Sadržaj nativnog oglasa ne mora da bude samo suvi tekst, već i…

by Tijana S.
Vreme čitanja: 2 minuta

Da nativni oglas ne mora biti samo dobar tekst o proizvodu/poslovanju, dokazaće vam sledeća priča. Naime, kako se primiče april svi fanovi serije „Igre prestola“ ne mogu da dočekaju da vide finalnu sezonu, a nas je ova serija podsetila na jednu veoma maštovit i uspešan nativni oglas.

Sad već davne 2014. godine pomenuta serija je (iako je tad već bila veoma popularna širom sveta) koristila nativnu reklamu. Kreatori serije „Igra prestola“ i popularni portal BuzzFeed napravili su odličnu saradnju.

Nativna reklama popularne serije se našla na poznatom portalu i to još sa naznakom da je u pitanju sponzorisani sadržaj, ali tema tog sponzorisanog sadržaja je bila toliko dobra da publika uopšte nije marila na to da li je oglas plaćena ili ne. Naime, kreatori serije nisu koristili tekst da bi privukli publiku, već su napravili kviz.

Uz zanimljivu ilustraciju stajao je naslov „Kako bi ti umro u ‘Igri prestola’?“. Naravno da su svi fanovi odmah odigrali kviz, a i oni koji nisu bili ljubitelji serije su hteli da saznaju, pa su potom neki od njih krenuli u brzi maraton (doduše tada od samo tri sezone) kako bi bili spremni da gledaju novu sezonu sa svojim prijateljima.

Ovo je fantastičan primer koji se može primeniti u skoro svakoj industriji. Npr. proizvodite kreme za lice i telo. Vi možete koristiti dobro osmišljen sadržaj kako bi upoznali publiku sa svojim proizvodima, ali je pitanje da li će nju interesovati da čita sve to o vama kao nepoznatom brendu. Zato je trebate privući na kreativniji način. Sledite primer popularne serije i napravite kviz. Naslov može biti: „Saznajte s kojojm kremom će vaša koža zablistati?“ Verujte mi da većina žena neće ostati imuna na takav naslov, naprotiv, jedva će čekati da otvori kviz.

Kada neko odigra kviz dobiće rezultat koja mu krema odgovara, a vi ćete tu suptilno napomenuti da je vaša krema najbolja za tu osobu i navesti razloge zašto.

Kada je u pitanju nativni oglas, sve što trebate je da pustite mašti na volju i smislite nešto kreativno, jer ovaj tip oglasa sigurno dolazi do ciljne publike (uvek se nalazi na stranici koja prati njegovu temu).

Nemojte čekati još nekoliko godina da bi pokrenuli svoju nativnu reklamu, već se ugledajte na zapad i krenite već sutra u osvajanje e-tržišta. Minimalni iznos za pokretanje ovakve reklame je 10 evra, a ceo postupak je gotov u tri prosta koraka:

  1. Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  2. Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  3. Sačekajte da se reklama odobri
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x