Primeri landing stranica: Svaka niša ima posebnu karakteristiku

landing strana

Savršena kombinacija elemenata landing stranice je ono što donosi uspeh oglasu. Najbolje je da učite od onih koji su duže u vašoj niši i internet marketing kampanja im nije ni malo strana. 

Šta je landing stranica? 

Landing (prodajna) stranica osmišljena je sa ciljem da poveća vašu stopu konverzije, drugim rečima, da dobijete više kupaca ili korisnika. 

Dizajnirane su tako da posetioce pretvore u vaše potrošače ili da neguju odnos sa potencijalnim klijentima nudeći im zauzvrat nešto besplatno (besplatni demo, besplatna e-knjiga ili nešto slično). 

Zapamtite da se na landing stranu dolazi posle pre-landing strane, koja služi da potrošača upozna sa proizvodom ili uslugom. Dakle, na landing strane ne morate potencijalnog kupca da „ugušite“ sa previše informacija.  

[crp]

Na landing strani je najbitnije da stoje elementi koji će potrošača navesti da se odazove na poziv za akciju ( poput: „Prijavite se za naš bilten“, „Kupite odmah“, „Poručite odmah“, „Prijavite se za besplatan demo“ itd.). 

Zašto je landing strana bitna? 

Zato što je to najbolji način da privučete pažnju posetilaca i namamite ih da postanu vaši kupci ili korisnici usluga. 

Izvucite što više od landing strane. Zainteresujte ciljnu grupu na pre-landing strani, a zatim ih preusmerite na landing stranicu koja će im omogućiti pristup posebnim popustima, ako stupe u akciju odmah. 

Proverite da li vaša landign stranica vredi njihovog vremena. Ako ne stupaju u akciju, onda neki element nije dobro napravljen. Zato je potrebno da je testirate, a više o tome pročitajte OVDE

Pre nego što vam pokažemo neke od primera dobrih landing stranica u posebnim industrijama, želimo samo da razjasnimo zašto smo uzimali strana poslovanja za primer, a ne domaća. Naime, strani poslovni svet je odavno upoznat sa nativnim oglašavanjem i vođenjem internet kampanja, pa su samim tim iskusniji od domaćih poslodavaca.  

Landing strane za poslovanja koja se bave nekretninama 

Potražnja nekretnina skoro nikad ne opada, pogotovo u većim gradovima, pa je zato za svakog agenta ili agenciju bitno kakav će biti poziv na akciju ( ne bi li privukao publiku). 

Bez obzira da li prikupljate ponude preko vlastitog sajta ili putem platforme koja se bavi prodajom nekretnine, kao što je i naš primer dole (Zoopla), želite da poziv bude jednostavan i jasan: „Pošaljite mejl agentu“.  

Narandžasto dugme za poziv na akciju privlači pažnju i nije slučajno na desnoj strani stranice, jer tu lako upada u oko potrošača. 

landing stranica

Primer za e-commerce landing stranu 

Pred vama je odličan primer landing strane ako želite da se razlikujete od drugih u svojoj niši, a usput da podignete vaš rejting. Sve što treba da uradite je da pokrenete program uzajamnog poverenja između vaših klijenata i vas. 

dobra reklama

Urban Outfitters svojim kupcima i potencijalnim mušterijama nude da se sabskrajbuju  za nagradnu igru. Naime, od korisnika se očekuje da napravi svoj profil, nakon što im je prikazano četiri benefita koji će tim postupkom dobiti. 

Sličan poziv na akciju se može primeniti i na prodaju muzike, knjige, proizvoda za lepotu i ostalo.  

Landing strane za softverske usluge  

Koji god program za lakši rad na računaru da nudite, najbolje je da date besplatno na korišćenje nekoliko dana ne bi li se publika vezala za vaš proizvod. 

Čim korisnik popuni informacije o sebi, može da započne besplatnu avanturu, a posle mesec dana će sigurno i kupiti uslugu, jer će se na nju pre svega navići i naravno zato što mu je olakšala rad na internetu. 

Landing strana za putovanja 

landing strana

Popularni Eurowings je napravio čist pogodak sa ovakvom landing stranicom. Naime, stranica će podsticati svakog njenog posetioca, potencijalnog putnika, da izabere Napulj za svoju sledeću destinaciju. To čine tako  što pružaju informacije o tom lepom gradu. 

Plus, na tzv. srcu landing strane, na tamnoj pozadini, nalazi se belo dugme koje poziva da se izvrši akcija „Rezervišite jeftini let“. 

Landing strana za one koji žele da vode uspešan blog 

poziv na akciju landing strana

Kako je bloger postalo veoma popularno zanimanje današnjice, onda ne treba da nas čudi što mnogi od njih daju kratke kurseve o niši zbog koje su i započeli blogovanje. Poziv na akciju tipa „Rezervišite svoje mesto“ je jedan od najboljih za blog kurseve. 

Ako pak svojoj publici ne nudite nikakvu edukaciju, već samo tekstove, onda vaš poziv na akciju, tj. da se sabskrajbuju na vaš blog, može biti sledeće: „Budite uvek u toku“. 

Landing strane za davanje časova 

poziv na akciju

Bilo da dajte časove iz matematike, stranog jezika ili kao u našem primeru kuvanja, vaša landing strana može ovako izgledati. Pregledna i jednostavna, a to je  ono što voli svaki potrošač. 

Šta kaže statistika? 

Jeste da se odnosi na veća poslovanja, ali se može primeniti i na manjim, pa i od njih napraviti poslovni „bum“ na tržištu. Bilo kako bilo, treba da znate sledeće: 

  1. Biznis veb stranice sa deset ili više landing strana imaju 50% više konverzija od onih biznisa sa manjim brojem landing strana. 
  1. Ako se bavite B2B (poslujete sa kompanijama, ne sa običnom publikom) onda što veći broj landing strana može povećati konverziju za čak 500%. 

Kao što vidite, što više landing strana, donosi više uspeha. Što ima i smisla, jer svaku od tih strana možete napraviti po posebnoj grupi vaše publike. 

Ono što je najbitnije je da landing strana bude zaključak pre-landing strane, jer publika to voli, a i to je logičan sled.  

Sada kada znate sve, kreirajte landing stranu bez mane i započnite svoju kampanju iz snova. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]