by Vladimir C.

TOP 5 naslova koje svako oko primeti

Naslov je jedna od najbitnijih stavki u digitalnom marketingu. Imate samo dve sekunde da privučete pažnju korisnika, a to možete učiniti lako ukoliko imate primamljiv naslov. Ovo su primeri dobrih naslova koje možete iskoristiti za svoje kampanje.

Kako napraviti učinkovit oglas (izbor slike)

Pored naslova, važnu ulogu u privlačenju pažnje igra i slika. Mi smo analizirali na hiljade oglasa, merili njihovu uspešnost i saznali kakve slike privlače najviše pažnje korisnika. Primenite ova pravila na svojim kampanjama i nema greške!

Native Media targeting opcije

Da bi vaša kampanja bila uspešna, potrebno je ciljati na pravu publiku. Vašu ciljnu grupu ljudi možete lako pronaći preko Native Media targeting opcija. Saznajte koje sve opcije postoje, a koje se obavezno moraju korisititi kako bi ste targetirali upravo one osobe kojima je potreban proizvod koji promovišete.

Kako koristiti Native Media Retargeting

Ako je korisnik već ostvario neku interakciju sa vašim oglasom ( kliknuo na kampanju, pročitao članak i slično ) znači da je zainteresovan da kupi proizvod koji promovišete. Omogućite da mu se reklama ponovo prikaže, koristeći retargeting opciju. Time povećavate verovatnoću da korisnik na kraju i naruči pomenuti proizvod. Postupak smo objasnili u ovom tekstu, korak po korak.

Kako filtrirati sajtove s lošijim rezultatima

Preko opcije FILTER SAOBRAĆAJA možete podesiti da se vaši oglasi prikazuju samo kod izdavača kod kojih ste imali veći broj konverzija. Pojačajte broj konverzija formirajući Crnu i Belu listu. Evo i kako…

Zašto moje kampanje ne rade

Pokrenuli ste kampanju, a ona nema nikakve koverzije ni klikove? U ovom tekstu ćete pročitati razloge zbog kojih se kampanje ne prikazuju i kako da rešite probleme tog tipa.

Kako mogu da ispratim konverzije

Za praćenje konverzija koristite makro naredbe i neke od alata za praćenje konverzija. U tekstu smo objasnili kako sve da podesite i povežete sa Native Media platformom.

Kako da ispričate priču koja će privući publiku

Vreme je da budete kreativni, jer je vaša priča ono što treba da ubedi čitaoce da kupe proizvod koji promovišete. Evo kako napisati zanimljivu priču koja prodaje…

Optimizacija nativne oglasne kampanje

Ključ uspešne kampanje leži u dobroj optimizaciji oglasa. Ovi saveti će vam pomoći da optimizujete svoju kampanju na najbolji mogući način i ostavite više konverzija.