Zašto treba da se fokusirate na reklamiranje putem sadržaja u 2023

Ranije su se brendovi fokusirali na bezlične strategije čiji je jedini fokus bio izbacivanje proizvoda potrošačima i vrištali su KUPI ME. Međutim, savremeno poslovno okruženje postepeno je prešlo u novi poredak u kojem potrošači žele ljudski dodir pun emocija sa brendovima. Pandemija Covid-19 dodatno je ubrzala promenu, čineći raznolikost, jednakost i inkluziju prioritetima širom sveta.

U 2023., još više će brendova da se fokusira na reklamiranjem putem sadržaja, gde će se njihova priča zasnovati na vrednostima kako bi privukli emocionalno kupace i izgradili poverenje sa istim.

Šta je reklamiranje putem sadržaja?

Vaša priča o brendu je narativ koji objašnjava razloge postojanja vašeg poslovanja ili proizvoda. To omogućava vašim klijentima da zavire unutar vaše kompanije. Definiše ko ste, odakle dolazite, šta radite, zašto to radite, do čega vam je stalo i vaš uticaj na društvo.

Dobro osmišljena priča o brendu humanizuje vašu organizaciju, daje joj ličnost i pomaže u stvaranju emocionalne veze sa vašim klijentima. Danas kupci ne kupuju vaše proizvode i usluge samo zbog funkcija, karakteristika i prednosti. Žele da se identifikuju sa vašim brendom i osećaju da imate iste vrednosti kao i oni.

Važnost pričanja priče o brendu

[crp]

Ako još niste krenuli da se reklamirate putem sadržaja, evo nekoliko razloga zašto bi to trebalo da uradite u 2023.

To humanizuje vaš brend

Moderni potrošači ne žele da komuniciraju sa hladnim, robotskim i bezličnim preduzećima. Žele da komuniciraju sa drugim ljudima — ljudima koji razumeju njihove želje, potrebe, preferencije i brige. Žele nekoga kome mogu verovati i sa kim grade odnose.

Na primer, kupci će posećivati samo medicinske klinike kojima veruju. Stoga, ako ste u zdravstvenom sektoru, vaša medicinska komunikacija bi trebalo da se fokusira na humanizaciju vašeg brenda jer je to ono što gradi poverenje.

Pričanje priče o vašem brendu omogućava vam da pokažete ljudsku stranu vašeg brenda. Kupcima pruža pogled iza kulisa na ljude koji stoje iza kompanije i njihove ciljeve, snove, težnje i ranjivosti. Ovaj uvid je ono što stvara vezu između kupaca i brendova — uzima vaš brend od bezličnog entiteta i predstavlja ga kao grupu ljudi koji pokušavaju da naprave razliku.

To te čini brend nezaboravnim

Internet i društveni mediji demokratizovali su marketing i izjednačili uslove za sve. Nažalost, to znači da praktično svako preduzeće može doći do vaših ciljnih kupaca. Danas se potrošači dave u moru marketinškog sadržaja dok se brendovi bore da prigrabe samo nekoliko sekundi pažnje svoje publike.

U takvom okruženju, fokusiranje na činjenice, karakteristike i statistike je igra gubitnika. Svako može iskočiti danas i tvrditi da ima bolje karakteristike i statistiku. Međutim, postoji jedna stvar koju niko drugi ne može kopirati – priča o vašem brendu, koja čini vaš brend jedinstvenim.

Fokusirajući se na pripovedanje o brendu, izdvajate se u moru sadržaja i činite svoj brend nezaboravnim.

Pomaže vam da izgradite zajednicu oko vašeg brenda

Mnogi uspešni brendovi se ne fokusiraju samo na privlačenje kupaca. Umesto toga, oni grade zajednicu i osećaj pripadnosti oko sebe. Ovo, zauzvrat, privlači više kupaca jer ljudi žele da postanu deo zajednice. Zajednica takođe deluje kao armija posvećenih ambasadora brenda.

Međutim, da biste izgradili zajednicu oko svog brenda, morate ostaviti svoje proizvode po strani i posvetiti više pažnje priči o vašem brendu. Na primer, jedva da ikada čujete Red Bull da govori o nutritivnom sadržaju ili ukusu svojih energetskih napitaka. Umesto toga, fokusira se na svoju priču — dajući vam energiju da radite šta god želite. To čini partnerstvom sa sportistima i sponzorisanjem ekstremnih sportskih događaja. Uprkos tome što se nije previše fokusirao na svoje proizvode, i dalje je bio najpopularniji brend energetskog pića u 2022.

Kako da napišete svoju priču?

Pisanje priče nije nuklearna fizika i neće vam trebati poseban kurs za sastavljanje iste. Dovoljno je samo da se informišete o tome šta treba da ima jedna uspešna prodajna priča i za čas posla ćete napisati savršen tekst, čak i ako ste imali trojku na pisanju sastava u školi. Sve smo detaljno opisali u tekstu Moć pripovedanja u marketingu.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]