Zašto je nativno oglašavanje dobro za izdavače?

Iako je nativno oglašavanje relativno novi pojam u marketingu, veoma je popularan na zapadu, pre svega kod svih onih koji žele od svoga sajta da zarade tako što na njega postavljaju reklame. Zbog toga samo rešili da vam odgovorimo na sva pitanja koja interesuju svakog ko želi da postane izdavač prostora za ovakve reklame.

Šta je najveća prednost nativne reklame?

To što se ne primećuje da je plaćena i što zbog izgleda budi emociju kod publike koja je rado otvara, vama ne “remeti” izgled sajta, a publiku ne iritira.

Zašto se kaže da je prirodna?

[crp]

Zato što u prevodu nativni oglas znači prirodan, a to ime je dobio jer se uklapa u dizajn i temu stranice na kojoj se nalazi.

Kako izgleda nativni oglas?

Nativni oglas se sastoji od zanimljive ilustracije i naslova koji budi emocije kod publike. Tako je tzv. njegov spoljašnji deo savršen jer ne podseća na reklamu. Kada se otvori tu je i zanimljiv tekst o oglašivaču u kojem publika saznaje o njegovim uslugama.

Zašto je postavljanje nativnih reklama na vaš sajt bolja od Guglove?

Zato što se uz pomoć svog prirodnog izgleda uklapa u prostor gde se nalazi, pa nije kao Guglova iritanta koja često dezenom uopšte ne prati internet stranice gde su postavljene. Ipak, postoje dve prednosti  nativnog oglašavanja naspram Guglovog, a to je što su prirodne reklame uvek vidljive, dok Guglove nisu ako je uključen AdBlok, i što od klika na nativnu reklamu zarađujete više od klika publike na Guglovu (plus, ne morate da čekate da “nakupite” 70 evra da bi bili isplaćeni).

Zašto je postavljanje nativne reklame bolje od prodavanja prostora za banere?

Svi koji naprave sajt maštaju da od iznajmljivanja prostora za banere mesečno dobro zarade, ali to najčešće ostane samo san i ništa više. Da bi neko iznajmio baner na vašem sajtu, vi morate biti zvučno ime na internetu, pa tako na ovakav način samo manji broj njih “puni novčanik”. Naspram toga, nativni oglas koji prati temu vašeg sajta je primamljiv publici.

Zašto je bolje postaviti nativnu reklamu od čekanja kontent marketinga?

Ako ne možete da nađete nekog ko će kod vas da zakupi baner, onda sigurno nećete moći da nađete nekog ko će da vas zamoli za content marketing. Prvo i osnovno, ovakvu vrstu marketinga koriste uglavnom poslovanja koja su široj publici poznata, pa kada nude novi proizvod oni traže da se to reklamira na nekom sajtu koji je takođe široj publici dobro znan i svakodnevno ga posećuju.

Da li je moguće kombinovanje reklama uz postavljanje nativne reklame?

Jeste. Ali pre nego što ćete se odlučiti na ovakav korak, zapitajte se kako vaš sajt izgleda u očima publike. Ako posetiocu kada uđe kod vas nešto da pročita svuda “blješti” od reklama, njega će to verovatno izritirati.

Dajte šansu nativnim oglasima na vašoj veb stranici, jer sigurno nećete zažaliti zbog toga. Naprotiv, samo ćete dobijati redovna primanja od klikova vaše publike. Prijavite se još danas za izdavača na www.nativemedia.com

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]