TOP 5 naslova koje svako oko primeti

by Tijana S.
Vreme čitanja: 4 minuta
top 5 naslova

Upečatljivi naslovi evoluirali su hiljadama godina kroz govorne i štampane medije, sve do njihovih savremenih inkarnacija. Čak smo spremni da se kladimo da se struktura i ključevi ovih naslova vremenom nisu mnogo promenili.

Danas postoji toliko mnogo teoretske psihologije koje se bave raznim teorijama koje igre reči utiču nesvesno na ljudsku psihu. Tako da su ti naučni metodi počeli da se primenjuju i pri kreiranju naslova ne samo za medije, već i za oglase. Naime, moguće je naučno testirati koje strukture naslova rezultiraju klikovima i konverzijama koje želimo.

Za ovaj tekst smo opet uradili jedno istraživanje na Native Media platformi i našli smo pet oglasa koji su najbolje plasirani, a koji su aktivni nekoliko meseci. Analizirao sam njihove naslove u pokušaju da razumem psihološke principe koji ih pokreću i otkrijem njihove osnovne strukture.

Šta je naslov?

Naslovi služe u mnoge svrhe, između ostalog mogu:

  • ponašati se kao kvalifikator, privlačeći pravu vrstu publike
  • pripremiti gledaoce svesno i nesvesno za ono što će doći
  • unapred prodati proizvod ili uslugu
  • zanimaju gledaoce i izazivaju radoznalost

Neke strukture naslova više će odgovarati određenoj publici i poslovnim modelima od drugih. Na primer, misteriozni naslov koji ne daje nikakav pojam o sadržaju može da podstakne klikove, ali rezultira niskom angažovanošću potrošača, dok ciljani naslov sa detaljima određenog sadržaja može rezultirati sa manje klikova, ali i sa kvalitetnijim angažovanjem potrošača.

Top 5 naslova koje želite da koristite

Analize koje slede su sugestije zasnovane na uobičajenom razumevanju komunikacije i savremenim psihološkim principima. Nije neophodno razumeti mehanizme kako nešto funkcioniše da bi to funkcionisalo, ali može vam pomoći da imate priču ako želite da ponovo stvorite iste principe negde drugde.

Kako kokosovo ulje može da promeni tvoj život

Struktura: Kako će [X] promeniti vaš [Y]

  • Korišćenje „vašeg života“ čini ovo ličnim. Šta je relevantnije od vašeg života?
  • Kako mnogi ljudi traže brze jednostavne odgovore, upotreba lako dostupnog popularnog prehrambenog proizvoda ovo čini zanimljivim.
  • Naslov ukazuje na to da „Promeni tvoj život“ nije ni za diskusiju, to je definitivna činjenica. Pitanje je samo ‘kako će se to dogoditi’?
  • Izjava kontekstualno pretpostavlja da će promena doneti bolje.

#1 Najgore vežbe – od njih se stari brže

Struktura: # 1 najgori [nešto što se obično smatra dobrim] što [neželjeni rezultat] vi [pridev]

  • # 1 ima sasvim određeni uticaj. Lako je zamisliti, iako ne znate šta je konkretno, možete zamisliti da nešto zauzima prvo mesto. Jednostavnost ove vizuelizacije olakšava razumevanje i psihološki je lako prihvatiti.
  • Biti NAJGORE je cilj pravo u srce mete, jer ne možete imati najgoru vežbu broj 2.
  • Čini se da vežba koja je loša za vas uključuje kontradikciju koncepata: „Zar vežba ne bi trebalo da bude dobra za vas? Bože, nadam se da nisam povredio sebe greškom! “
  • Ova struktura naslova oslanja se na pristrasnost prema gubicima, što je posebno snažan motivator, posebno ako uključuje gubitak koji je rezultat akcije koju je moguće izbeći.
  • Starenje brže je krajnje nepoželjan rezultat koji je stvorio industriju vrednu više milijardi dolara. Obično su ljudi motivisaniji da izbegnu bol, zatim traže zadovoljstvo, i što su bolniji to je veća verovatnoća da će delovati.

31 krojač koji su napravili greške zbog kojih ćete se ZBUNITI – Urnebesno smešno

Struktura: [#] [grupa] je napravila greške zbog kojih ćete ostati [poželjan osećaj]. [poželjan opis članka]

  • Ljudi su evolucijski programirani da traže netipične događaje i potencijalne neželjene ishode. Samo morate pročitati bilo koje novine da biste to shvatili. Ljudi su primorani da paze na greške.
  • Označavanje određenog broja nečega u grupi, tj. 31 čini ponudu lakom za razumevanje i vizualizaciju, što rezultira kognitivnom lakoćom, a time i boljim angažovanjem.
  • Konkretno se spominju „krojači“ što čini naslov o ljudima koji prave greške, a ne o samim greškama. Ljudi su ljudima najzanimljivija stvar, oni su centralni u svim pričama.
  • Pisanje velikih slova reči „ZBUNITI“ odvlači um od stvarne osnovne poruke. Pretpostavljam da se autor oslanja na većinu ljudi koji se povezuju sa mešanim stanjem blage zabave i zbunjenosti. U svakom slučaju, naglašena reč će čitaocu verovatno dočarati lako dostupne slike. Mogućnost lako vizuelizacije pojačava osećaj kognitivne lakoće.
  • Korišćenje opisa „urnebesno smešno“ omogućava čitaocu da zna pod kojim uglom je tok sadržaja.

Jedinstvena metoda obnavlja izgubljenu kosu (Učinite to svakodnevno)

Struktura: Jedinstvena metoda za [poželjnu akciju] (radite to svakodnevno)

  • „Jedinstveno“ daje čitaocu do znanja da postoji samo jedno rešenje i ne možete ga naći nigde drugde osim ovde.
  • Naslov obećava rešenje uobičajenog bolnog problema.
  • Činjenica da se to može svakodnevno raditi stvara sliku da je metoda lako dostupna i lako ostvariva.
  • To je aktivno tržište, jer muškarci svakodnevno ćelave i mnogi bi dali sve da to zaustave.

Online Kazina – Istina konačno otkrivena!

Struktura: [Grupa, osoba, industrija ili proizvod] – Istina konačno [otkrivena]

  • Upotreba određene grupe kvalifikuje publiku koja je zainteresovana za ovu grupu, posebno onu koja bi mogla biti zainteresovana za neku neprijatnu tajnu koja se čuva.
  • Izlaganje istine pretpostavlja da je namerno skrivena istina. To se često radi iz podlih razloga i rezultira štetom. Želja da se izbegne bol ili stekne zadovoljstvo otkrivanjem nečega novog snažna je motivaciona sila.
  • Upotreba reči istina pretpostavlja da je članak sve što vam treba, jer je istina apsolutna, a upotreba „konačno“ ukazuje da posle ovog izlaganja nema više šta da se zna.
  • „Otkrivena“ je snažna emocionalna reč, koja je često povezana sa otkrivanjem elemenata ili štete. Ova veza sa bolom, oštećenjem ili neželjenim rezultatima donosi snažni emocionalni ton koji povećava intenzitet i interesovanje.

Sada još jednom pročitajte tekst i razmisli kako biste mogli da usvojite ovih 5 struktura naslova za svoju upotrebu.

Kada testirate naslove za svoj materijal, zabavite se zamišljajući kako oni mogu uticati i motivisati vašu publiku. Da biste to uradili, često je najlakše predstaviti svoju publiku kao određenog pojedinca.

Kada kreirate naslov svog oglasa, napravite i druge njegove elemente, najbolje je da odmah krenete sa nativnom marketinškom kampanjom. Pritisnite OVDE i registrujte se na Native Media platformu. Ako vam nešto nije jasno ili pak imate neko pitanje, u donjem desnom uglu nalazi se čet podrška.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x