Sadržaj – najbitnija stavka kod nativnog oglašavanja

by Tijana

Kako ćete se publici ili klijentima predstaviti putem sadržaja je najbitnija stavka u nativnom oglašavanju. Džaba vam i dobar „spoljašni“ izgled reklame, ako njena „unutrašnjost“ nije dobro sročena. Da biste sklopili dobar sadržaj neophodno je da pratite neke smernice.

Naime, znamo da se nativni oglas sastoji od lepe ilustracije, naslova koji budi emocije i sadržaja koji treba u potpunosti da osvoji publiku.  Samo ako dobro napravite sva tri segmenta, vaš oglas će  pomoći u pronalaženju nove publike ili klijentele.

Pre nego što krenete da sastavljate sadržaj za vaš proizvod/poslovanje bitno je da napravite makar mini istraživanje elektronskog tržišta, jer ćete samo tako znati koji su interesi vaše publike ili budućih poslovnih partnera, pa ćete na osnovu toga vaš sadržaj fokusirati u tom pravcu.

Takođe, posebnu pažnju treba fokusirati na ciljnu publiku. Da vidite kakav „ton“ oni više vole da čuju – čisto poslovan ili pak zabavan. Ovde je zaista najmanje bitno šta vi očekujete. Ako hoćete da se vaš proizvod dobro plasira ili poslovanje da bude uspešno, morate biti u korak sa željama publike.

Bez obzira da li ste se odlučili za ozbiljan ili zabavan tekst, svakako ga mora napisati stručna osoba ili to morate uraditi vi, poštujući sva pravila pisanja. Obavezno morate imati uvod, razradu i zaključak. Tekst podelite na što više pasusa da bude lakši za čitanje na elktronskim uređejima. Takođe, nemojte da  tekst bude predugačak i da u svakoj drugoj rečenici spominjete vaše „ime“ iliti brend. Dajte prostora publici da „diše“, a ne da budete nametljivi.

Još nešto, sadržaj nativnog oglasa ne mora biti samo tekst, već može biti neki kviz ili anketa šta o vama misli vaša publika, pa čak i intervju sa nekom poznatom ličnošću koja je isprobala vaš proizvod ili poslovala sa vama… Kod nativne reklame je ono najlepše što možete pustiti mašti na volju i napraviti zaista nešto interesantno što će oduševiti publiku ili se pak držati „klasike“ i opet kod publike probuditi emocije.

Ako još niste napravili nativni oglas, krajnje je  vreme to da uradite, jer ovaj tip reklame je globalno najpopularniji. Budite u korak s vremenom! Minimalni iznos za pokretanje nativnog oglasa je svega deset evra, a ceo postupak je gotov u tri kratka koraka:

  1. Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  2. Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  3. Sačekajte da se reklama odobri

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.