Promovišite brend za edukaciju pomoću 3 marketinške strategije

Digitalni svet stalno nudi razne brendove za edukaciju. To mogu da budu knjige, aplikacije, kursevi, veb portali i ostali mediji. Tržište je arena gde se marketari bore za poverenje potrošača. Kreativnost i autentičnost u promovisanju brenda jesu danas visoko cenjeni.

Ako prodajete proizvode ili usluge iz oblasti edukacije, obratite pažnju na statistiku:

  • 60% potrošača je reklo kako želi poklonjene sertifikate ili druge vrste potvrda;
  • 37% kupaca se izjasnilo za knjige ili druge medije;
  • 55% ljudi kaže da planira kupovati edukativne proizvode ili usluge online.

Danas potrošači non-stop surfuju internetom u potrazi za ponudama. Procenjuje se da će trend online kupovine neprestano rasti. Zato marketari imaju nimalo lak zadatak da osvoje pažnju publike u vreme gomilanja digitalnih informacija. Kako da istaknete proizvode ili usluge iz niše edukacije? U ovom tekstu izdvajamo 3 najefikasnije strategije za uspešnu prodaju brendova za edukaciju.

1. Video sadržaj

Video reklama je sjajan način da izazovete emocije publike. Kombinacija pokretnih slika, zvukova i teksta snažno intrigiraju publiku. Obavezno na kraju videa uputite poziv na akciju i stavite link do veb sajta. Ako su korisnici radoznali, kliknuće i posetiće landing stranu brenda za edukaciju. Podrazumeva se da video spot bude zabavan i atraktivan. Kako da kreirate neodoljivi sadržaj za publiku?

[crp]

Da li vas zanima kako da pokrenete emocije kupaca? Pročitajte sledeći tekst:

Platforma Tabula (Taboola) za nativno oglašavanje uradila je istraživanje u vezi sa prodajom brendova za edukaciju. Pratila je 2000 video kampanja imajući u vidu parametre: vidljivost i gledanje sadržaja do kraja. Izdvojila je 3 kategorije aktivnosti (fizičke, glasovne i opšte) i računala rezultate. Tabula je ustanovila kako su fizičke aktivnosti (npr. plivanje, plesanje, trčanje, avanturizam itd.) imale visok nivo vidljivosti i gledanosti do kraja

Evo saveta platforme Tabula za kreiranje video sadržaja:

  • Neka video spotovi traju od 15 minuta do 1 minut.
  • Stavite logo na ekran da bi publika imala svest o brendu.
  • Imajte podnaslove u slučaju nedostatka zvuka.
  • Poziv na akciju sa linkom za publiku koja je pogledala do kraja.
  • Testirajte 3 kategorije videa sa različitim akcijama za bolju optimizaciju.

2. Slike bez određenih dodataka

Obratite pažnju na slike jer jako utiču na svest publike. Ljudi su vizuelna bića i njihov mozak brzo registruje vizuelne elemente. Zato se marketinška kampanja ne može zamisliti bez kvalitetnih i atraktivnih slika. Preporučljivo je da stavite ljudska lica zbog bolje identifikacije korisnika sa emocijama subjekata na fotografiji. Međutim, pazite šta stavljate pored predmeta i lica na fotografijama.

Više o biranju idealnih slika za oglase u sledećem tekstu:

Platforma Tabula je radila istraživanja sa slikama u promociji brendova za edukaciju. Cilj je bio da se pronađu najbolji načini kreiranja slika na koje će publika sigurno kliknuti. Tabula je došla do rezultata da na slikama ne valja stavljati posebne dodatke: životinje, hranu, određene reči i fraze. Kada izostavite ove dodatke, imaćete veću stopu klika (CTR).

3. Vreme najveće potražnje brendova za edukaciju

Saznajte kada potrošači najviše kupuju online. U koje vreme je najveća potražnja proizvoda ili usluga za edukaciju? Treba da znate kada imate najveću priliku za uspešnu prodaju brenda.

Oglasna mreža Tabula je imala u vidu nekoliko targetiranih parametara. Odredila je priliku za uspeh kao presek ponude i potražnje. Ponudu čini broj marketara koji promovišu sadržaj i produkte, a potražnja je broj klikova (CTR) na reklamni sadržaj. Otkrila je kako najveći broj ciljnih potrošača kupuje nedeljom. Što se tiče meseci, najveća je potražnja u avgustu, početkom decembra i u januaru.

Upotrebite moć nativnog oglašavanja

Baneri i pop-up reklame sve više postaju deo prošlosti. Nativno oglašavanje postaje sve popularnije u digitalnom marketingu. Širom sveta koriste se u marketinškoj kampanji efikasne strategije nativnog ili prirodnog oglašavanja. Treba da idete u korak sa vremenom, pa zato kreirajte nativne oglase za promovisanje proizvoda ili usluga iz niše edukacije. Najpre izgradite prepoznatljiv brend na tržištu , a zatim odnos poverenja i lojalnosti sa ciljnom publikom.

Nativni oglasi imaju veću stopu klika od klasičnih banera i pop-up oglasa. Imaju atraktivne vizuelne elemente, koje smo već spominjali u ovom tekstu. Prilagođavaju se veb platformi na kojoj se nalaze i interesovanjima posetilaca. Nativne reklame imaju primamljive i neobične naslove. Pokrenite nativnu kampanju zato što je veća šansa da povećate stepen konverzije u prodaji brendova za edukaciju.

Zašto potrošači ne mogu da odole nativnim oglasima? Saznajte odgovore u tekstu:

Povećajte prodaju brenda za edukaciju

Pronađite ciljnu publiku kojoj se obraćate u kampanji. To su ljudi željni novih znanja, informacija i korisnih proizvoda. Testirajte marketinške hipoteze i strategije pomoću A/B testiranja, pronađite najbolja rešenja za promovisanje brenda za edukaciju. Pratite istraživanja digitalnog marketinga koja su bitna za vašu prodaju.

Budite dosledni u promotivnoj kampanji. To znači da uskladite reklamne sadržaje, vizuelne elemente i prodajnu stranu sa porukama i vizijom brenda. Saznajte trenutna interesovanja i namere ciljnih kupaca. Verujte u svoje marketinške strategije, istaknite se posebnim vrednostima na tržištu. Tako ćete znatno povećati prodaju produkata i usluga za edukaciju.

Kako da ostvarite najbolje rezultate na tržištu? Registrujte se preko linka ispod i saznajte odgovor!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]