|

TOP 13 najboljih primera o levku prodaje u 2023. godini

Prodajni levak – najmoćnije oružije u marketingu, koje još uvek dosta marketara ne koristi. Velika greška!

Nikad nije rešenje da korisniku poturite svoju ponudu pod nos. Okrenuće se i otići, čak i ako je ponuda dobra. Skoro svako će pomisliti ,,Šta ovaj sad hoće, verovatno da mi nešto uvali”.

Upravo zbog ovakvih situacija, prodajni levak je zakon. On lagano zagreva korisnika za vašu ponudu, prilazite mu korak po korak, korisnik dozvojava da mu objasnite zašto će mu vaša ponuda promeniti život i veća je verovatnoća da će na kraju ostvariti konverziju.

Ako još uvek niste počeli da koristite prodajni levak, ugledajte se na neke od najvećih svetskih ,,igrača” koji kidaju marketing, upravo zahvaljujući prodajnom levku. Ovo je TOP 13 najboljih.

  1. Mint – Korisnike provlače organski kroz korisne tekstove, osnovne opcije na alatu su besplatne, vrlo su otvoreni prema svim korisnicima. Pročitajte više …
  2. Grupon – Pokorili su pola planete uz pomoć odličnog prodajnog levka koji počinje sa pop ap efektom.   Pročitajte više…
  3. Crazzy Egg – Prodajni levak im je malo duži, ali vrlo efikasan. Pročitajte više…
  4. Netflix – Za vrlo kratko vreme su postali jedan od najpoznatijih brendova u svetu, sve zahvaljujući pametnom marketingu i prodajnom levku. Njihova strategija je fascinantna i treba da se proučava na fakultetima.  Pročitajte više…
  5. Help Scout – Vrlo zanimljiv prodajni levak, odlična kombinacija boja, što se često zanemaruje u marketingu. Pročitajte više…
  6. SharpSpring – Sjajna strategija, pogotovo za vraćanje korisika koji su posetili sajt, a nisu završili registraciju. Sve to kroz diskretan prodajni levak. Pročitajte više…
  7. Grasshopper – Sadržaj im je pregledan, što je najbitnije u prodjnom levku, kako bi korisnik prosto skliznuo do tačke gde će ostvariti konverziju, bez drugih faktora sa strane koji mu odvlače pažnju. Pročitajte više…
  8. MailChimp – Još jedan dokaz da se mnogo toga može postići organskim saobraćajem, bez puno ulaganja. Prodajni levak ove platforme to potvrđuje. Pročitajte više…
  9. Leadpages – Nisu postali najtraženiji  alat za izradu sajtova bez razloga. Za sve je to zaslužan prodajni levak koji ih i dalje drži u samom vrhu, daleko izvan konkurencije. Pročitajte više…
  10. Drift – Korisnike privlače na nekoliko načina, između ostalog preko affiliate programa, ali i organski. Dalje ih voze kroz prodajni levak. Njihova metoda je vrlo jednostavna. Pročitajte više…
  11. Wufoo – Jasna i pregledna stranica, bez previše detalja je upravo ključ uspešnog prodajnog levka. Wufoo je koristio istu metodu. Pročitajte više…
  12. MOZ – U prodajnom levku je bitno i znati kako da se obratite publici, što je MOZZ fino uradio. Doduše imaju jednu malu manu u svom kopiju, ali očigledno ih to ne sprečava da budu na listi kompanija sa najboljim prodajnim levkom. Pročitajte više…
  13. Harvest – Njihov prodajni levak ima sve što treba: mamac za publiku, poklon, jednostavnost i transparentnost. Odlično funkcionišu, ali kao i MOZ imaju jednu manu. Pročitajte više…
[crp]

Ako ne znate kakvu strategiju da primenite u svom biznisu, ponekad je dobro prekopirati je od onih koji su svetski poznati i uspešni. Neki od navedenih primera sa naše liste će vam sigurno dati odličnu ideju za kreiranje savršenog prodajnog levka, koji će vam doneti mnogo konverzija.

Naravno, uvek je dobro biti kreativan, to sigurno privlači publiku. Da li ste znali da je kreativno oglašavanje najjeftiniji, a najefikasniji vid marketinga. O tome smo detaljno govorili u našem članku Zašto treba uložiti najmanje 1€ dnevno na kreativno oglašavanje?

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]