Predstavljamo vam TOP 8 vrsta savršenog naslova za oglas

by Tijana
naslov oglasa

Slobodno možemo reći da u moru internet sadržaja potrošači su veoma pažljivi, pa donekle i neuhvatljivi. Kao da imaju uključene senzore koji ih upućuju da neki sadržaj nije vredan kliktanja (da saznaju više o njemu) tj. da ne žele da postanu plen oglašivača koji su predatori. Baš zbog toga ljudski um internet potrošača reaguje samo na relevantne sadržaje, dok prethodno navedene ignoriše. 

Oglašivači se danas moraju takmičiti za pažnju potrošača dok su na veb lokaciji izdavača. Da je ova trka teška i gusta, govori nam činjenica da je prosečan raspon pažnje kod čoveka oko 30 sekundi. Zbog toga, kreatori sadržaja moraju da se uzdignu nad konkurencijom i treba da stvore nešto zanimljivo, upečatljivo i što je najvažnije – relevantno za njihovu publiku. 

Međutim, čak i ako kreirate savršeni sadržaj, isti se lako može izgubiti u mnoštvu drugih, ako ne privlači pažnju namenjenoj ciljnoj grupi. Stoga je važno da naslov oglasa predstavi članak relevantno i učini ga privlačnim za „kliktanje“. 

naslovi članka ili oglasa

8 vrsta naslova iz snova: 

1. Fokusirajte se na svoju ideju 

Možda ste izumeli genijalni proizvod, ali setite se da je čak i veliki Andrić morao sažeti svoje delo u naslov romana. Najbolje da krenete od toga da zapišete sve ideje koje pokušavate da izrazite – tačnije one koje bi bile od nekog značaja za vašu ciljnu grupu. 

Naime, napravite spisak ključnih tačaka iz članka kako biste sami sebi pomogli da smislite što zanimljiviji naslov, ali i da ilustrujete oglas. Čak i ako imate temu koja je česta ili dosadnu, kao što je na primer „Zarađivanja novca na internetu“ treba da izdvojite ključne tačke. 

Iz prethodno navedenog primera ključne tačke mogle bi biti: 

  • Luksuzan život, na vrhu sveta, uspeh, sreća itd. 
  • Mladi milioneri 
  • Sloboda 
  • Prepreka 
  • Put do… 
  • Saveti i trikovi 
  • Smešno 
  • Nezavisne žene/mame 

Kada jasno razmišljate, jasno i kreirate. Čak iako je vaš sadržaj vrlo ozbiljan ili uobičajeni, lista će vam pomoći da ga kristalizujete, ali i da ga napravite zanimljivijim. 

Kao i kod bilo kog nativnog oglasa, važno je da vaš naslov nije samo tzv. „klik mamac“ i da naslov na pravi način ne opisuje sadržaj oglasa, već je neophodno da on bude relevantan. 

2. Koristite brojeve 

Do sada ste sigurno primetili da na raznim naslovnicima časopisa i veb portala skoro svuda ima naslov sa nekim brojem. Brojevi imaju moć da privuku svest potrošača. 

Treba da znate da ne postoji posebno pravilo o tome kako efikasno koristiti brojeve u naslovima – ne mora biti lista top 10, već može biti i 17,32 ili 21, ma bilo šta. Jedino pravilo je da, ako možete, koristite numerisanu listu. 

Takođe, sadržaj sa brojevima je odličan način da se razdvoje duži komadi teksta. Čitaoci veb stranica imaju veoma kratak raspon pažnje. Stoga vizuelno razdvajanje sadržaja, na numerisanom spisku, pomaže da se lakše pročita. 

3. Kako pitanja mogu pomoći? 

Pokušajte da koristite pitanja u naslovima. Potrošači dobro reaguju na pitanja koja počinju sa „kako“ (npr. Kako je Donald Tramp postao toliko bogat? Kako postati uspešan? Kako brzo smršati?), „zašto“ (npr. Zašto te ne voli? Zašto ljudi kijaju?) ili „koja“ (npr. Koja je vrsta jabuke najbolja? Koja terapija sigurno pomaže za rast kose?) 

Pored pitanja, vaš naslov može pružiti odgovore na pitanja ili odgovor na pitanje koje znate da „muči“ vašu ciljnu grupu (npr. Nije više samo trač: Novi ajfon izlazi u septembru!). 

Možete i obećati svojoj publici nešto dragoceno, zabavno ili korisno. Budite sveži, zadovoljni, ali nikada nemojte prevariti svoju publiku, već naprotiv uvek ostanite relevantni. Budite sigurni da vaš sadržaj donosi publici ono što ste obećali u naslovu. 

Primer:  

Momci nikada neće uočiti šta je ovde pogrešno, ali devojke… 

Pikantna fotografija omiljenog pevača  

Ljudi nikada neće zaboraviti šta im je pomoglo 

4. Moćne ili snažne reči 

U naslovu je neophodno da se upotrebi živopisna, uzbudljiva i moćna reč ili reči. Biranjem snažnih ili emotivnih reči može da napravi razliku između naslova koji privlači klikove i onog koji publika ne primećuje. 

  • Jednostavno ili bezbolno, nema problema itd. 

„Uz pomoć ovog svaki fizički posao je bez bola i brzo se obavlja“ 

  • Marljiv, tačan, pažljiv, svestan, oprezan itd. 

„Njeni pokreti su tačni i veoma pažljivi da joj svaki umetnik zavidi“ 

  • Apsolutni, kompletni, potpuni, neograničeno, ukupno itd. 

„Tom Kruz ima neograničeni autoritet u režiranju svojih filmova 

  • Čudna, nenormalna, bizarna, drugačija itd. 

„Nemoralna i pomalo bizarna odluka najpoznatijeg modela današnjice“ 

  • Nateraće te… 

„10 fotografija koje ćete naterati da se smeješ“ 

  • Šta se desilo sa… 

„Znate li šta se dogodilo sa ovom TV zvezdom?“ 

  • U svetu ili na svetu 

„Najlepše cipele na svetu“ 

5. Naslov kao svakodnevni razgovor 

Ne zamarajte mozak pokušavajući da u naslovu postavite previše detalja. Kratko i jasno je savršeno u osvajanju publike – manje je nekad više! 

NE: Već ste ga videli, ali jedan detalj je i dalje neopažen… 

DA: Niste još primetili ovaj detalj 

NE: Tako mali i istovremeno toliko opasan za muškarce 

DA: Maleni, ali zastrašujući za muški rod 

NE: Većina devojka nema pojma o ovoj činjenici o momcima sa bradom 

DA: Šta svaka devojka mora da zna o dečku koji nosi bradu 

6. Ostanite pozitivni 

Ostanite pozitivni i kreirajte pozitivne naslove koji stvaraju snažne i pozitivne emocije kako biste postili najbolje rezultate! Naslovi koji izazivaju pozitivne emocije uglavnom funkcionišu bolje od naslova koji izazivaju negativne emocije. 

Primer: Savršeni odmor za sve hedoniste 

7. Ilustracije 

Zapamtite, ilustracije (fotografije) je prvo što će privući pažnju potrošača. Dakle, odaberite privlačne i emotivne fotografije. Ona treba da se istakne i privuče pažnju posetioca. Ako je ona takva, onda naslov može biti i od jedne reči i privući publiku da klikne na njega. 

8. Intuicija 

Oslonite se slobodno na svoju intuiciju. Zapamtite da ste i vi posetilac veb stranica, pa sami protumačite šta je ono što vam privlači pažnju, a šta ne. 

Sad kada znate sve cake, sigurno ćete sastaviti naslov zlata vredan. 

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.