržaj za brendove i druge sajtove. Najčešće se obeležavaju titlovima ,,Preporučeno za vas“, ,,Ako vam se dopao ovaj članak, pročitajte…“, ,,Možda će vam se dopasti sledeći članak“ itd.

Na primer, na sajtu izdavača je dat tekst gde se govori o problemima sa organima za varenje. Na kraju članka stoji atraktivni oglas koji promoviše proizvod protiv dijareje i stomačnih tegoba. Radoznali posetioci, motivisani prethodnim sadržajem ali i izgledom oglasa, kliknuće na link da saznaju dalje informacije o rešenju zdravstvenog problema.

5. Standardni oglasi (in-ads)

To su nativne reklame van sadržaja na sajtu izdavača. Uprkos tome, imaju relevantan sadržaj za ciljne posetioce. Imaju privlačne naslove i slike sa linkom ka drugim sajtovima. Uklapaju se u kontekst izdavačke platforme i ne remete iskustvo publike. Recimo, na portalu gde se govori o lepoti, ima i nativnih oglasa o produktima za negovanje kose, kože, noktiju itd.

6. ,,Custom“ reklame (custom ads)

To su oglasi koji se ne uklapaju ni u jednu od grupa nativnih reklama, pa se zato smatraju posebnom kategorijom. Zahtevaju kreativnost oglašivača i izdavača koji prave sadržaj da bude relevantan za posetioce. Oglasi mogu da budu u obliku audio ili video sadržaja, plejliste, igrice i dr.

Povećajte prodaju preko nativnih oglasa

Sad znate kako nativno oglašavanje utiče na svest publike. Ima moć da pojača želju korisnika da preduzmu akciju za kupovinom. Nativni oglasi sigurno povećavaju prodaju proizvoda za zdravlje i lepotu. Oni povezuju poruke brenda sa životnom pričom potrošača koji žele da budu zdraviji i lepši. Zato se hitno bacite na posao u kreiranju nativnih reklama. Bićete drugačiji od konkurencije i imaćete sjajne rezultate na tržištu.

Proverite kako nativno oglašavanje povećava prodaju brenda za najmanje 300%! Kliknite na link ispod i pokrenite uspešnu nativnu kampanju!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]