Zarađujete od izdavanja apartmana? Evo kako da privučete još veći broj gostiju…

Turizam je verovatno najlepša grana privrede! Mnogi ljudi potajno zamišljaju da žive u nekom zanimljivom turističkom mestu i da zarađuju novac od izdavanja apartmana turistima.

Ako se već bavite osim poslom, sigurno sada mislite kako izdavanje apartmana i nije lak posao. Prostor u kojem borave vaši gosti mora biti čist i svakodnevno se održavati, ako se pokvari nešto od tehnike u obavezi ste odmah da zamenite problematični aparat. Svaki dan morate biti pristuni, kako biste dočekali ili ispratili goste, dakle slobodan dan gotovo i da nemate.

Da ne govorimo o tome koliko je teško pronaći goste i popuniti kapacitete. Ako živite u poznatom turističkom mestu, verovatno čitav komšiluk izdaje apartmane i konkurencija je jako velika.

Kada bi samo više ljudi saznalo za vaše apartmane, bilo bi i više gostiju, samim tim i veće zarade.

apartman

Kako da što veći broj turista sazna za vaše apartmane?

[crp]

Većina vlasnika apartmana nema budžet da ulaže u reklame na televiziji ili radiju. Mnogi od njih izađu na glavnu ulicu u turističkom mestu u kojem žive i drže ispred sebe tablu sa natpisom ,,SOBE, ZIMMER, ROOMS”! Ovo baš i nije lak posao, kada živite na primorju pa leti stojite napolju na +40°C ili ste na planini, sneg je do kolena a zubi vam škrguću od hladnoće.

Ovi ,,primitivni” načini rekmamiranja polako odlaze u istoriju. Danas, kada neko želi da potraži adekvatan smeštaj za svoj godišnji odmor, najpre odlazi na internet i gugla! Zato je potrebno da uložite u sopstveni web sajt!

Što se tiče sajta, ne treba vam ništa specijalno! Možda samo dve, tri strane, sa slikama aprtmana, lokacijom i kontakt stranom. Dobro bi bilo da napišete par zanimljivih rečenica o mestu u kojem živite, kako bi gosti videli da imaju mnogo razloga da kod vas provedu godišnji odmor i da mogu da vide mnogo toga zanimljivog.

Međutim, posedovanje sajta nije dovoljno. Sajt je samo informativnog karaktera. Ljudi još uvek ne znaju da vi postojite, a ni vaš sajt. Kada ukucaju u pretraživač, recimo ,,Apartmani Zlatibor”, izaćiće im brdo sajtova za izdavanje apartmana, koji su bolje optimizovani, a vaš sajt se nalazi negde na desetoj, petnaestoj strani Gugl pretraživača. Dok stignu do vas, potencijalni gosti su već rezervisali smeštaj na drugom mestu i krenuli da se pakuju.

Potrebno je da izreklamirate malo svoj sajt, a samim tim i svoje apartmane. Kvalitetna reklama na internetu je odlično rešenje.

izdavanja apartmana

E, sad, ako napadnete ljude sa dosadnim banerima, koji im iskaču, kad god uđu na neki sajt da nešto pročitaju, iznerviraće se i isključiti vašu reklamu i pre nego što su je ugledali. Kada vam iskoči neki baner, to je kao da vas napadne dosadna mušica. Samo gledate gde je ono X preko kojeg ćete ga isključiti i pročitati članak zbog kojeg ste i zapravo došli na neki sajt.

Bitno je da vaša reklama ne bude agresivna, već suptilna, ali efikasna. Zato uložite novac u nativnu reklamu.

Većina vlasnika apartmana će se sada verovatno pitati: ,,Šta je to nativna reklama? Koliko će sve ovo da košta? Nemam ja budžet da ulažem u skupe reklame”. Obradovaćemo vas činjenicom da nativnu reklamnu kampanju možete započeti sa samo 25 evra! U tome je prednost reklamiranja na internetu, u odnosu na televiziju, novine i radio. Mnogo je jeftinije, a dosta efikasnije. Pri tom za vas će čuti ceo Balkan, a i šire.

Šta podrazumeva nativna kampanja?

Najpre je potrebno da se registrujete na Native Media platformu kao oglašivač. Registracija je besplatna i možete otvoriti profil putem ovog linka.

Prilikom registracije ukucajte: ime, prezime, adresu, broj telefona, definišite svoju lozinku, e-mail, ubacite URL od vašeg sajta, odaberite državu u kojoj živite, a možete dodati i logo vaših apartmana, ako imate. Kliknite na POTVRDI. Na mejl vam stiže link preko kojeg ćete se ulogovti ponovo sa svojim podacima i to je to.

Da pomenemo da u svakom trenutku možete kontaktirati operatere iz Native Media putem mejla [email protected] ili preko Facebook stranice Native Media. Slobodno pišite ako imate neki problem ili nedoumicu. Odgovaraju u najkraćem mogućem roku!

Zatim je potrebno da odlučite koliko novca želite da uložite u nativnu kampanju. Kao što smo već naveli, minimalno ulaganje je 25 evra, ali može i više. Novac možete uplatiti na Native Media preko kartice ili PayPal naloga.

Sledi kreiranje vaše reklame.

Kada kreirate reklamu, možete birati sledeće parametre:

  • Lokaciju – odredite državu u kojoj će se prikazivati vaša reklama.
  • Ključne reči – sami odredite ključne reči na osnovu usluga koje nudite. U našem primeru sa apartmanima na Zlatiboru, ključne reči bi bile: apartmani, za izdavanje, apartmanski smeštaj, Zlatibor, skijanje, zimovanje, letovanje, putovanja, avantura, vikend putovanja, turizam, godišnji odmor, kuda za vikend, itd.
  • Kategorija – Native Media nudi sedam kategorija, koje možete odrediti kako bi ste kontrolisali na kojim sajtovima će se prikazivati vaša reklama. Vlasnicima apartmana je konkretno namenjena Lifestyle kategorija, jer se u okviru nje nalaze tekstovi o putovanjima.
  • Uređaj  –  ako vas recimo interesuju samo korisnici koji pristupaju internetu preko svog mobilnog telefona, i to možete označiti prilikom kreiranja reklame. Možete odabrati još i računar ili tablet.

U slučaju da imate neke nedoumice, možete pitati operatere iz Native Media za pomoć, mada sve je jako prosto kada je izrada reklame u pitanju. Bukvalno samo popunjavate polja.

Nakon što se kreira reklama, Native Media će je postaviti na sajtove i blogove svojih izdavača. To su, u vašem slučaju, sajtovi koji se bave turizmom i putovanjima. Opet primer: ako izdajte apartmane na Zaltiboru, reklama će se pojaviti na tekstovima koji govore o Zlatiboru i turistikčoj ponudi ovog velelepnog ski centra.

Logično, ovakve tekstove čitaju ljudi koji vole Zaltibor i planiraju da odu tamo na odmor… a kad su već isplanirali odmor, naravno da im je potreban i smeštaj u kojem će odsesti. Tada će videti vašu reklamu, kliknuti na nju i stići pravo do vašeg sajta. Ako im se dopadne vaša ponuda, eto vama novih gostiju.

gosti

Bitno je da pomenemo da reklama ne mora da bude klasična, tipa:

  • Apartamni na Zlatiboru
  • Jeftini apartmani na Zlatobru
  • Izdavanje apartmana, samo 500m od centra Zlatibora
  • I slično…

Privucite potencijalne goste zanimljivim sadržajem, koji nema veze sa izdavanjem apartmana:

  • Tajne Zlatibora koje do sada niko nije uspeo da otkrije!
  • Ovo je najlepša lokacija na Zlatiboru, za koju zna jako malo ljudi!
  • Itd

Ponudite čitaocima neku zanimljivu informaciju, nešto nesvakidašnje i neočekivano. Kada kliknu na vašu reklamu ( za koju u tom trenutku nisu ni svesni da je reklama ), biće prebačeni na vaš sajt, gde će moći da pročitaju ovaj zanimljiv tekst, a samim tim će se upoznati i sa ponudom vaših apartmana.

Sada verovatno mislite: ,,Kakav crni tekst, ja ne umem da napišem ništa zanimljivo, što će privući ljude!”. Bez brige, Native Media će moći da vam pomogne i u ovom slučaju. Native Media ima svoj tim copywritera odnosno pisaca, koji će napisati reklamni tekst za vas, a taj isti tekst će iskoristiti za vašu reklamu! Ako vam je potreban zanimljiv tekst za vaš sajt, pišite na mejl [email protected]

turiste

Kako funkcioniše plaćanje nativnih reklama?

Svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, sa iznosa, koji ste uplatili na Native Media se skida određena suma novca. Vrednost jednog klika je par euro centi. Koliko iznose cene po kliku, možete videti na Cenovniku Native Media.

Na primer, ako želite da se vaša reklama prikazuje u Makedoniji, u tom slučaju cena klika je 1,7 euro centi. Svaki put kada neko  klikne na vašu reklamu, sa iznosa koji ste uplatili skinuće se 1,7 euro centi… I tako sve dok ne istrošite sumu koju ste uložili u oglašavanje.

Kada se vaš iznos za oglašavanje istroši, možete uložiti novu sumu novca i obnoviti nativnu kampanju.

Šta je prednost nativnog oglašavanja u odnosu na ostale reklame?

Budite iskreni: kada vidite da počinju reklame na TV-u sigurno menjate program. Radio slušate zbog muzike, reklame ignorišete. Kada vam neko ubaci flajer u sanduče, odmah ga bacate u korpu za otpatke.

Nativna reklama se prikazuje vašoj ciljnoj grupi! Dakle ljudima koji su već isplanirali, recimo, putovanje na Zlatibor, žele da idu na skijanje ili na planinu na odmor, pa traže informacije. Znači ne prikazuje se osobama, koje žele da kupe automobil, koje planiraju renoviranje stana ili traže dobar restoran. Isključivo osobama kojima trebaju informacije o godišnjem odmoru na planini ili Zlatiboru.

Drugo, u slučaju da vašu reklamu čini reklamni tekst, publika neće ni biti svesna da se radi o reklami. Samim tim neće okrenuti glavu, već će zainteresovano kliknuti na reklamu u želji da saznaju nešto novo i zanimljivo. A onda će se upoznati sa vašom ponudom!

Treće: u ovom tekstu smo uzeli Zlatibor kao primer, ali je bitno da znate da Native Media platforma pokriva ceo Balkan. Bez obzira da li su vaši apartmani na nekom od prelepih hrvatskih ostrva, na Ohridu ili Bajkalskom jezeru, na Jahorini, u Sarajevu, Beogradu, u nekoj od fenomenalnih slovenskih banja, na crnogorskom primorju, Kopaoniku, Vrnjačkoj banji… Lokacija uopšte nije bitna i slobodno možete napraviti svoj profil oglašivača odmah sada putem ovog linka.

Veliki hotelski lanci već uveliko koriste nativno oglašavanje. Vreme je da se i vi istaknete u odnosu na konkurenciju! Sezona godišnjih odmora kreće uskoro, zato odmah otvorite svoj profil na Native Media i započnite svoju nativnu kampanju!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]