TOP 4 metode kako da odaberete savršenu SLIKU za vašu nativnu reklamu?

by Tamara

Znate da se nativna reklama sastoji od slike i naslova! I jedan i drugi faktor su ključni za privlačenje potencijalnih korisnika. Međutim ovoga puta daćemo vam nekoliko praktičnih saveta koji vam mogu pomoći da privučete kupce uz pomoć dobre fotografije .

Iako je naslov podjednako bitan, internet je vizuelni svet, zato internet korisnici prvo obrate pažnju na fotografiju, pa tek onda na naslov. Znači slika je prva stvar koju će vaš potencijalni kupac ugledati i razlog zbog koje će odlučiti da pročita naslov, klikne na reklamu i sazna više o proizvodu koji nudite.

Najpre da pomeneno da se fotografije danas mogu lako pronaći na internetu, i to besplatno ili za neki minimalni novac, a da pri tom ne narušite tuđa autorska prava. Više o ovoj temi smo pisali u našem tekstu Evo gde ćete pronaći najbolje BESPLATNE fotografije za vaš oglas.

Click Here To Join Native Media

Ali najpre pročitajte kako treba da izgleda fotografija koja će namamiti korisnike da kliknu na vašu reklamu.

fotografije

Realne fotografije

U eri Instagrama mnogo pažnje se posvećuje ulepšavanju fotografija i filterima. Srećom, to ne mora biti slučaj kod nativnih reklama. Ovde će realna fotografija iz svakodnevnog života privući pažnju korisnika.

Ovakve fotografije bude osećaj bliskosti kod korisnika. Asociraju ih na neke detalje iz ličnog života i poistovećuju se sa osobama sa slike, a to je nešto što će korisnike navesti da obrate pažnju na vašu reklamu i na kraju kupe vaš proizvod.

Nemojte se plašiti ni da okačite fotografije koje nisu u visokoj rezoluciji. U nativnom oglašavanju često važi pravilo ,,Što realnije to bolje“.

Fotografije lica sa izraženim emocijama

Lica sa drastično izraženim emocijama će takođe privući dosta pažnje: strah, zabrinutost, sreća, iznenađenje… Videvši ovakvu sliku, kod korisnika se budi želja da klikne na reklamu i sazna više šta je to probudilo tako snažnu emociju kod osobe na slici.

Kakav izraz lica ćete odabrati zavisi isključio od toga šta želite da prodate. Na primer, ako nudite akcije i popuste, poželjan je ushićen izraz lica, koji naglašava koliko je dobra vaša ponuda. Uskladite prosto fotografiju sa naslovom.

Kontakt očima je takođe odlična stvar, odnosno da na fotografiji bude osoba koja vašeg korisnika gleda pravo u oči. I pri tom da akcenat bude upravo na pogled osobe koja se nalazi na slici. Poželjno je da ima i specifičnu boju očiju, ali vodite računa da slika ne bude previše jeziva. Ne želite da se vaš potencijalni kupac uplaši od ,,urokljivog“ pogleda.

Ovu metodu je najbolje iskoristiti ako želite da šarmirate svog potencijalnog kupca. Kao kada flertujete sa nekim.

Animirane slike ili crteži

Ponekad prosto ne možete da pronađete adekvatnu fotografiju. U tom slučaju je možete napraviti.

Animirane fotografije su takođe odlične jer su šarenije, a drečave boje uvek privlače pažnju. Ovakve fotke se mogu napraviti u programima kao što je Fotošop.

Problem je u tome što ne umeju svi da rade u Fotošopu, a da bi ste došli do tog nivoa da možete da pravite dobre crteže potrebno je mnogo vremena i prakse. Zato, ako vam zatreba dobra slika za vašu nativnu reklamu, možete se obratiti frilenserima.

Frilensere koji se bave ovim poslom potražite na platformama kao što su Fiverr ili Upwork. Da bi ste prošli jeftinije kontakrirajte početnike koji obično rade za nisku cenu i možete dobiti adekvatan crtež za svega par dolara.

Animirane slike i crteži se obično koriste za reklamiranje proizvoda koji pomažu u očuvanju zdravlja. Recimo za proizvode koji obnavljaju hrskavicu u kolenu. Naravno da ne možete da pronađete realnu sliku obnovljene ljudske hrskavice, a i da možete, takav sadržaj bi samo naterao čitaoce da se zgroze i okrenu glavu od vaše reklame. U ovakvim slučajevima animirane slike su odlična stvar.

Ako ne možete da pronađete adekvatnu sliku, uvek je možete nacrtati.

Slike pre i posle

Odličan način za privlačenje publike. Ovo je verovatno najbolja metoda za privlačenje korisnika.

Ako prodajete šampon protiv opadanja kose i na svoju reklamu prosto okačite sliku na kojoj je čovek sa proređanom kosom, a pored taj isti čovek sa kosom normalne gustine, vi ste uspeli da privučete svoje kupce samo sa jednom prostom fotografijom.

Kod dobre ,,pre i posle“ fotografije, naslov nije toliko ni bitan.

Ponekad se mogu koristiti i normalne fotografije

Opet napominjemo, vrsta fotografije zavisi od toga šta želite da reklamirate. Ponekad nije potrebno nikakvo specijalno osmišljavanje koncepta kada je slika u pitanju, i možete staviti neke normalne slike.

Recimo ako nudite aranžmane za Istanbul i vaš naslov glasi jednostavno ,,Istanbul busom, već od  99e“, ne treba komplikovati stvari. Dovoljno je samo da stavite neku dobru sliku Aje Sofije ili neke druge, dobro poznate znamenitosti Istanbula, targetirajte pravu publiku i vaši aranžmani će se prodati bez problema.

Jedna slika vredi više od hiljadu reči. Sa dobrom slikom na vašoj nativnoj reklami, možete zainteresovati kupca da kupi vaš proizvod i pre nego što klikne na vašu reklamu.

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.