Tri razloga da pokrenete nativno oglašavanje za vaš biznis

by Sanja I.
Vreme čitanja: 2 minuta

Nativna reklama je visoko efikasna taktika digitalnog marketinga koja oglasu daje isti ili sličan izgled kao i drugi sadržaj na sajtu na kome se prikazuje. Verovatno ste već videli prikazani oglas među preporučenim tekstovima na nekom sajtu ispod određenog teksta. To je ustvari nativna reklama.

Nativno oglašavanje je idealno za mala i srednja preduzeća, dajući im mogućnost da se povežu sa publikom na jedan lep i kvalitetan način. Ako već duže vreme razmišljate o pokretanju nativne kamanje, dajemo vam tri razloga zbog kojih bi ste trebali već danas da se odlučite za nativnu reklamu.

1.Ulaganje u nativno oglašavanje je manje 

Ne samo da je pristup originalnom prostori lakši, već je i cena nativnog oglašavanja dosta niža. Na našoj platformi www.nativemedia.rs minimalni iznos za pokretanje nativne kampanje je samo deset evra. 

Ako ste tek započeli biznis, znate da je reklamiranje na vodećim sajtovima papreno skupo. Zato je nativno oglašavanje idealno za vas. Zainteresujte publiku odličnim sadržajem koji će im pomoći da reše neki problem, dajte im neki savet, podršku i videćete kako se korisnici vezuju za vaš brend. 

2. Korisnici odlično reaguju na nativne reklame 

Veliki je izazov prikazivati reklame klijentima na koje dobro reaguju. Zbog sve većeg broja onih koji u svoje pretraživače instaliraju AdBlok kako bi se spasli od iritirajućih i dosadnih reklama, teško je objaviti oglase na koje publika rado reaguje i koji su uvek vidljivi. Baš je u tome prednost nativnog oglašavanja jer se vaša reklama uvek i svuda vidi.  

S obzirom da se nativni oglasi uklapaju u sadržaj i dizajn sajta na kome se nalaze, velika je verovatnoća da će publika reagovati pozitivno. Samim tim što su se našli na određenom sajtu ili blogu tražeći informaciju, rešenje za neki problem ili možda savet, vaša reklama koja prati temu sajta i posredno ili neposredno je povezana sa tematikom istog, probudiće u njima interesovanje da kliknu i potraže informaciju više kod vas.  

3.Nativno oglašavanje je efikasnije 

Kada se pravilno koristi, nativno oglašavanje nudi potencijal za veću angažovanost ciljne publike. Dobro napravljen nativni oglas, prema statistici, efikasniji je od običnog banera, a ulaganja su manja.  

Za one koji nikada do sada nisu probali nativno oglašavanje ovo je idealna prilika da to urade. Rizik je nizak, a potencijalan uspeh mnogo veći. Da bi ste napravili svoj nativni oglas ne treba da uradite ništa komplikovano. Sve je gotovo u tri koraka, i to: 

  • Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs 
  • Napravite oglas po našim upustvima 
  • Sačekajte da se reklama odobri 

Ono što je posebno bitno kod ovakve vrste oglašavanja jeste to da birate tematiku sajtova na kojima će se prikazivati vaša reklama. Prednost je i to što vaša reklama nije ograničena samo na jednu zemlju, već pokrivamo čitav Balkan, pa eto još jedne mogućnosti da vaš brend bude poznat i van granica domovine. Nemojte oklevati, nećete se pokajati sigurno. 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x