TOP 3 najbolje nativne reklame u 2019. godini

by Tamara

U prethodnim tekstovima smo navodili da veliki broj uspešnih, svetski poznatih kompanija, već uveliko koristi nativno oglašavanje, kako bi promovisali svoje proizvode. Među njima su: Del računari, Netfliks, Adidas, Audi, Lego, Mercedes i mnogi drugi.

I ne samo to, menadžeri ovih kompanija otvoreno su za javnost govorili o tome kako im je nativno oglašavanje pomoglo da uvećaju svoju zaradu. Vreme je da se pridružite velikim svetskim kompanijama, tako što ćete napraviti svoj profil kao oglašivač na Native Media i već danas pokrenuti svoju prvu nativnu kampanju. Minimalno ulaganje je samo 25 evra.

A sada pogledajte kako izgledaju neke od nativnih reklama koje su proglašene za najbolje u 2019. Možda dobijete ideju za neku svoju nativnu kampanju.

Click Here To Join Native Media
nativne reklame

No need to fly? – reklama koju je plasirala Nemačka železnica

Evo jedne genijalne reklame, koja bi možda mogla da se primeni i na naš domaći turizam. U pitanju je reklama za Železnice Nemačke.

Naziv kampanje je ,,No need to fly“, i ovim nazivom su čelnici poručili korisnicima da nema potrebe da troše novac na skupe avionske karte da bi obišli neka lepa mesta. Podjednako lepa mesta nalaze se i u Nemačkoj, a ako putuju do tih mesta vozom, putni troškovi će im biti, bukvalno, sto puta manji. Evo kako izgleda njihova reklama.

Dakle, šta je uradila grupa kreativnih marketing stručnjaka: pronašli su poznata mesta u svetu, a zatim i mesta u Nemačkoj, koja su veoma slična. Već u prvoj sceni na snimku vidite poentu: Zašto biste išli u Arizonu i plaćali avionsku kartu 1156 evra, kad za 19 evra možete vozom u Rhineland, gde možete uživati u podjednako prelepom pejzažu?

Kako je odrađena ova kampanja? Pronašli su neka lepa mesta u Nemačkoj. Uz pomoć specijalne aplikacije, pronašli su i nekoliko sličnih mesta u drugim, udaljenim zemljama. Ubacili bi sliku određenog pejzaža koji se nalazi u Nemačkoj, a zatim bi aplikacija pronašla slično mesto na nekoj drugoj destinaciji u inostranstvu.

Potom su targetirali ljude koji vole da putuju i obilaze neobična mesta.

Poruka priče: Putujte pametno, prođite jeftinije, a posetite podjednako lepa mesta. Eto sjajne reklame i ekstra zarade za Nemačku železnicu, a i za čitav nemački turizam.

Spring Reboot – reklama za ,,Home Depot” lanac prodavnica

Home Depot je maloprodajni lanac gvožđara. Da bi animirao svoje potencijalne kupce, ,,Home Depot” je na sajtu apartmenttherapy.com okačio simpatičnu aplikaciju pod nazivom Spring Reboot ( u grubom prevodu ,,Prolećno raspremanje” .)

Aplikaciju možete videti na ovom linku.

Na aplikaciji se nalazi kućica sa svim mogućim prostorijama. Uz pomoć interesantnih animacija, ova aplikacija podseća ljude čemu sve treba da posvete pažnju prilikom prolećnog raspremanja i šta bi trebalo obnoviti od detalja u kući. Tu su i predlozi kako organizovati, na primer, alat u garaži ili hemiju u vešernici.

Naravno, mnoge sitnice koje će vam trebati prilikom prolećnog raspremanja, poput kutija za odlaganje, usisivača, zavesa i slično, mogu se kupiti upravo u ,,Home Depot” radnjama.

,,Home depot” je animirao potencijalne kupce sa zanimljivom aplikacijom.

Hotel Nutela

Kompanija ,,Ferero” napravila je improvizovani hotel ,,Nutela” u kojem je sve u ruhu ovog namaza. U kampanji su učestvovlali i poznati kuvari koji su gostima spremali slatkiše od Nutele.

Ali da bi ste posetili ovaj hotel, koji je radio samo dva dana, morali ste da učestvujete i pobedite u nagradnoj igri. Nagradna igra je podrazumevala da napravite video od šezdeset sekundi u kojem pokazujete na koji način je Nutela deo vaše jutarnje rutine.

Rezultat: Kompanija ,,Ferero” je time navela brojne korisnike društvenih mreža da dobrovoljno šire svest o brendu Nutela. Nekolicina odabranih dobila je mogućnost da boravi u ovom hotelu.

Sličnu kampanju je plasirao i Tako Bel.

Pomenućemo još neke zanimljive nativne kampanje iz 2019. i prethodnih godina

  • Recimo Oreo je napravio simpatičan spot, u kojem su iskopirali uvodnu špicu za seriju ,,Igra prestola”, samo što su ovoga puta u špicu ubačeni Oreo keksići. Reklama je plasirana u vreme kada se serija uveliko približavala kraju, što znači kada je bila na vrhuncu popularnosti. Sve što je trebalo da urade jeste da samo targetiraju pravu publiku što su i učinili.
  • Kompanija CVS Pharmacy je rešila da izbaci sve fotošopirane reklame za svoje proizvode i ubaci realne slike devojaka. Ovakve slike su iskoristili i za nativne reklame na internetu.
  • Land Rover je imao jednu od najboljih nativnih kampanja u 2018. Pokrenuvši ,,Dragon Chalenge” izazov, snimili su spotove u kojima se Land Rover vozi uz stepenice, zatim na trasi koja sadrži čak 99 serpentina i na drugim terenima koji su teški za vožjnu.
  • Da se nativno oglašavanje može iskoristiti i u humanitarne svrhe, dokazuje kampanja za borbu protiv raka dojke. Jednog dana, brojnim internet korisnicama je na raznim sajtovima ponuđen, naizgled članak, na kojem je pisalo ,,Koliko poznaješ svoje devojke?”. Masa žena je kliknula, misleći da se pod ,,devojke” misli na njihove drugarice. Međutim, bile su prebačene na sajt posvećen prevenciji raka dojke na kojem je pisalo: ,,Ne mislimo na tvoje drugarice, već na tvoje grudi”.
  • Kompanija Gatorade, koja proizvodi pića i prehrambene proizvode, privukla je pažnju brojnih obožavalaca tenisa, tako što su napravili igricu sa likom Serene Vilijams.

Imate šansu da se vaša nativna kampanja nađe na listi najboljih u 2020. godini! A prvi korak ka tom cilju jeste da napravite svoj profil kao oglašivač na Native Media platformi.

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.