Top 5 saveta kako da usrećite kupce i od njih napravite lojalne mušterije

by Tijana
saveti da usrecite kupce

Sreća je za svakog drugačija, ali ono što je isto to je da se ispoljava kroz neko ponašanje i fizičke pokrete vezano za to osećanje. U slučaju vaših kupaca, njihova sreća se najviše očitava u njihovoj vernosti prema brendu. Zadovoljni kupci ostaju, nezadovoljni odlaze. 

Budući da trajna lojalnost kupca zavisi od ljubaznosti usluživanja, bilo uživo ili online, onda je neophodno da budete fini i tako ih usrećite. Naime, kupcima je danas omogućen širok asortiman robe i ako nisu zadovoljni uslugom, oni će se okrenuti ka konkurenciji. 

Jednostavno rečeno, ako ste ljubazni, saosećajni i fini, vaši kupci će ostati zadovoljni. 

Iskustvo kupaca sa vašim brendom/proizvodom/uslugom je vaš dobitak 

Svaki kupac koji postane vlasnik vašeg proizvoda smatra da time ulaže u sopstvenu budućnost. Veruju da će im vaš proizvod pomoći da dođu do nekog cilja. Ako dokaže da je prethodno rečena pretpostavka tačna, kompanija stvara dohodak i lojalne kupce. 

Sledeća saveti će vam pomoći da od publike napravite lojalne kupce brendu ili proizvodu: 

1. Pretvorite nade kupaca u lične ciljeve 

Ono što vaš kupac želi mora vam biti u prvom planu pri svakom angažovanju i odlukama vezanim za brend ili kompaniju. Naime, ciljevi i razlozi kupca za odabir vašeg proizvoda, a ne konkurencijinog, treba da budu opravdani kroz funkcije proizvoda, ali takođe posle bi bilo poželjno usavršavati proizvod ne bi li bio još bolji i još pojednostavio želje kupaca i njihove ciljeve. 

Ciljevi kupaca treba da postanu i vaši. Oni su vaš vodič kroz kreiranje proizvoda.  

2. Preduhitrite kupce 

Kada znate u kom pravcu idu vaši kupci, onda treba da im date prečice da dođu do cilja. Ova vrsta tzv.. neočekivanog poteza gradi vezu koja povećava lojalnost kupca prema marki ili kompaniji. Uvek budite spremni da stupite u konverzaciju sa kupcima o sledećim fazama njihovih želja, jer tako ćete tačno znati kako da im pokažete prečice do cilja.  

3. Postavite prioritete eskalacijama i uživajte u povratnim informacijama 

Ekonomija usredsređena na kupce stvorena uz pomoć SaaS (Softver kao usluga) i usluge pretplate stvara vezu između prodavca i kupca i pravi tzv. partnerstvo, a kad imate partnera onda ga morate i slušati. Direktne informacije od kupaca stižu u dva oblika, putem tzv. feedback-ova (povratni zahtevi) i putem eskalacija. 

U oba slučaja najvažnije je da poštujete kupca što vas kontaktira i da mu što pre odgovorite personalizovanom porukom, a ne automatskom. Kupci vole kada se njihov glas čuje i to ih čini srećnim i ponosnim. 

Čak su i eskalacije šanse da se posvetite kupcima i izgradnji lojalnosti, ali samo ako postupite brzo i budete spremni da pronađete rešenje za njihove probleme. 

4. Učite iz prethodnih iskustava 

Informacije o klijentima treba čuvati van domašaja drugih. Međutim, treba da znate stvari koje saznate iz odgovora ili eskalacije jednog klijenta mogu biti relevantne za iskustvo drugog, posebno onog sa sličnim karakteristikama (dobi, dohotku ili industriji). 

Što više uložite u pristupačnosti kontakta sa vama, lakše ćete dobijati povratne informacije. Ako kupci ili klijenti vašu kontakt formu smatraju težom za korišćenje, oni će je odbaciti i verovatno otići da vidi sajtove konkurencije. Neka forma za kontakt bude jasna i kratka. 

5. Budite bliski sa kupcima 

Svi ovi saveti  za korisničko iskustvo zavise od vaše sposobnosti da budete bliski sa svojim kupcima tokom njihovog „putovanja“ kroz vaš brend ili uslugu. Na kraju, kupci koji vide vašu firmu kao neizostavni deo njihovog života, verovatno će dugoročno biti vaše verne mušterije. Da bi se to dostiglo, neophodno je da imate softver koji je u stanju da sakupi i organizuje informacije iz različitih izvora i pretvori ih u realne metrike koje otkrivaju korisničko iskustvo. 

Vaš softver treba da bude skladište sa informacijama o ponašanju svakog kupca. Te informacije se mogu kombinovati sa algoritmom poslovanja kako bi se došlo do rezultata kupaca. Taj rezultat predstavlja efikasne prikaze trenutnog raspoloženja klijenta. Može se koristiti za kreiranje sistema ranog upoznavanja kako bi se podstakle akcije ili sprečio gubitak. 

Za kraj 

Ovi saveti ,treba da vam pomognu da sveobuhvatni put klijenta preusmerite na onaj put kojim je najlakše da dođu do svog cilja. Prema tome, učinite to! 

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.