Sledite primer Netflixa

by Tijana S.
Vreme čitanja: 2 minuta

Jedna od najpopularnijih, ako ne i najpopularnija, striming kompanija na svetu Netflix koristi usluge nativnog oglašavanja. U početku su reklamirali svoj striming da bi poslednjih godina koristili nativne reklame ne bi li promovisali svoje proizvode, kao što su igrane serije Orange is new black, Narcos, House of cards

Zašto se Netflix odlučio baš za nativnu reklamu?

Zato što je to prirodna reklama koja se uklapa dizajnom i temom u sajt na kojem se nalazi, pa samim tim i stiže do ciljne publike. Plus, ona ne izgleda kao plaćena reklama, već kao sastavni deo sadržaja koji publika čita. Nativni oglasi su uvek vidljivi, a ne ko Guglovi koji se ne vide kada neko ima uključen AdBlok. Zbog svega toga Netflix je odučio da se oglašava baš ovim putem.

Kako je Netflix pametno iskoristio nativno oglašavanje?

Naime, kompanija je stavila svoj oglas kod jednih od vodećih portala, ali i štampanih novina, na svetu – Wall Street Journal. Pored teksta o kokainu i njegovim zavisnicima našla se reklama za seriju Narcos. Takođe, drugu sezonu su reklamirali na portalu Wired gde je oglas za Narcos stojao uz tekst koju tehnologiju je sve policija koristila ne bi li Eskobara uhvatila.

Ovo je jedan od najboljih primera kako se isplatila usluga oglašivaču, ali i izdavaču, uz nativnu reklamu. Naime, priče koje su stajale uz oglase bi imale dejstvo na publiku i da se uz njih nije nalazio nativni oglas, ali sa njim one su upotpunjene. Ispričana je snažna priča bez spominjanja brenda (Netflixa) i to se publici verovatno najviše svidelo, jer priča nije bila fokusirana na tome da vam Netflix nudi da pogledate seriju, već je oglas tu tako prirodo uklopljen da svako ko je čitao tekst sigurno je kliknuo i na seriju, ako ne zbog gledanja onda zbog radoznalosti.

Mnogi od vas će sada reći nešto kao: „To nije za nas. Mi nemamo njihov budžet.“ Varate se, jer je nativno oglašavanje za svakog, pa i za vas. Plus, da bi pokrenuli nativnu reklamu kod nas, potrebno vam je minimum samo deset evra. Nemojte se osvrtati ni na to što Netflix nudi publici zabavu, a vi im nudite sapun ili prirodne kreme za lice. Ako se vaš nativni oglas nađe na stranici koja temom prati vaš proizvod (a uvek se nađe, jer se baš tu postavlja nativna reklama), uspeh vam je zagarantovan. Istina, verovatno ne ko Netflixu, jer su oni ipak veoma poznato ime, ali korak po korak možete stići do njihovih visina.

Zato prestanite da se predomišljate i već danas napravite svoj nativni oglas u tri laka koraka:

  • Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  • Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  • Sačekajte da se reklama odobri
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x