Špijunirajte konkurenciju: Ovo će vam pomoći da otkrijete najefikasnije oglasne kampanje!

by Tijana
Vreme čitanja: 4 minuta

Da li ste se ikada zapitali kako možete da koristite nativno oglašavanje da biste povećali promet e-trgovine i kako da kreirate najefikasnije kampanje. U ovom tekstu otkričemo vam odgovor na ta pitanja, ali ćemo vam i objasniti zašto je nativno oglašavanje možda najmoćnije sredstvo u vašem arsenalu … ako ga pravilno koristite.

Sa MILIONIMA kompanija koje koriste nativne oglase za promociju svog poslovanja, cene oglašavanja su pristupačnije nego ikad, a promocija vašeg veb sajta potencijalnim kupcima nikada nije bila lakša.

Osim toga, s obzirom da većina vaše konkurencije ne zna da prikaže efikasan oglas, eto vam mogućnosti da pridružite najboljima i izbijete do samog vrha. Znamo, zvuči kao bajka i mislite da pričamo iz šupljeg u prazno, ali molim vas pročitajte tekst do kraja i onda nam recite da li pričamo bajku ili realnu priču.

Pronalaženje uspešnih nativnih oglasa

Da biste pronašli uspešne nativne oglase koji se dobro prikazuju u vašoj niši i vlasnicima donose promet, imate dve mogućnosti; Prvo je da provedete sate tražeći relevantne oglase na internetu i pravite sopstvenu analizu njihovog učinka. Druga i daleko održivija opcija je upotreba programa poput NativeAdBuzz, koji analizira desetine hiljada različitih nativnih oglasa i rangira ih prema tome koliko dobro rade.

Verovatno ste doneli pametnu odluku i pridružili se NativeAdBuzz-u, ili ste tu samo zbog besplatnih informacija – u svakom slučaju, super je – drago nam je što ste na tako moćnoj platformi. Sada treba da vam pomognemo da napravite pametnu analizu uz pomoć koje ćete lako utvrditi koji oglasi imaju dobar učinak i kako ih možete ugraditi u svoju kampanju.

Ako pogledate donju sliku, videćete snimak ekrana unutar veb aplikacije NativeAdBuzz. Koristeći traku za pretragu na levoj strani stranice, možete pretraživati različite oglase koji su indeksirani od strane stranice, a takođe možete videti i trenutne table onih koji su u vrhu – ili, drugim rečima, videti koji oglasi imaju najbolji učinak.

pratite nativni oglas

Ovo je fantastičan način da vidite koji oglasi imaju dobar učinak, a možete ili da pretražujete određene ključne reči, oglase koji se prikazuju na određenim veb lokacijama za objavljivanje, ili možete samo da pregledate generalizovanu listu koja prikazuje neke od najefikasnijih oglasa koji se danas prikazuju.

Na slici ispod izabrali smo nasumično jedan od najuspešnijih od prošle nedelje – nakon što odaberete oglas, bićete preusmereni na stranicu za analizu na kojoj ćete dobiti kratak pregled učinka oglasa.

ucinak oglasa

To je slika jedne od stranica sa detaljima oglasa, koja vam daje pregled učinka kampanje, uključujući rezultate, broj mreža na kojima je viđen, datum prvog objavljivanja i datum kada je poslednji put viđen, kao i grafikon učinka.

Postoji i nekoliko drugih opcija koje sadrže još više informacija – neke od njih čemo vam reći kasnije, ali slobodno ih istražite, jer ćete moći da dobijete zaista neprocenjiv uvid.

Koristeći ove statistike, možete steći zaista dobru predstavu o tome radi li oglas ili ne.

Ok, sada ste pronašli dobar oglas koji ima rezultate, tako da je došlo vreme da počnete da razmišljate o tome šta će se desiti kada vaš oglas bude pokrenut.

Na kraju, morate biti sigurni da oglas šalje sav promet na dobro urađenu landing stranicu.

Pronalaženje uspešnih odredišnih stranica

Kao što ste videli na snimku ekrana iznad, na svakoj analizi oglasa postoji dugme „landing stranica“.

To je link do svake landing stranice na koju nativni oglas usmerava saobraćaj – pogledajte donju sliku da biste razumeli o čemu govorim.

landing stranica

Ovde možete videti gde oglasi šalje svoj saobraćaj, otkrivajući vam kako čitaoce pretvaraju u kupce. Ovo je izuzetno korisno, jer ne samo da vidite šta se prikazuju oglasi, već i kuda oni vode.

3. deo: Budite JEDINSTVENI!

Ok, pogledali smo nekoliko načina na koje možete videti šta vaši konkurenti rade, tako što tačno znate kako da pogledate njihove kampanje. Međutim, da biste kreirali SVOJE uspešne kampanje, važno je da dodate svoj „sjaj“ u kombinaciju.

Mogli biste pronaći najbolji oglas na svetu, kopirati ga reč po reč i „ukrasti“ landing stranicu, ali u stvarnosti ovo nije samo loš korak, već bi takođe taj „učinak“ mogao imati veliki uticaj na vaše konverzije (kao i na potencijalna pravna pitanja). Više o pravljenju dobre landing stranice, pročitajte OVDE.

Morate biti jedinstveni i u marketinšku kampanju uložiti elemente svog „srca i duše“. Znate svoju publiku bolje od bilo koga, zato napravite nativne oglase koji će zainteresovati kupaca.

Za kraj

Kada sve gore navedeno prostudirate i napravite oglas bez mane, onda treba da ga izložite negde. Native Media platforma je odličan izbor, a evo i zašto: Veliki broj domaćih portala i blogova su naši partneri, imamo savremeni sistem za targetiranje koji će vam dosta olakšati posao, postoje napredne opcije filtriranja poput bele i crne liste što će vam olakšava svako buduće pokretanje kampanje, PLAĆATE SAMO KADA NEKO KLIKNE na oglas, a ne za njegovu vremensku vidljivost. Postanite oglašivač na Native Media platformi, pritiskom na dugme OVDE.

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.