Šta je to Landing strana iliti Landing page?

Radi se o manjem sajtu, odnosno samostalnoj veb stranici koja se obično kreira u marketinške svrhe. Tipa: korisnik je video neku reklamnu kampanju na internetu, kliknuo na nju i u tom momentu se prebacuje na landing stranu.

Verovatno ste nekada kliknuli na neki reklamni link koji vam je stigao mejlom, naleteli ste na njega na Guglu, Fejbuku i drugim društvenim mrežama. Nakon toga ste bili prebačeni na landing stranicu.

Landing page ima samo jednu stranu na sa informacijama o proizvodu, bez nekih suvišnih detalja. Na kraju strane se nalazi CTA dugme, odnosno poziv na akciju, koji vas zove da naručite proizvod/uslugu koja se reklamira.

Landing stranica ne mora biti isto što i sajt

Kada neka firma odluči da napravi svoj zvanični sajt, obično imaju meni na vrhu sa onim standardnim opcijama: o nama, proizvodi, kontakt, blog… Zvanični sajtovi služe isključivo kao prezentacija kompanije, koja vam nudi neke opšte informacije. Na engleskom jeziku, naziv za zvanični sajt je obično Homepage, pa se na taj način zna da postoji razlika između Homepage i Landing page.

[crp]

Landing stranica, sa druge strane, služi da vas ubedi da kupite neki proizvod. Kao što smo već naveli u prethodnom delu teksta, na Landing strani obično nema nikakvih drugih detalja. Samo tekst, sa par slika, možda neki video, a sve je u vezi sa proizvodom koji se promoviše. Ne postoji meni sa nekim drugim opcijama.

To je ujedno i tajna njenog uspeha. Nema detalja koji korisniku odvlače pažnju, nema drugih opcija, menija, tekstova. Samo informacije o proizvodu, na koje je čitalac 100% skoncentrisan, samo o tome i razmišlja u datom trenutku i na taj način se pojačava njegova želja da na kraju teksta ostvari konverziju.

CTA dugme na kraju se podrazumeva ili obrazac za narudžbu.

Razlika između Landing i Prelanding strane

Ukoliko Landing stranica ne sadrži dovoljno informacija, to može biti problem. Korisnici prosto uđu na landing stranicu, pogledaju proizvod i izađu. Niko ne ostvaruje konverziju, promet opada…

Greška je u tome što korisnicima često treba malo više ubeđivanja. Da pročitaju opširnije o nekim karakteristikama proizvoda, iskustva drugih, itd. To se može rešiti uz pomoć prelanding stranice.

Kao što joj samo ime kaže, to je stranica koja prethodi landing strani. Na prelanding stranicu se ubacuje prodajni tekst, obično recenzija stručnjaka ili osobe od poverenja ( bloger, influenser ), ispovest osobe koja je koristila proizvod i vrlo je zadovoljna, poređenje tog proizvoda sa nekim drugim i slično.

U ovom slučaju, umesto landing strane, promoviše se prelanding strana. Na kraju prelandinga takođe ide poziv na akciju, samo u malo drugačijem formatu. Recimo ako se radi o iskustvu korisnika, može se napisati nešto tipa:

  • Proizvod kupite na ovom linku.
  • Skinite aplikaciju ovde.
  • Proizvod je do kraja vikenda na akciji, požurite i kupite ga preko ovog linka.

A zatim linkujete svoju landing stranu, na kojoj se može ostvariti kupovina.

Prelanding obično koriste affiliate marketari za promociju proizvoda ili usluga od čije prodaje imaju procenat. Baš kao i kod landing strane, prelanding ne sme imati suvišnih detalja sa strane, poenta je da se korisnik skoncentriše isključivo na proizvod.

Šta da radim kad  formiram landing ili prelanding stranu? Kako da dovedem korisnike na nju?

Za to koristite Native Media platformu. Sve se završava u par koraka:

  • Kreirajte profil.
  • Uplatite svoj prvi budžet za oglašavanje ( min 25 evra ).
  • Kreirajte kampanju za promociju vaše landing ili prelanding strane.

Preko  Native Media dolazite do svoje ciljne grupe korisnika. Samo koristite filtere za jezik, lokaciju, vrstu sajtova koje vaši potencijalni kupci posećuju. Na taj način dovodite na stotine potencijalnih kupaca na svoju landing stranicu dnevno.

Ovo je idealan trenutak da otvorite profil na Native Media, jer za uloženih 50 evra za oglašavanje, novi oglašivači dobijaju bonus od još 25 evra.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]