Zašto treba da imaš pre prodajnu stranicu?

Mnogi koji imaju reklame na internetu ne vole ili ni ne znaju za pre prodajne stranice (pre landing page), već potrošače šalju direktno na prodajnu. Njihova logika je sledeća: pre-landing stranica je dodatna karika u lancu koja samo komplikuje strukturu promocije. Korisnici su odavno shvatili lažne „priče o uspehu“, kada ih vide, odmah napuštaju stranicu. Potrebno je više vremena za razvoj kreativne priče, mora se uložiti više novca ili rada pri stvaranju iste.

Niko nije rekao da će biti lako. Ali ovo je jedna strana medalje, sve skoro ima svoje prednosti i mane, zar ne?

Statistika pokazuje da pre-landing stranice povećavaju konverziju od 30 do 150%. Zašto pre-landing stranice imaju takav efekat, kako funkcionišu saznajte u daljem tekstu.

Basketball Wives Info GIF by VH1 - Find & Share on GIPHY

Informisanje odnosno zagrevanje publike

Glavni zadatak banera i iskačućih reklama je da upecaju potrošača. Oni sadrže minimum informacija o ponudi. Prodajne ili landing stranica bi trebalo da bude opis proizvoda ili usluge kroz činjenice i kratkih iskustava drugih, ali nije uvek moguće navesti sve detalje o proizvodu ili usluzi na prodajnoj stranici.  Svrha prodajne stranice je da proda proizvod. Ako je tekst preopterećen detaljima, on više neće biti privlačan za kupca.

[crp]

Da, neki potencijalni posetioci su već tražili proizvod, tako da će izvršiti ciljnu akciju. Ali obično je kupcu potrebno više detalja: šta usluga pruža, kako je koristiti i slično tome. Potencijalni kupci će napustiti prodajnu stranicu kako bi potražili dodatne informacije na forumima i pregledali recenzije na Google-u. Glavna opasnost je u tome što je veća verovatnoća da će završiti na ponudi vaše konkurencije i kliknuti poziv na akciju kod njih, a ne kod vas.

Tu uskače u pomoć pre prodajna stranica.

Stranice pre prodajne su najpogodnije da angažuju vašu publiku i daju im više neobrađenih podataka. Ovde možete detaljno opisati proizvod, pričati o prednostima njegove upotrebe, dati recenzije korisnika, razraditi primedbe ili zaintrigirati publiku neobičnom pričom.

Pre-landing stranice vam omogućavaju da precizno utičete na ciljnu publiku, uzimajući u obzir njenu starost, materijalno stanje i interesovanja.

Šta još treba da uzmete u obzir?

Tell Me More GIF by CBS - Find & Share on GIPHY

Za svaki slučaj, hajde da pokrijemo ovu tačku – pre-landing stranica NIJE alternativa prodajnoj stranici. Ova dva alata rade u tandemu. Iako ponekad možete da odustanete od pre-landing stranice i odmah preusmerite korisnika na odredišnu stranicu ponude.

Ima li negativnih strana? Da,postoje. Na brzinu sastavljena pre-landing stranica samo će udaljiti korisnika. Ovo je posebno kritično kada se promovišu ponude skupe niše, kao što su usluge građevinskih ili pravnih kompanija. Nekvalitetne (ponekad čak i dobro dizajnirane) prodajne stranice izazivaju sumnju u reputaciju ponude.

Kada su pre-landing stranice najefikasnije?

Pre-landing stranice su najrelevantnije kada promovišu šokantan sadržaj – kako je nešto promenilo život iz korena potrošaču. Možete da koristite recenziju proizvoda visokog kvaliteta sa stvarnim komentarima kao pre-prodajnu stranicu.

Kada ne bi trebalo da koristim pre-landing stranice?

Pre-landing stranica samo komplikuje stvari ako je publika već zagrejana i spremna da kupi sve što promovišete.

Najbolje je da se odreknete pre-landing stranica kada promovišet skupu robu (satovi, odeća brendova, skupi nameštaj i slično). Ovde čak i dobro razvijena pre-landing stranica samo doprinosi već postojećim sumnjama korisnika u kvalitet i proizvodnju proizvoda.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]