Zašto je osnovana Native Media, koje probleme rešavamo i ko stoji iza celog ovog projekta koji će vam pomoći da značajno unapredite vaš biznis i okrenete ga u pozitivnom smeru.


Ideja za Native Media platformu je nastala kada smo uvideli da korisnici imaju čitav niz problema na velikim poznatim platformama za oglašavanje. Veliki sistemi su nemarni, često optužuju svoje korisnike za kršenje pravila, bez ikakvog razloga. Uvideli smo problem u pristupu oglašivača kupcima. Uvideli smo da je pažnja korisnika sve kraća, a oglašavanje sve skuplje. Uvideli smo preteranu složenosti sistema koji ponekad zahtevaju i upis kurseva, što znači i dodatne troškove. Zato smo sve procedure pojednostavili i uklopili u našu platformu.


Automatizovani procesi


Na velikim društvenim mrežama i platformama za oglašavanje kao što su Google, Fejsbuk i duge mreže mnogi procesi su automatizovani. Sa jedne strane je dobro, jer ubrzava neke procese, a sa druge ostavlja korisnika na milost i nemilost automatizovanih mašina.


Tako dolazimo u situaciju da mnogi korisnici budu blokirani bez konkretnog razloga, kampanje se zabranjuju, korisnici vrlo često optužuju za kršenje pravila itd. Sve ovo se dešava jer ovim velikim sistemima ne upravljaju ljudi već mašine.


Native Media nema robote u svojoj korisničkoj podršci, već stručne operatere, koji dobro poznaju svoj posao. Na raspolaganju smo našim korisnicima uvek kada je to potrebno. Automatizovane sisteme koristimo samo na mestima koja korisnicima pomažu u završetku odredjenog procesa.



Vrlo kratka pažnja


Još jedan problem koji uviđamo na društvenim mrežama je vrlo kratka pažnja publike. Na društvenim mrežama publika je tu da se zabavi. Leže na krevetu i prstom lagano skroluju. Nisu u modu kada ih interesuje bilo šta vezano za posao i proizvode koji se nude. Na internetu postoji nekoliko kategorija sajtova. Zabavni sajtovi, news sajtovi, lifestyle magazini, sajtovi o šminkanju, zdravlju, lepoti... Postoje i sajtovi o muzici, filmovima, sportu... Postoje blogovi, forumi, portali... Zašto vam ovo pričamo? Pa nije isto ako se oglašavate na nekom zabavnom sajtu i ako se oglašavate na ozbiljnom portalu gde je publika „BUDNA“ i čita sadržaj. Dozvolite da vam objasnim:


Dok vam je publika na nekom portalu i dok čita sadržaj nema toliko „ometača“ kao na društvenim mrežama. U trenutku dok čitaju nešto važno i korisno neće im se pojaviti neka preslatka bebica umazana u pekmez, smešan kerić kako vrti repom ili slike prijatelja sa letovanja. Sve ovo nam je važnije od reklamnih ponuda.


Kad provodi vreme na blogovima i portalima, publika je usredsredjena na sadržaj za koji nije toliko emotivno vezana. Lakše će kliknuti na neki proizvod i posvetiti se reklamnoj ponudi. Spremniji su da se odvoje od sadržaja koji u tom momentu konzumiraju. Odnosno spremni su da izdvoje više vremena, jer ih u tom momentu ne čeka smešan kerić koji vrti repićom. Što sve skupa, značajno povećava šansu da postanu vaši kupci. Pored ovoga treba imati u vidi da se na društvenim mrežama reklamiranje naplaćuje po pregledima. Pa tako dolazite u situaciju da plaćate za publiku kojoj su važnije mace i kuce od vaših proizvoda, koji im rešavaju njihove životne probleme.


Native Media okuplja portale i blogove sa sadržajem. U našu mrežu uključen je veliki broj domaćih portala i to su mesta gde se prikazuju naše reklame.


Kupci treba da prođu kroz prodajni levak (TOČIR)


Mnoge firme se oglašavaju na određeni način, vođeni željom da odmah dođu do prodaje! Zanemaruju činjenicu da kupci pre kupovine treba da prodju kroz odredjeni proces. Potrebno je da svaki kupac, pre nego što se odluči na neku kupovinu, prođe kroz takozvani „prodajni levak“. Zvuči možda čudno, ali svi prolazimo kroz ovaj levak (TOČIR). Kada kupujemo automobil, obično najpre odemo na auto plac, ali ne kupimo vozilo koje je prvo do vrata. Ne kupimo ni auto na kojem piše velikim slovima „JEFTINO“. Uglavnom tražimo marku vozila o kojoj smo se prethodno informisali. Takođe, informišemo se i o auto placu na koji idemo. Obično su to preporuke naših prijatelja, edukativni časopisi i u današnje vreme, sve češće, internet.



Native Media mrežu možete koristi na bilo koji način. Moguće je oglašavati SVE! Moguće je stajati kod vrata i vikati „JEFTINO“. Moguće je nuditi kupcu vozilo od 20.000 eura iako je njegov budžet 3.000 eura. Sve ovo mnogi oglašivači veoma često rade kada pokušavaju da prodaju svoj proizvod ili uslugu.


Ovo su neke male tajne koje brojni stručnjaci za digitalni marketing ljubomorno čuvaju za sebe! Naravno, i mi smo mogli da vam prećutimo ove informacije i ne otkrijemo vam kako prodaja zapravo funkcioniše. To bi vas samo navelo da svoj novac za oglašavanje uzaludno ,,bacate u bunar”.


Native Media donosi potpuno drugi koncept oglašavanja. Mi smo zamišljeni kao mreža za promociju putem sadržaja. Pružamo oglašivačima mogućnost da vode svoje kupce od prvog do poslednjeg koraka procesa kupovine. Omogućavamo da kroz sadržaj ispričaju svoju priču. Kupce ne zanimaju natpisi „JEFTINO“ ako nisu sigurni da li je vaš plac pouzdan. Šta ako ste neki prevarant? Kako da znaju da im nećete uvaliti ukradeno vozilo? Predstavite se! Upoznajte publiku sa vašom fimom. Upoznajte kupce sa vašim proizvodima. Pomozite im da shvate da ste baš vi i vaši proizvodi prava stvar za njih. Vodite ih kroz proces kupovine korak po korak, sipajte ih kroz TOČIR dok ne prođu kroz najuži deo. Nemojte dozvoliti da se levak začepi na prvom nivou.


Naša mreža vam pruža mogućnost izražavanja na jednan širi i slobodniji način. Pomaže vam da se povežete sa kupcima na zdravoj osnovi. Ne morate kačiti natpis „JEFTINO“ na svoju firmu. Vi vredite mnogo više, pomozite i publici da to shvati. Nativno oglašavanje ili na našem jeziku „prirodno sadržajno oglašavanje“ vam može pomoći da se kroz sadržaj u vidu teksta ili videa predstavite publici na način na koji oni žele. Publika želi preporuku, iskustvo, objašnjenje, mišljenje stručnjaka, nedostaje im poverenje, sumničavi su... Publika želi PRIČU! Kroz sadržaj je moguće predstaviti se publici na jedan bliži način, moguće je izgraditi vezu i na kraju izgraditi brend. A kada imate brend onda više niste „Mića iz Despotovca“, onda ste Apple, WinWin, Tehnomanija, Coca Cola... Iza svih ovih brendova stoji neki „Mića“. Razlika je samo u marketinškom pristupu publici.


Ko stoji iza Native Media mreže?


Native Media osnovao je jedan od naših prvih internet marketing stručnjaka. Počeo je još u vreme dok nisu postojali „influenseri“ i dok je na fejsbuku reach bio veći od 5%. Kada je pažnja publike bila mnogo duža. Kada nije postojalo ovoliko sadržaja koji ,,guši” i ,,davi” publiku.


Vladimir Čiplić je u internet marketingu od 2009. godine. Osnovao je preko 20 veb protala, od kojih je prvi prodat još 2011. za tada neverovatnih 1.500 eura. Dugo se bavio SEO optimizacijom i to je oblast u kojoj je imao dosta uspeha. Optimizovao je mnoge sajtove za neke od najkonkurentnih fraza. Nešto kasnije ušao je u affiliate marketing i prodaju. Postigao je mnoge uspehe da bi u maju 2018. osnovao platformu Native Media. Od tada Native Media posluje kao registrovana firma u Srbiji, sa rastom koji je godišnje dvocifren procent, a u prvoj godini i tocifren.


Native Media trenutno posluje na domaćem, ali i stranom tržištu. Imamo veliki broj stranih oglašivača koji koriste našu platformu. Postoje planovi za dalje širenje.


Naš tim je mali ali efikasan i dobro organizovan. Svako ima svoj zadatak, zna se ko šta radi.


Članovi Native Media ekipe su:



Vladimir Čiplić


Stručnjak za oglašavanje, marketing i prodaju. Preduzetnik, osnivač Native Media. Pristalica novih ideja i inovacija, voli promene i smatra da mlađim naraštajima uvek treba pružiti šansu. Kod svojih saradnika ceni spremnost i tačnost, uvek raspoložen da svakog sasluša i uvaži ideje svojih kolega.

Slobodno vreme provodi istražujući prirodu, voli planinarenje i putovanja. Omiljena destinacija mu je Island gde je obišao gejzire, vulkane i preko četrdeset vodopada.




Tamara Mijailović


Menadžer proizvoda, zadužena za upravljanje kampanjama i komunikaciju sa oglašivačima. Već nešto više od decenije je u raznim sferama poslovanja na internetu, a sa Native Media je od samog njenog početka. Sa Vladimirom sarađuje već devet godina. U poslu najviše ceni dobru organizaciju i korektan odnos sa kolegama.

Voli more, šumu i Harija Potera! Kad god je u prilici odlazi na pešačenje, svaka Tamarina ,,šetnja" je u proseku između 10-20km.




Tijana Stamenić


Specijalista za pravljenje uspešne marketign strategije na internetu. Sa Native Mediom je od počekta. Smatra da se svaki cilj može dostići dobro napravljenim planom. Stast joj je veb dizajn i wordpress. Svoje znanje rado deli sa drugima putem objava na blogu Native Media platforme.

Voli da čita, uči o novim kulturama i u stanju je satima da gleda igrane serije i filmove (kada da sebi oduška). Voli da gleda NBA.





Sanja Ivić


Zadužena za osmišljavanje i kreiranje razne vrste sadržaja. Sanja je honorarno sa nama od početka. Vlasnik je više portala o putovanjima i poznata je blogerskoj zajednici. Voli da uživa u prirodi i dobroj muzici.




Native Media sarađuje i sa stranim kompanijama. Angažujemo strane programerske kuće koje nam pomažu u razvoju platforme i održavanju zahtevnih servera. Imamo i honorarne saradnike, često unajmljujemo takvozvane „frilensere“ koji nam pomažu u povremenim poslovima.


Zašto treba da sarađujete sa nama?


• Jednostavno upravljanje – Native Media je veoma laka za korišćenje. Ne morate na dodatne obuke i kurseve. Ne menjamo svoj način rada, na svakih par meseci, pa samim tim i ne zbunjujemo korisnike.

• Retargeting – Imate mogućnost da se vaša reklamna kampanja prikaže više puta istom korisniku. To povećava šansu da korisnik na kraju izvrši konverziju.

• Crna i Bela lista – Možete filtrirati sajtove na kojima će se prikazivati vaše kampanje. Po želji formirajte Crnu ili Belu listu.

• Precizno ciljanje – Uz pomoć naših filtera, targetirajte svoju ciljnu publiku, sa maksimalnom preciznošću.

• Statistika u realnom vremenu – I izdavači i oglašivači u svakom trenutku mogu pristupiti statistici na svom profilu.

• Transparentan cenovnik – Svako može pogledati naš cenovnik i steći uvid u cene klika po državama. Na osnovu toga možete odrediti i cene klika za svoje kampanje.

• Sedmična isplata izdavača – Izdavače isplaćujemo svakog utorka. Zarada se može povući na bankovni račun, PayPal, Skrill ili Payoneer.

• Brza moderacija – Prođe jako malo vremena od kreiranja do odobravanja kampanje.

• Baza znanja – Ne znate kako funkcioniše Native Media? Sve smo detaljno objasnili u našoj Bazi znanja, i za izdavače i za oglašivače. Dodatne savete oko kreiranja kampanje ili povećanja posećenosti sajta, pročitajte na našem blogu.

• Operateri – Našu korisničku podršku ne čine mašine, već pravi ljudi. Ne čekate po sedam dana da vam neko pritekne u pomoć, dok vaša kampanja stoji neobjavljena zbog navodnog ,,kršenja pravila”.


Ko treba da koristi oglašavanje preko Native Media?


Sve firme koje rade na daljinu, pružaju neke usluge, prodaju nešto online treba da koriste Native Media platformu. Mnogo lakše ćete postati prepoznatljiv brend ako svoju marketing strategiju postavite na temeljima gde je kupac na prvom mestu. A to znači da vi kupcu dajete neku besplatnu vrednost (informaciju) koja će ga „naterati“ da postane vaš klijent.


Svi mi se pre kupovine prvo informišemo o proizvodu. Zašto vašim kupcima ne bi ponudili infomacije? To oni traže. U okviru sadržaja uvek možete postaviti opcije gde mogu naručiti proizvod. CTA dugme ( poziv na akciju ) treba da bude istaknuto i lako vidljivo potencijalnom kupcu.
Ako odmah počnete da ih forsirate da nešto naruče, informisaće se na drugom mestu, a to znači da vam se najverovatnije neće vratiti. Nikada nećete postati neki bitan brend na tržištu ako kupcima samo pokušavate nešto da „uvalite“.


Kupci se vezuju na emotivnom nivou, a to znači da im morate ponudi nešto više od reklame koja „viče“ JEFTINO. Zato „hvatajte“ kupce na prvom nivou prodajnog levka, sipajte ih kroz „TOČIR“, kao svi veliki marketari.


 


button-1


 

X