TOP 5 uobičajenih grešaka u oglašavanju koje treba da izbegavate

Kada ste vlasnik malog poslovanja, donošenje odluke o započinjanju reklamne kampanje često nije lak posao. Treba da odredite ciljnu grupu, do mesta gde bi vaša reklama trebala da se prikazuje. Ako sve to radite sami, bez prethodnog znanja o istom, možete veoma lako napraviti grešku koju ćete skupo platiti.

TOP 5 uobičajenih grešaka u oglašavanju koje treba da izbegavate

Marketinške kampanje mogu zahtevati mnogo posla i nije uvek lako ispraviti ih. Možda imate veoma kreativnu reklamu, ali ako nije objavljen na pravom mestu ili ne sadrži poruke relevantne za ciljnu publiku, od te reklame nećete dobiti ništa.

Evo 5 uobičajenih grešaka koje treba da izbegavate da bi kreiralo uspešnu reklamnu kampanju.

1. Sajt vam se sporo učitava  i/ili nije pregledan

Posetioci vašeg sajta će formirati prvo mišljenje o vašem poslovanju za oko 50 sekundi kada uđu na sajt, tako da imate malo vremena da ostavite dobar utisak.

Kredibilitet kompanije je snažno povezan sa izgledom veb-sajta, a 75% potrošača priznaje da procenjuje kredibilitet kompanije na osnovu dizajna veb-sajta. To znači da je najbolji način da se rešite brzih predrasuda da vaša početna stranica sajta izgleda besprekorno. Investirajte u privlačne slike i originalan tekst, kao i u optimizaciju vašeg sajta kako biste ga učinili dostupnim korisnicima na mobilnim uređajima.

2. Reklamirate se svuda

Skoro koliko je važno šta kažete, važno je i gde to kažete.

Poslovanja koja ulažu u merketing znaju da nije bitno da iskačete svuda, već tamo gde se nalazi vaša ciljna grupa.  Samo tako će vaša reklama imati učinak.

Kao što ne biste ostavili letak za pogrbne usluge ispred nekog vrtića, tako treba da pazite kome i gde se vaša reklama prikazuje. Ako na primer prodajete šampon za rast kose i reklamirate ga na nekoj od društvenih mreža, neki ljudi će vas ignorisati samo zato da slučajno ne bi stavili lajk na vašu stranicu ili objavu, pa to video neko njima blizak, jer ne žele da drugi znaju da im to što nemaju gustu kosu im smeta.

3. Preterujete sa reklamama

Svaki put kada reklmirate svoje poslovanje, vi ne promovišete samo svoj proizvod, već predstavljate svoj brend i ono za šta se zalažete. Imajući ovo na umu, važno je da pravite samo reklame na koje ste ponosni.

Nemojte se koristiti onom da je svaka reklama dobra reklama.

Zato investirajte u vrhunsko umetničko delo koje je usklađeno sa ličnošću vašeg brenda, odvojite vreme da napišete (ili nađite nekog da vam napiše) sadržaj koji će zainteresovati čitaoca.

4. Ciljate svakoga

Možda želite da vaš proizvod ili usluga budu univerzalni, ali prosto nije moguće da se svidi svima. Na primer, da li vaša 18-godišnja ćerka i 80-godišnja majka troše novac na iste stvari? Naravno da ne.

Umesto toga, shvatite za koga je vaš proizvod najbolji i fokusirajte se posebno na njih. To znači da odredite pol, godine, lokaciju i interesovanja vaše ciljne publike i da doprete do njih kroz dizajn i ton vašeg reklamnog sadržaja.

Ako ne odredite specifično ciljanje i pokušate da govorite „svačiji jezik“, rizikujete da postanete previše nejasni i da nikome ne budete privlačni.

5. Igrati na sigurno

Znam, znam, mnogi kada ne ide reklama misle da treba da plate još više i da idu još jače, ali nije uvek tako.

Naime, ako reklama ne ide treba da je da analizirate. Pogledajte koje oblasti funkcionišu, šta biste mogli da poboljšate i da li postoji novi trend ili pristupačna platforma koja bi vam mogla pomoći da dosegnete novu publiku.

Svi smo mi samo obični ljudi

Da biste postigli uspeh u poslu, sigurno ćete napraviti nekoliko grešaka. Ali sa svakim neuspelim oglasom  naučićete neke teške lekcije koje će vam pomoći sledeći put.

Ukoliko želite da naučite kako da pravite oglas bez mane, nudimo vam BESPLATAN vodič pritiskom OVDE.

Similar Posts