VIKEND MANIJA: Tri razloga zašto baš tad treba da se oglašavate

by Tijana
vikend oglasavanje

Nema sumnje da vreme prikazivanja oglasa može imati ogroman značaj na performans vaše kampanje. Kako je vikend većini neradan, mnogi misle da tad treba da pauziraju svoje digitalne kampanje. Međutim, to je greška. 

Zahvaljujući novijem istraživanju koje smo prikupili sa aktivnih naloga na našoj oglasnoj mreži, otkrili smo da vođenjem kampanje vikendom je odličan način da poboljšate performanse svoje digitalne kampanje. 

Zašto treba voditi kampanju vikendom? 

Postoje tri ključna razloga zbog kojih treba da se digitalna marketing kampanja vodi vikendom, a to su: 

Click Here To Join Native Media

1. Veći saobraćaj 

Prema statistici obim saobraćaja u svim industrijama se povećava u poresku za 10% vikendom. Iako se to razlikuje od industrije do industrije, potrošači imaju tendenciju da tokom vikenda imaju više slobodnog vremena, što znači veći obim saobraćaja od radnih dana. 

2. Manje konkurencije 

Mnogi oglašivači pauziraju svoje oglase tokom vikenda ne bi li se opustili od kampanje. Upravo to dovodi do manjka konkurencije, što znači da vaša kampanja može privući više publike ako je ona aktivna vikendom. 

Istovremeno imajte na umu da su subota i nedelja takođe idealne za testiranje novih varijacija oglasa.  

3. Veći angažman 

Pošto vikendom potrošači imaju više slobodnog vremena, verovatno će se više zanimati za vaš oglas tokom subote i nedelje. Stope konverzije rastu od 5 do 10% vikendom.  

Najbolje industrije za oglašavanje vikendom 

Neke od najboljih industrija za vikend kampanje uključuju, ali nisu ograničene samo na njih, sledeće: 

  • Dating (platforme za upoznavanje) – Kao što svi znamo, platforme za upoznavanje su izuzetno popularne danas i verovatno će tako još dugo ostati. Ipak, vlasnicima istih, preporučujemo da koriste nativno oglašavanje ne bi li došli do korisnika od kojih „žive“. 
  • Nagradne igre – Takođe su odlična ideja jer potrošači obožavaju da ih igraju, pa je vikend još bolji za njih, pošto imaju više slobodnog vremena. Osim što ćete ponuditi privlačnu nagradu, vodite računa da proces igranja bude brz i jasan. 
  • Filmovi i striming – Provođenje vremena na stiming sajtovima je jedno od modernih vidova zabave, a upravo to ovu industriju čini posebno fenomenalnom za vikend kampanje. Publika obožava da vikendom pogleda bar jedan dobar film i tako kvalitetno provede jedan deo svog slobodnog vremena. 
  • Kockanje i klađenje – Tokom vikenda se uglavnom događa većina sportskih događaja, pa je to sjajna prilika za promociju ponuda za klađenje i kockanje! 

Koje još industrije „vikend voli“? 

Postoje nove industrije koje postaju odlične za tzv. vikend potrošače. Prosto rečeno, smatra se da će lagano stati rame uz rame s gore navedenim vikend industrijama za oglašavanje. Pre svega se misli na industriju koja se bavi softverskim rešenjima i e-trgovinom.  

Naime, živimo u digitalnom dobu gde je provođenje na internetu svakodnevnica skoro svakog čoveka, pa samim tim su nam neophodni softverski programi. Naravno, većina potrošača voli i da se ponovi, pa za to koriste vikend, a kako su sad hladniji dani, više vole da kupuju iz toplog doma, nego da idu u šetnju do tržnog centra. Baš zbog toga cveta e-trgovina. 

Ova poslovanja su ipak izuzetak za vikend kampanje 

Iako većina publike ima slobodan vikend, to ne znali da sve industrije mogu da koriste uspešno vikend kampanje. Izuzetak su pre svega berze, finansijske usluge i druge slične industrije. 

Prema tome, ako vaš oglas može dostignuti maksimum od vikend kampanja, onda ga sredite do subote, jer možete napraviti pravi „bum“ svojom reklamom. 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.