Prodaj baš svaki proizvod uz ovih 9 koraka

9 elemenata prodajne stranice

Kada kreirate prodajnu stranicu morate poštovati neka nepisana pravila. Zašto? Zato što njeno kreiranje nije samo da stavite ono što vi mislite da treba i to je to, već je čitav niz ozbiljnih marketara godinama rešavao ovo pitanje ne bi li došli do formule koja je učinkovita. Takozvani kostur prodajne stranice je dobro znan svima onima koji ih prave, ako ste početnik, onda je ovo tekst za vas i treba da se držite njega.

1.Naslov – koji budi radoznalost

Kada neko od potrošača vidi naslov u njemu treba da se probudi radoznalost ili probudi neke emocije, loše ili dobre, ne bi li na njega kliknuo.

Naslov treba da bude jasan, odnosno lako razumljiv, treba da sadrži ključnu reč samog oglasa (npr. problem koji rešava ako neko kupi vaš proizvod ili koristi vaše usluge) i treba da nudi neko rešenje.

Na primer:

  • 10 stvari koje su mi pomogle da pobedim anksioznost
  • 5kg manje za sedam dana, MOGUĆE JE!
  • Kažu da celulit ništa ne uklanja, LAŽU VAS!
  • Ovaj online kurs mi je pomogao da postanem supervizor projekta
[crp]

O naslovima smo više puta pisali na našem blogu, pa ako želite da saznate više o tome kako da ga kreirate, pritisnite OVDE.

2. Predstavljanje problema

Odmah nakon naslova i podnaslova ako ga imate treba da stavite problem sa kojim treba da se identifikuje onaj za kojeg je vaš proizvod ili usluga namenjen. Pogađate u tačku bola!

Na primer, ako ste napravili aplikaciju ili sajt za upoznavanje romantične prirode, onda to možete uraditi ovako: Da li ste umorni od konstantnog ignorisanja na vaš flert? Osećate li tegobu kada sretnete srećan par samo zato što mislite da vi nikada nećete naći svoju srodnu dušu?

3. Prestavite vaš proizvod ili uslugu kao rešenje problema

Na vašoj prodajnoj stranici proizvod ili usluga treba da budu najbolje ili još bolje jedino rešenje za problem koji ima potrošač.

Bez šale, ključna stvar prodajne stranice je da prikažete svoj proizvod ili uslugu kao jedino moguće rešenje. Rešenje koje će kupcima pružiti olakšanje i da napokon stignu do cilja, a zaborave na bol koja ih muči.

Na primer:

  • Krema od kafe 100% uklanja celulit, tako da ćete ovo leto imati najbolje noge na plaži.
  • Mešavina čaja sa vrhova Tare nudi vam duševni mir.
  • Online kurs pilatesa sa Jelenom, 100 posto pravi od vašeg tela gipko i zgodno. Više nikada nećete osećati bol u leđima, a telo će vam biti kao izvajano.

4. Iskustva drugih sa vašim proizvodom ili uslugom – tzv. društveni dokaz

Nema bolje reklame za vaš proizvod ili uslugu od reći hvale vaših ranijih kupaca ili klijenata.

Iskustva drugih sa proizvodom i uslugom su neprocenjiva. Ljudi tu pričaju svoje priče, o tome kako im je proizvod promenio život ili koliko im je pomogao. Ovo je uvek odličan način da izgradite poverenje kod publike. I sami znate da u današnje vreme, kada hoćemo da kupimo nešto, prvo pročitamo na internernetu iskustva drugih sa tim proizvodom. Zato je ovaj deo neophodan na svakoj prodajnoj strani.

5. Poklon

Pokloni nisu neophodni, ali uglavnom pomažu da se kupac odluči baš za vaš proizvod ili uslugu.

Na primer:

  • Ako kupite u roku od 24 sata tabelte za skidanje kila dobijate i online kurs od deset vežbi koje će vam pomoći da istaknete mišiće
  • Uz online kurs o WordPressu dobijate i besplatnih 5 časova o korišćenju Canva online programa
  • Kupi tri pakovanja i četvrto dobijaš gratis

6. Popust

Baš kao i poklon i reč popust na potrošače deluje blagonaklono. Često je upravo ona krivac zašto će neko izabrati pre vas od konkurencije. Ako vam je proizvod ili usluga na popustu, obavezno to istaknite, i to tako što ćete pored snižene cene staviti i redovnu.

7. Garancija

Garancija opravdava vaše tvrdnje da vaš proizvod ili usluga mogu da reše problem potrošača. Ukoliko navedete da ćete recimo vratiti pare, ako vaša usluga  ne pomogne korisniku, oni će biti sigurniji da postanu vaši klijenti. Drugo, skoro svako na interentu garantuje za svoj proizvod, pa ako vi ne uradite isto, odmah ćete izgledati sumnjivo.

Slobodni ste da ograničite garanciju na određeni vremenski rok (10, 20 ili 30 dana od dana prodaje), tako ćete se obezbediti od klijenata koji bi posle dva meseca ili recimo godinu dana tražili povraćaj novca. Takođe, ako klijent zatraži svoja sredstva nazad, to uradite u najbržem mogućem roku, jer to pokazuje koliko ste profesionalni.

Ako je vaš proizvod nešto što se troši, onda je stvarno suludo da klijentu isti tražite nazad. Znamo da će sigurno biti onih koji će to iskoristiti i kupiće vaš proizvod, a potom tražiti povraćaj novca, ne bi li ga samo dobili besplatno, ali verujte nam taj broj je mali i nezamerljiv.

8. Poziv na akciju

Poziv na akciju ili CTA je najvažniji deo svake prodajne stranice. To je mesto na kojem se potrošaču jasno govori šta želite da uradi: Kupite ovaj proizvod, preplatite se na ovu stranicu…

Ključno je da vaš poziv na akciju bude jasan. Ne treba nikako da bude dvosmislen. Tako ćete potrošača podstaknuti na akciju.

9. PS ili post skriiptum

Nije obavezan, ali ako se dobro iskoristi on služi da one potrošače koji se dvoume ipak pritisnu poziv na akciju. Uglavnom se koristi za prikazivanje da bi se još jednom istakli benefitii proizvoda ili usluge, ali i ubacivanje hitnosti da se izvrši akcija: Kupite ovaj proizvod danas i već za sedam dana uživajte u transformaciji koju će vam pružiti.

Još nešto, možete dodati tzv. tri PS, ali više od toga nemojte. Prosto, delovaće konfuzno.

Za kraj

Hm, sada znate šta sve treba da ima prodajna strana koja zaista prodaje. Možda vam pomalo izgleda teško, ali verujte nam da nije tako. Samo izdvojite vreme za njeno kreiranje. Razmišljate dobro o svakom navedenom koraku ili elementu, zovite ga kako hoćete. Stavite se u kožu publike – razmišljate kao vaš idealan potrošač!

Verovatno se većina pita, pa šta da uradim kada je kreiram? E onda kreće prava avantura, jer pokrećete marketing internet kampanju! Nema čekanja sutra ću, od nedelje ću – ODMAH ĆETE! Zašto? Zato što internet oglas morate testirati da bi dobili dobitnu kombinaciju, a vreme je novac – nesmete ga gubiti.

Izaberite platformu koja je najbolja za vašu ciljnu grupu. Većina se odmah odluči za društvene mreže, međutim to može biti mač sa dve oštrice. Ljudi na društvene mreže dolazi da bi se opustili, a ne kupovali. Zbog toga je naš savet da odaberete platformu koja je baš za oglašavanje. Naravno, odmah vam je na pamet pao Google. Međutim, da li je to idealno rešenje? Prvo, mnogo će vas koštati da se probijete među konkurencijom. Drugo, iz aviona se može pročitati šta je u pretrazi sponzorisano, pa publika to uglavnom preskače, jer više voli da sama istražuje, a ne da joj se nameće… Tu stižemo do REŠENJA! Platforme za oglašavanje koje svoje oglase postavljaju na info portalima, kao i svim drugim vrstama portala, blogovima… Zašto su one dobro? Dolazite do relevantne publike, one koja sama istražuje a ne klikće na oglase.

Pričajte priču

Naime, vaš oglas kada se pojavi na nekom portalu, on pre prodajne stranice ima priču. Priču koja je poučna i edukativna. Priču koju potrošač voli, jer je došao na portal da pročita nešto poučno ili relevantno. Samim tim vaša reklama ne izgleda kao reklama, jer kreće zanimljivom pričom.

Sada se sigurno pitate: Pa kakva je to priča? Kako priča može da ima takvu moć da pretvori svakog u kupca? Hajde da razjasnimo i to.

Ovo nije ništa novo, ova tehnika je postajala i pre interneta. Stara je vekovima. Šta mislite kako se recimo 1800. i neke neka knjiga čitala, tako što se prenosio glas o istoj što bi se reklo od uveta do uveta. Priča o dobrom ispisanom delu je digla Džej Ostin (za one koji ne znaju, Džejn je jedna od najboljih engleskih pisaca ikada) u zvezde. Hajde da uzmemo primer koji je bliži nama – Marko Kraljević. Pesme o ovom junaku su držale naš narod tokom otomanske vladavine, pesme o njemu ili priče u stihovima su ono što je dobrim delom uticalo da se digne ustanak protiv Turaka.

A evo primera i iz sadašnjosti, jer znate onog trgovca, recimo bojama, koji sa rancem ide od farbare do farbare i sklopi ugovor o prodaji, i on ga sklapa na osnovu edukativne priče zašto su baš njegove boje dobre da se nađu u toj prodavnici. I sada stižemo do priča na internetu. Na primer, koliko žena pre nego što ode na tretmana lasereske epilacije, želi da pročita nečije iskustvo sa istom – MNOGO! Tu bi priča išla recimo ovako:

Godinama sam koristila brijač i morala sam da ga koristim svaki dan, bilo je nepodnošljivo. Onda sam prešla na depilaciju, koja je donekle pomogla, ali opet dlake su brzo rasle, a ja nisam mogla preko leta da ih ostavljam da izrastu ne bi li kozmetičarka mogla da ih iščupa, jer radim u baru na plaži. Osećala sam se kao majmun, bila sam depresivna i potištena… Mislila sam da rešenja nema, a onda sam slučajno na jednom forumu saznala da postoji epilacija koja je učinkovita, a plus bezbolna. Posumnjala sam u to, ali onda sam videla da se radi pod nadzorom dermatologa. Pozvala sam telefonom i zakazalla besplatne konsultacije. Kada sam otišla, doktorka je rekla da moj problem može da se reši sa paketom tretmana. Dala mi je čak i garanciju, da ako se ne desi da moje dlake nestanu, vratiće mi novac. Danas, živim život bez dlaka.

Ovo je priča sa kojom će se indetifikovati mnoge žene. Ovo je priča koja publiku pretvara u kupca.

Sada je ostalo samo još da pokrenete kampanju… Ali je mali broj onih koji radi dobro ciljanje sa publikom u regionu. Npr. Native Media ima savremeni softver za ciljanje publike koji se odlično pokazao za oglasne kampanje na našem tržištu. Isprobajte ga i vi! Uvidite razliku između Native Media i ostalih oglasnih platformi. Kampanju pokrećete pritiskom na dugme OVDE . U slučaju da imate još neko pitanje, u donjem desnom delu našeg sajta nalazi se čet podrška.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]