Ski sezona traje samo tri meseca! Kako privući što više turista, u što kraćem periodu, za vaše zimske aranžmane?

Ski sezona je u punom jeku! Imate vrlo malo vremena da privučete potencijalne turiste za vaše zimske aranžmane.

Da stvar bude još alarmantnija, konkurencija je ogromna! Postoji na stotine turističkih agencija, koje nude zimske aranžmane. Kako da se istaknete u moru sličnih ponuda?

Gde tražiti potencijalne turiste i skijaše?

U ovom trenutku na hiljade vaših potencijalnih korisnika razmišlja gde želi da provede svoj zimski odmor. A znate li gde traže potrebne informacije? Na internetu!

Da, u ovom trenutku, oni guglaju na kojoj planini će provesti odmor, gde su dobra skijališta, koja odmarališta su odlična za decu, gde je dobar smeštaj sa solidnom cenom, preko koje agencije mogu rezervisati svoj zimski aranžman.

[crp]

Jako je bitno da tokom ove pretrage pronađu reklamu za vaš aranžman. Međutim, verovatno se sada pitate gde da postavite svoju reklamu. Najbolje bi bilo da to bude na nekoliko mesta, ali reklamni budžet vam prosto ne dozvoljava da angažujete nekoliko portala na kojima ćete okačiti svoj baner.

U tom slučaju najbolje rešenje za vas jeste nativna reklama.

arazman zimovanje

Koji su benefiti nativnog oglašavanja, odnosno nativne reklame?

Nativna reklama je prirodna i ne deluje kao standardne dosadne reklame, koje svi izbegavamo. Ovaj vid reklame nudi rešenje za neki problem, obećava korisnu informaciju čitaocima. Zato je tako i efikasna – ljudi rado obrate pažnju na nju. Nakon što zadobijete pažnju čitaoca, lakše ćete mu pojasniti zbog čega je vaša ponuda bolja od ostalih i čitalac je već na pola puta da rezerviše zimovanje kod vas.

I da… nativna reklama se prikazuje na nekoliko desetina sajtova koje posećuje vaša ciljna grupa potrošača.

Uzećemo primer aranžmana za zimovanje, da bi vam pokazali kako bi izgledala vaša nativna reklama.

Nativna reklama za zimski aranžman se postavlja na sajtove i blogove koji se bave putovajnima, jer takve sajtove posećuju ljudi koji razmišljaju o godišnjem odmoru.

Recimo ako je neki potencijalni turista čuo da je na Kopaoniku odličan provod i da ima dosta sadržaja, on će pokušati da pronađe na internetu neke detaljnije informacije o tome kakve su ski staze, imaju li škole skijanja, gde može da izađe u noćni provod, itd.

Onda će ući na neki sajt gde može da pronađe adekvatne informacije. A potom će mu na sajtu privući pažnju vaša reklama, koja, kao što smo rekli, ne izgleda kao reklama. Delovaće kao neki standardni članak na tom istom sajtu. Članak treba da obeća neku korisnu informaciju:

  • Last minute ponude za zimovanje na Kopaoniku!
  • Sjajan hotel u centru Kopaonika, samo 50m od ski staze!
  • Treba vam odmor HITNO? Zaslužili ste opuštanje u našem Hotel & Spa centru.

… ili nešto slično. Ovakvi naslovi privlače pažnju čitalaca. Dakle obećavaju povoljne ponude za ski sezonu, udobne hotele, informacije koje su neophodne potencijalnim turistima, obećavaju da će gost dobiti adekvatan odmor koji mu je preko potreban.

Klikom na reklamu, čitalac će biti prebačen na vaš sajt, gde će se upoznati sa vašom ponudom.

Postoji još bolji način na koji ćete privući čitaoce i potencijalne klijente, a to je reklamni tekst! Naslov reklamnog teksta uopšte ne nagoveštava da se radi o turističkoj ponudi. To može biti nešto tipa:

  • TOP 5 najboljih ski staza na Kopaoniku!
  • Kako da provedete zimski odmor, ako niste skijaš?
  • Šetnja ovim planinarskim stazama po snegu je samo za prave avanturiste…

…itd. Klikom na naslov, čitalac se prebacuje opet na vaš sajt na kojem se nalazi pomenuti reklamni tekst. Kroz tekst će se suptilno provući reklama za vaš aranžman: ,, Ako želite isprobate skijanje na ovim stazama, rezervišite odmah svoje zimovanje klikom na ovaj link ili pozivom na broj…“. Znači reklama je skroz suptilna i čitalac vas je već zapamtio.

nativni oglas

Verovatno sada mislite kako niste spretni u pisanju tekstova, pogotovo ne tekstova ovog tipa. Nikakav problem. Kompanija Native Media ima svoj tim pisaca, koji će završiti posao za vas. Više informacija možete dobiti na mejl [email protected].

Nego, vratimo se na nativnu reklamu!

Gde da se prijavim ako želim nativnu reklamu? Kako da je postavim?

Ako ste zainteresovani da započnete nativnu kampanju i okačite svoje nativne reklame na internet, potrebno je da postanete oglašivač Native Media platforme. To možete učiniti tako što ćete napraviti profil na pomenutoj platformi preko ovog linka. Registracija je besplatna!

Prijava je jako jednostavna. Najpre definišite korisničko ime i lozinku. U polje ACCOUNT TYPE, odaberite da želite da budete oglašivač. Zatim unesite još ime i prezime, adresu, broj telefona, e-mail i državu. Čekirajte da se slažete sa uslvima korišćenja i u polje WEB SITE unesite link do vašeg sajta. Ako imate, možete ubaciti i logo svoje agencije.

Na kraju kliknite na polje REGISTRUJTE SE i na mejl vam stiže akvtivacioni link. Kliknite na taj link, prijavite se ponovo i vaš nalog je kreiran.

Da biste mogli da započnete kampanju, morate uplatiti nešto novca na platformu. Ne brinite, ulog nije veliki i svoju kampanju možete započeti već sa 25 evra. Novac se uplaćuje preko vaše kartice ili PayPal naloga.

Sada, kada ste uložili sredstva, možete započeti svoju nativnu kampanju. Da napomenemo da, ukoliko nešto ne budete umeli da uradite, možete zamoliti operatere Native Medie za pomoć. Podršku pružaju na dva načina:

Prilikom kreiranja reklame, morate odrediti vašu ciljnu grupu, tj ljude za koje želite da im se prikaže reklama. Suludo je reklamirati zimske turističke aranžmane osobama, koje ne vole sneg ili planiraju da ove zime ulože novac u novi bračni krevet.

Svoju ciljnu grupu definišete preko sledećih parametara:

  • Lokacije – odredite državu u kojoj će se prikazivati vaša reklama. Na primer ako nudite aranžman na Kopaoniku, a želite da privučete više posetilaca iz Makedonije, odaberite Makedoniju kao lokaciju.
  • Ključnih reči – za ponudu turističkih aranžmana na Kopaoniku, ključne reči bi bile, recimo: zimovanje, aranžmani, Kopaonik, skijanje, putovanja, avantura, turizam, zimski, godišnji odmor, last minute, first minute, kuda na skijanje i slično.
  • Kategorije – U ponudi je sedam kategorija, ali vama je namenjena konkretno Lifestyle kategorija, jer se u okviru nje nalaze tekstovi o turističkim ponudama i putovanjima.
  • Uređaja  –  možete odabrati računar, telefon, tablet…  Tipa ako vas interesuju samo ljudi koji pristupaju internetu samo sa mobilnog telefona, možete odabrati tu opciju.

Podsećamo vas da, u slučaju bilo kakvih zastoja, možete kontaktirati korisničku podršku i zamoliti za pomoć!

ciljanje publike

Šta se dalje dešava?

Kada kreirate reklamu, Native Media je postavlja na sajtove, blogove i portale svojih izdavača. To su sajtovi, koji, između ostalog imaju kategorije i tekstove o putovanjima, a takve sajtove posećuju ljudi iz vaše ciljne grupe.

Tražeći informacije o potencijalnoj destinaciji za zimski odmor, čitaoci će videti i vašu reklamu ( za koju u tom trenutku nisu ni svesni da je reklama ). Kliknuće na nju, videće vašu sjajnu ponudu i par minuta kasnije, već ćete dobiti zahtev za rezervaciju.

Kod nativne reklame je dobro i to što može da privuče korisnike koji još uvek ne planiraju zimovanje, već su ušli na neki sajt kako bi pronašli zanimljive i korisne članke. U privlačenju ovakvih korisnika, najbolje će vam pomoći reklamni tekstovi, koje smo već pomenuli.

Ne pretražuju svi internet kako bi pronašli adekvatan zimski aranžman, već i kako bi pročitali informacije, koje im nekad mogu koristiti. Tako će, pretražujući sajtove o putovanjima naići na vaš reklamni tekst, koji će u tom trenutku delovati kao još jedan članak na sajtu na kojem se trenutno nalaze. To može biti recimo članak ,,TOP 5 ski staza na Kopaoniku“.

Kliknuće na njega i biće prebačen na vaš sat, na kojem će pročitati tekst. Na kraju teksta, stajaće rečenica tipa: ,,… ako želite da isprobate ove fantastične staze, iskoristite LAST MINUTE ponudu naše agencije“.

U ovom trenutku, čitalac je već pomislio: ,,Uuuu, ovo je jako primamljivo! Možda bih mogao da pobegnem na pet dana na skijanje sa devojkom“.

Sada uviđate prednosti nativnog oglašavanja u odnosu na druge vrste reklama, od kojih svi okreću glavu.

Nativne reklame su jako povoljne!

U odnosu na druge oblike reklamiranja koji koštaju i po par stotina evra, nativna reklama je izuzetno povoljna, što je na neki način smešno, kada uzmemo u obzir da je mnogo efikasnija od običnih banera.

Native Media nudi mogućnost da svoju kampanju započnete sa samo 25 evra. Kada uplatite novac on će se pojaviti na vašem kontu.

Nakon što se reklama postavi, cenu nativne reklame plaćate po kliku. Svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, sa vašeg konta se skida po par eurocenti. Kolika će biti cena klika, zavisi od države u kojoj se reklamirate. Više informacija o cenama možete dobiti ako pogledate Cenovnik Native Media.

Reklama će se prikazivati sve dok ne istrošite iznos koji ste upaltili na svoj konto. Posle toga možete uplatiti novi iznos za vaše reklamiranje.

Prednosti nativnog reklamiranja su brojne:

  • Reklame se prikazuju samo vašoj ciljnoj grupi!
  • Cena reklamiranja je pristupačna za svakog!
  • Reklame nisu dosadne i napadne, već čitaocima pružaju korisne informacije!
  • Native Media pokriva područje čitavog Balkana, a i šire! Možete reklamirati svoje aranžmane bez obzira da li ste iz Hrvatske, Makedonije, Crne Gore, Slovenije, BiH ili Srbije!

Velike i uspešne kompanije poput Netfliksa, Njujork Tajmsa, Del računara i drugih već uveliko koriste ovaj vid reklamiranja, a njihovi menadžeri su otvoreno govorili za javnost o tome koliko im je nativno oglašavanje pomoglo.

Vreme je da i vi osetite benefit nativnog reklamiranja! Napravite svoj profil na Native Media već sada!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]