Vlasnici apartmana uz ovu strategiju mogu privući nove stalne goste!

Da li je vaš posao sa izdavanjem apartmana trpeo u prethodne dve godine zbog kovida? Ne brinite, sada je pravo vreme da se vaš biznis oporavi, samo vam je potrebna dobra taktika oglašavanja.

Pozdrav! Ja sam Tamara, menadžerka Native Media platforme. U nastavku teksta otkriću vam kako da kreirate oglase koji će vam  dovesti nove stalne goste.

Saznaćete:

  • Kako da kreirate sadržaj koji privlači pažnju publike, čak i one koja ne voli nikakve reklame.
  • Kako da taj isti sadržaj promovišete sa minimalnim budžetom (ipak je kriza, zar ne?).
  • Koje opcije na Native Media će vam privući najveći mogući broj korisnika koji će videti oglas za vaše apartmane.

Krenimo polako…

Odgovorite mi iskreno: da li vas reklame smaraju?

[crp]

Zamislite sebe kao tipičnog korisnika kojeg svakodnevno bombarduju flajerima, TV reklamama, bilbordima, sponzorisanim sadržajem na društvenim mrežama… Da li vas smara što i kada otvorite frižider reklame iskaču iz njega?

Tako isto i druge korisnike smaraju vaše reklame koje plaćate! Vaš budžet se baca u bunar, i to sada u vremenu poskupljenja, kada treba paziti gde odlazi svaki evro.

Ali kako onda onda da privučem publiku i iskoristim svoj budžet na pravi način?

Pa kreativnim sadržajem, naravno. Sadržajem, koji ne izgleda kao standardna dosadna reklama: ,,Dođite u naše apartmane, mi smo vam najbolji”. Već sadržajem koji obećava neku korisnu informaciju. Da li vas lično više privlači suvoparna reklama ili tekst koji obećava pomenutu korisnu informaciju ( kako nešto da napravite, gde da letujete, šta da odaberete… )?

Kako napraviti sadržaj koji privlači publiku?

Ovo je izazov koji, kao što sam već pomenula, zahteva da budete kreativni. Većina ljudi će uglavnom pogledati šta je konkurencija pisala i to iskopirati uz manje korekcije. SKROZ POGREŠNO! To nikako ne smete da radite. Standardno oglašavanje upravo i gubi efikasnost zato što su sve reklame iste.

Poenta je biti originalan! Osmisliti nešto svoje. Znam da zvuči teško, ali ne gledajte na to kao na prepreku, već na izazov i razlog više da se upustite u ovu avanturu. Uostalom i pišem ovaj tekst kako bih vam to objasnila i pomogla da dobijete što više novih gostiju tokom predstojeće sezone.

Kada publika nailazi na isti šablon, postaje imuna i okreće glavu od sadržaja koji ste tako dugo kreirali. Zato je jako bitno biti originalan u kreiranju sadržaja, da ponudite nešto novo i interesantno kako biste im privukli pažnju.

Ali pre nego što krenete da pišete, najpre definifište svoju ciljnu grupu!

You talking to me?

Zašto je bitno da definišem svoju ciljnu grupu? Pa da biste znali kakav sadržaj da napišete. Uzmimo primer:

Vi ste možda vlasnik nekog etno domaćinstva na Rudniku. Imate mali bazen, domaće životinje, sve je ušuškano u prelepoj prirodi, igralište za decu, svakog dana spremate domaće obroke.

Vaša ciljna grupa sigurno nisu Goran i Nina! Oni su se smuvali za Novu Godinu, spremaju se za svoje prvo zajedničko putovanje. Nina treba da diplomira, Goran radi već godinu dana u IT sektoru jedne velike kompanije. Njima etno domaćinstvo nije zanimljivo, hoće da idu na Zakintos preko Rapsody Travel-a, preko dana da se voze kvadom i istražuju plaže, a uveče da ispijaju alkohol po žurkama.

Potrebno je da se obratite ljudima kao što su Branko i Nevena. Oni su mladi bračni par sa Bežanije. Pet godina su u braku, imaju ćerkicu od godinu i po dana i sina od tri godine. Smučila im se gužva i beton, hoće da pobegnu negde u mirno okruženje, gde ima zelenila, a gde nema buke. Deca su mala, ne podnose dug put, pa je bitno da im lokacija bude blizu. Takođe im je bitno da ima sadržaja za decu.

Dakle, u svom tekstu se obratite porodičnim ljudima, koji mole Boga za malo mira i tišine, negde gde je prijatan vazduh dok je u gradovima po pedeset stepeni.

Pisanje podelite u nekoliko faza

Ako odmah u prvoj rečenici krenete da pišete o tome kako su vaši apartmani super, izgubićte čitaoce. Recite čitaocima da ih razumete, tako što ćete ih ,,gađati na emociju” ( čuveni marketinski trik ):

  1. Da li vam je pod hitno potreban odmor?
  2. Mesto gde se možete odmoriti kʼo čovek, a opet da klincima bude zanimljivo?
  3. Da ne morate da kuvate, drugi vam sprema domaću hranu, bez GMO i emulgatora? Pršuta, kajmak, domaća lepinja tek izvađena iz šporeta na drva, sok od domaće višnje sa ledom…

Namamite čitaoca da uzvikne glasno: ,,Da, da, da mnogo sam umoran i sve to mi treba, jede mi se lepinja sa kajmakom u debeloj ʼladovini!”.

U sledećoj fazi i dalje ne pišete o apartmanima, već o samom mestu u kojem se nalaze, kao prednostima i znamenitostima tog mesta. O prirodi, kulturno istorijskim spomenicima, zabavnim aktivnostima, šta posetiti, kuda prošetati…

Na ovaj način pružate korisniku informacije koje ih zanimaju, u ovom slučaju dajete im ideju za njihov porodični godišnji odmor i mesta koja mogu da posete.

Tek u poslednjoj trećini teksta, pomenite svoje apartmane, onako usput. Tipa, ako već dolazite na Rudnik odsednite u etno domaćinstvu ,,Rudnički konaci”. Onda idu neke informacije o samom smeštaju, lepe slike, opet se radi o stvarima koje privlače sve turiste: udobnost soba, bazen, domaća hrana, zelenilo, hladovina, prijatan ambijent, igralište za decu… Ili šta već nudite.

Sve ti to lepo objasnila, ali ja da umem da pišem bio bih Ivo Andrić, a ne ugostitelj.

Kapiram da ne umeju svi da napišu tekst i nema veze. Možete zamoliti nekog od svojih starih gostiju da napiše ukratko svoje iskustvo, prateći ova uputstva. Mogu biti i vaši prijatelji koji su boravili kod vas.

Ako baš nemate nikakvu ideju, pišite mi na moju kontakt stranicu pa ćemo zajedno pronaći rešenje.

Kako dalje da promovišete sadržaj, da biste došli do svoje publike?

Ne znam koliko se razumete u internet, ali verujem da znate da nije dovoljno samo napisati tekst i okačiti ga na neki sajt. Morate nekako dovesti i svoju publiku na svoj sajt da pročita taj tekst.

To možete lako uraditi preko Native Media platforme i to u samo par koraka:

  • Kreirajte profil oglašivača klikom na ovaj link.
  • Uplatite svoj budžt za oglašavanje, minimum 25€.
  • Kreirajte svoj prvi oglas, putem kojeg ćete promovisati svoj tekst koji ste napisali.

Šta se dalje dešava? Native Media će postavi vaš oglas na sajtove svojih izdavača koje dnevno poseti i po nekoliko stotina hiljada čitalaca. Svi ti ljudi će videti vaš oglas.

Oglas ne izgleda kao neka dosadna reklama za apartmane, već kao još jedan članak na tom sajtu. Upravo zbog toga publika dobro reaguje na Native Media oglase. Zato što ne izgledaju kao smarajuće reklame već kao neki koristan tekst koji će im pružiti potrebne informacije.

Na koji način plaćam ovo oglašavanje?

Kada kreirate svoj oglas, unećete i budžet za oglašavanje. Minimalno ulaganje je 5€ po kampanji.

Svaki put kada neko klikne na vaš oglas, vi plaćate par eurocenti za taj klik. Cene zavise od države u kojoj se oglašavate. Primere možete videti u našem Native Media cenovniku. Što je najbolje cene nisu fiksne, i vi sami možete smanjiti ili podići cenu po potrebi.

Dovoljno je samo da upišete cenu klika kada kreirate svoju kampanju. Oglas će se prikazivati na sajtovima izdavača sve dok se budžet ne istroši i nakon toga možete slobodno obnoviti svoju kampanju.

Jeste li definisali koja je vaša ciljna grupa?

U ovom tekstu uzela sam etno domaćinstvo kao primer, pošto je to glavna turistička delatnost u mom šumadijskom kraju. Ista stvar se može primeniti na apartmane i hotele na moru, salašu, ski centrima, u banji, na jezeru…

Najbitnija stvar je da znate ko je vaša ciljna grupa!!! Razmislite u ovom trenutku ko su vaši gosti, otvorite Word na svom računaru i počnite da pišete prednosti mesta u kojem izdajete apartmane. Zašto baš treba da dođu kod vas a ne u neko drugo mesto.

Obratite se samo ciljnoj publici. Ne drugima!!!

Kako da ciljate gastrabajtere koji dolaze na odmor?

Leto je period kada gastrabajteri rado dolaze na Balkan i žele da iskorite taj period za odmor. To je vaša idealna klijentela, jer su platežno sposobniji od domaćih turista i duže se zadržavaju na smeštaju. Sada je pravo vreme da im plasirate svoj reklamni sadržaj preko Native Media. Evo kako to možete da uradite:

Kada kreirate kampanju, na koraku Lokacija, odaberite željenu državu. Na koraku Jezik, odaberite srpski, bosanski, hrvatski i srpsko-hrvatski. Na taj način vaša kampanja će se prikazati Balkancima koji žive u zemlji koju ste odabrali.

Native Media ima dosta publike u inostranim zemljama u kojima Balkanci trenutno žive i rade: Nemačka, Austrija, Švajcarska…

S obzirom da je sezona odmora uveliko počela, požurite i kreirajte odmah svoj profil na Native Media.

Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, slobodno me kontaktirajte preko moje kontakt forme, klikom na polje ispod ovog teksta.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]