Prodajete SOLARNE PANELE? Na ovaj način ćete doći do novih kupaca!

Ako prodajete solarne panele, treba da iskoristite ovaj period krize, kada energenti sve više poskupljuju i navedete korisnike da pređu na prirodne izvore energije. Sve što vam treba je adekvatno oglašavanje koje će vam dovesti isključivo ciljnu grupu potrošača, a koje će vas koštati mnogo manje od vašeg trenutnog oglašavanja.

Pozdrav! Ja sam Tamara, menadžerka Native Media platforme. 

U nastavku teksta otkriću vam

  • Šta je oglašavanje kroz sadržaj?
  • Kako da napravite sadržaj za reklamiranje solarnih panela.
  • Kako da dođete isključivo do ljudi koji su zainteresovani za solarne panele i ne trošite svoj budžet za oglašavanje na ljude koje to ne zanima.
  • Kako vam Native Media platforma može pomoći da uvećate svoju prodaju, sa minimalnim troškovima za oglašavanje.

Da li ste se ikada oglašavali kroz sadržaj?

Na početku ću vam objasniti zašto baš vaš izbor treba da bude oglašavanje kroz sadržaj. Naime, svi vodeći marketing stručnjaci tvrde da je standardno oglašavanje dosadilo i Bogu i narodu, korisnici okreću glavu kad prolaze pored bilborda, ustaju da odu do WC-a kad počnu reklame na TV-u, skroluju kada im na društvenim mrežama izađe sponzorisani sadržaj…

[crp]

Reklame više ne prodaju proizvod, nego iritiraju korisnike. Priča je ta koja prodaje, odnosno sadržaj.

Danas oglašivač mora biti kreativan, kako bi se izdvojio od ostalih. Publika bolje reaguje na kreativan sadržaj, to će vas kao prvo izdvojiti od konkurencije koja i dalje koristi standardne metode oglašavanja, a koje su, iskreno, preskupe. S obzirom na stopu inflacije, moramo voditi računa više nego do sada kako ulažemo novac.

Ovo su samo neki od razloga zbog kojih treba da pređete na oglašavanje kroz sadržaj. Ovaj vid oglašavanja je bolja varijanta upravo zbog toga jer ne izgleda kao standardna reklama, već kao informacija koja će korisniku promeniti život na bolje.

Zamislite sada na momenat da se ne bavite prodajom solarnih panela i da ne znate ništa o tome. Koji od ova dva naslova bi vas više privukao:

  1. Najbolji solarni paneli u Srbiji!
  2. Kako da uštedite na računima za struju? Rešenje su solarni paneli! Evo šta treba da znate…

Korisnici ignorišu naslove poput prvog primera. Dok drugi primer naslova obećava neku olakšicu, kao što je smanjenje troškova za električnu energiju. 

Sam naslov nije dovoljan! Potreban vam je i prodajni tekst kroz koji ćete ubediti korisnika da je solarni panel prava stvar za vas. O tome ću pisati u nastavku.

Primer prodajnog teksta za solarne panele

S obzirom da je solarni panel proizvod o kojem preko 90% stanovništva ne zna ništa, dobra priča je ono što vam je jako potrebno!

Jer vi ne prodajete plastične tobogane za decu, nešto što svi znaju kako izgleda, kako se koristi i čemu služi. Zato iskoristite priču da kroz nju ubedite korisnika zašto je solarni panel nešto što će im učiniti život kvalitetnim, objasnite kako štedi novac, kako funkcioniše i kako odabrati dobar proizvod za njihove potrebe.

Reklamirati solarni panel bez priče je isto kao pravljenje kuće bez temelja. Evo na koji način treba napisati tekst.

Počnite pričom o samom problemu. Neizvesno je vreme, pitanje je da li će biti dovoljno gasa u budućnosti. Pelet, ugalj i drva su sve skuplji, da ne govorimo o struji. Zaplašite malo čitaoce na početku.

Doduše, nema šta da ih zaplašite, jer su ove činjenice, na žalost, surova istina i svi smo ih svesni.

U nastavku teksta pomenite solarne panele. Objasnite kratko čemu služe, kao izgledaju, kako funkcinišu. Kao da objašnjavate đaku prvaku.

E sad sledi onaj najdelikatniji deo, gde se čitalac pita koliko ovo sve košta. Solarni panel je velika investicija i prosečno domaćinstvo na Balkanu ne može lako da ga priušti. Kako se čitalac ne bi okrenuo i otišao, budite jako pažljivi kod ovog dela.

Napravite poređenje sa ALU i PVC stolarijom! Danas svaka kuća skoro ima novu stolariju, bez obzira što je to velika investicija. A ljudi je masovno ugrađuju zato što VREDI I ŠTEDI! Kuće su mnogo toplije, nigde ne ,,šuri“, toplota se zadržava i računi za grejanje su mnogo manji. Objasnite im da će isto dobiti i sa solarnim panelom, da vredi čak i podići kredit, jer će dugoročno uštedeti mnogo više u ovim neizvesnim vremenima.

Naši ljudi se lože na sve što je aktuelno u inostranstvu, a tamo se solarni paneli već uveliko koriste. Naglasite da napredne zemlje poput Švajcarske i Nemačke ne mogu da zamisle svoj dom bez solarnih panela, jer nisu ludi da plaćaju struju kao da su milioneri.

Naravno, naglasiti i da je ovo najbolji mogući trenutak za ugradnju panela, jer država subvencioniše 50% ulaganja. Vidite i sami kolika su zagađenja zbog grejanja na ugalj, moramo odreagovati pre nego što se svi pogušimo u dimu ove zime. Treba misliti i na decu, koja su sve bolesnija i sve više njih ima probleme sa respiratornim organima.

Pomenuti i benefite kao što je očuvanje životne sredine, koju smo jako zapostavili.

Obavezno pomenuti i da vaša firma vrši i ugradnju panela, kako bi kupac znao da je i taj deo posla rešen i da dobija kompletnu uslugu. Ne želite da potencijalni kupac krene da se preispituje u bilo kom trenutku, niti da razmišlja kako treba da se dodatno raspita. Morate mu odgovoriti na sva moguća pitanja u samom tekstu, kako bi mu na kraju jedino preostalo da vas kontaktira i pokrene proces kupovine.

Dobro je ubaciti i mišljenja stručnjaka o tome koliko su solarni paneli bolja opcija, od standardnih energetskih izvora, ali i pozitivna iskustva korisnika, čiji su računi za struju sada mnogo manji nego ranije.

Na kraju obavezno ostavite link do svog sajta. ,,Naredite“ čitaocima da kliknu na link i pogledaju ponudu na vašem zvaničnom sajtu. Dakle, na dnu teksta neka stoji dugme sa natpisom tipa ,,Kliknite ovde da pogledate našu ponudu“ ili nešto slično.

Nadam se da i na svom sajtu imate jasan poziv na akciju, tipa koji broj telefona da se pozove ili još bolje besplatne konsultacije. Korisniku se mora narediti šta da radi, ne smete ga pustiti samog da luta po vašoj ponudi, je će se brzo ohladiti od kupovine.

Sve sam razumeo, ali ja prosto ne umem da pišem tekstove

Pretpostavljam da će ovo reći većina vas. Ali ne brinite, zato sam ja tu. Pošaljite mi poruku na mojoj kontakt strani, pa ću vam pomoći oko kreiranja adekvatnog sadržaja koji će privući kupce.

Kako da što više ljudi vidi ovaj tekst?

Pretpostavljam da znate da nije dovoljno samo okačiti tekst na neki sajt. Treba dovesti ljude na taj tekst koji će da ga čitaju. Ovo možete vrlo lako uraditi uz pomoć Native Media platforme.

Na samom početku, potrebno je da se registrujete i uplatite novac za oglašavanje na svoj profil. Novac se može uplatiti preko banke ili preko platformi PayPal, Skrill i Coin. Firme iz Srbije mogu uplatiti novac i preko računa.

Dalje, kreirate svoju prvu kampanju. Za ovaj proces vam neće trebati više od dva minuta:

  • Najpre, ubacite sliku i naslov svog oglasa, kao i link do svog teksta.
  • Na drugom koraku birate lokaciju, odnosno državu u kojoj će se kampanja prikazivati.
  • Treći korak podrazumeva da odaberete interesovanja vaše ciljne publike, kako bi platforma vašu kampanju prikazala upravo osobama kojima su solarni paneli potrebni. U ovom slučaju možete odabrati, recimo Poslovne ponude.
  • Na četvrtom koraku je slična situacija, samo birate tip sajtova koje posećuje vaša ciljna grupa. Predlažemo da to budu, na primer Lifestyle, Muški Portali i News Portali.
  • Sve do osmog koraka nije neophodno popunjavati, ukoliko ne želite. Moj predlog bi možda bio podesiti vreme prikazivanja. Recimo ako vaša direkcija radi od 8h do 16h, podesite da se kampanja prikaže u tom terminu, ukoliko potencijalni kupac ima želju da pozove i dodatno se raspita.
  • I ostao vam je još osmi korak gde podešavate cenu klika u budžet za svoju kampanju. Cene klika možete videti u našem Native Media cenovniku. Nisu fiksne i možete ih podići ili sniziti po želji. Minimalni budžet je 5 evra po kampanji ( to se skida sa onog iznosa koji ste uplatili prilikom registracije ).

Šta se dalje dešava sa ovom kampanjom koju sam kreirao?

Native Media će postaviti vašu kampanju, odnosno oglas na sajtove svojih izdavača. To su sajtovi koje dnevno poseti i po nekoliko hiljada ljudi. Svi oni će videti vaš oglas.

Oglas ne izgleda kao standardna i dosadna reklama, već kao još jedan koristan tekst na sajtu na kojem se nalazi. Zato je i primamljiv publici.

Svaki put kada neko klikne na vaš oglas, biće prebačen na vaš tekst o solarnim panelima. Vi plaćate par eurocenti za taj klik ( tačnije plaćate onoliko koliko ste uneli na koraku broj osam ). Pregledi se ne plaćaju, kao na društvenim mrežama, takoreći plaćate samo za svoju ciljnu grupu korisnika. Kampanja će se prikazivati sve dok se budžet koji ste uneli na koraku osam ne istroši.

Joj Tamara, sve mi ovo izgleda kao špansko selo!

Nema problema! Zato sam ja tu!

I meni je sve bilo konfuzno dok nisam uradila svoju prvu kamanju. Zato ću vam rado pomoći oko registracije i kreiranja prve kampanje. Kao što sam već naglasila, sve traje par minuta.

Čak i ako nemate tekst i nemate pojma kako da ga napišete, tu sam da vam pomognem. Pišite mi u kontakt formi ispod teksta, da zajedno povećamo prodaju solarnih panela, smanjimo zagađenje i učinimo nešto dobro za svoju okolinu.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]