Povežite se na kvalitetan način sa korisnicima

by Sanja I.
Vreme čitanja: 2 minuta

Mnogo puta ste, gledajući neki film, videli određene scene gde glavni likovi konzumiraju određenu marku nekog proizvoda ili voze određenu marku automobila. Da li ste znali da je to zapravo nativno oglašavanje? Na ovom primeru se jasno vidi kako se određeni brend uklapa i integrira u okruženje. 

Kako kreirati nativne reklame da budu efektne? 

Za razliku od klasičnih oglasa i banera gde se fokus stavlja na proizvod, pri kreiranju nativne reklame fokus se stavlja na potrošača. Samim tim se stvara dobra veza između potrošača i vašeg brenda, što je ključna stavka kada je poslovanje u pitanju. 

Nativna reklama budi emociju kod potrošača. Ponudite im rešenje za njihove probleme, pomozite im da saznaju potrebne informacije koje se tiču određene nedoumice. Neka sadržaj vašeg reklamnog teksta predstavi vaš brend, a ne samo određeni proizvod.

Korisnici se povezuju sa brendom tokom vremena, tako da je upotreba naziva brenda u naslovu i tekstu reklame poželjna.  

Reči koje su suvoparne i bez konteksta lako mogu odbiti potencijalne potrošače. Pri kreiranju nativnog oglasa koristite reči koje bude emocije.  

Razmislite šta je to što želite da potrošač uradi nakon upoznavanja sa vašim brendom. Koji je sledeći korak koji treba da preuzmu kako bi se približili vašoj ponudi? Da li da kupe proizvod, da se prijave na newsletter, da preuzmu dokument?  

Kada ljudi kliknu na nativni oglas očekuju da vide sadržaj. Nemojte praviti grešku pa ih slati na recimo stranicu za kupovinu proizvoda. Neka sadržaj bude u skladu sa naslovom i informacijama koje pružate. Neka vaša nativna reklama bude zanimljiva i korisna.  

Vizuelni efekat je takođe vrlo bitan pa tako birajte kvalitetne fotografije koje su u skladu sa vašim brendom i vašim poslovanjem. 

Kako do nativnog oglasa? 

Da bi ste napravili nativni oglas potrebno je uložiti mnogo manje nego na klasično oglašavanje. Najmanji ulog je 10 evra, a do vaše nativne reklame deli vas samo tri koraka: 

  • Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs 
  • Napravite oglas po našim upustvima 
  • Sačekajte da se reklama odobri 

Povežite se na pravi način sa klijentima – poverenjem. Neka vaš sadržaj bude ono što će na pravi način predstaviti vaš brend, a u tome vam može pomoći nativno oglašavanje. Zaboravite na AdBlok koji mnogi korisnici uključuju želeći da izbegnu iritirajuće reklame. Kod nativnog oglašavanja nema AdBloka. Vaša reklama je uvek i svima vidljiva. 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x