Često Postavljena Pitanja Oglašivači Šta je Native Media? Native Media je domaća platforma za nativno oglašavanje. Pomažemo oglašivačima da njihov oglas bude vidljiv širokom auditorijumu kroz vrhunsku tehnologiju i partnerstvo sa nekim od najposećenijih portala/blogova u zemlji i svetu. Sa koliko sajtova saradjujete i koje su tematike? Naša platforma sarađuje sa velikim brojem sajtova ( preko 300), različite tematike kao što su Lepota i zdravlje, Kulinarstvo i ishrana, Lifestyle, Sport i fitness i mnogi drugi. Raznovrsnost tematike omogućava velikom broju oglašivača da dođu do ciljne publike i potencijalnih kupaca. Napomenućemo da sajtovi u kategoriji Lepota i zdravlje, u poslednjih mesec dana, imaju preko 47 500 000,00 pregleda. Kada su u pitanju News portali poseta u poslednjih mesec dana premašuje 45 000 000,00. Šta je najbolje za oglašavanje preko Native Media? Veliki je spisak onoga što možete reklamirati putem naše platforme. Preparati iz oblasti zdravlja i lepote, finansijske usluge, usluge osiguranja i ostali proizvodi za koje postoji interesovanje široke mase. Naša publika su većinom punoletni ljudi i generacije u ozbiljnijim godinama. Najviše imamo news portala, zdravstvenih sajtova i sajtova sa receptima što jasno govori o kakvoj se publici radi. Kako smo specijalizovani za promociju sadržaja, može se reklamirati i blog, portal i bilo koja druga vrsta sadržaja. Koliko košta oglašavanje i kako se obračunava? Obračunava se po kliku i kampanja traje dok ne potrošite uplaćeni kredit. Sve detaljnije informacije možete pogledati u našem cenovniku. U kojim državama je moguće oglašavati se? Veliki je broj država koje mogu biti domaćin vašoj nativnoj reklami. Počev od onih koje imaju najviše saobraćaja, kao što su Makedonija i Srbija, pa preko Austrije, Švajcarske i Nemačke. U poslednje vreme veliko je interesovanje za Švedsku, Ameriku, Kanadu i Australiju. Na koje načine prihvatate uplate i koji je minimum? Minimum je 25 evra. A uplate se mogu vršiti putem Paypal-a, kartica i na bankovni račun. Da li šaljete fakture i kako da je dobijem? Sve informacije o fakturama i njihovom preuzimanju možete dobiti putem Email adrese [email protected] Koji načini postoje za targetiranje ciljne publike? Targetiranje se vrši na više načina. Targetiranje na osnovu lokacije (određujete državu u kojoj će se prikazivati vaša reklama), ključnih reči (ključne reči sami određujete, na osnovu proizvoda koji prodajete i interesovanja vaših potencijalnih kupaca), kategorije (u ponudi je sedam kategorija: Lepota i zdravlje, Lifestyle, News portali, Kulinarstvo i ishrana, Estrada i zabava, Film i TV, Sport i Fitness), uređaja (da li vaši korisnici pristupaju internetu preko telfona, računara, tableta, itd) Da li mogu da zaustavim kampanju za vreme praznika i godišnjeg odmora? Postoji opcija na kontrolnoj tabli gde možete jednim klikom pauzirati kampanju. Oglas se neće prikazivati i budžet se neće trošiti sve dok ponovo ne kliknete na aktivaciju. Koliko često mogu da menjam postavke kampanje? Koliko god puta želite. Ako menjate naslov, sliku i link potreban je ponovni pregled i odobrenje od moderatora. Za menjanje ciljne publike i cene klika nije potrebno odobrenje moderatora. Koliko maksimalno mogu da pokrenem kampanja i da li postoji neki limit? Nema limita kada je u pitanju broj kampanja. Kako mogu povećati CTR svoje kampanje? Testiranjem. Menjanjem slika i naslova oglasa. Da bi oglas bio uspešan i doneo rezultate, jako je bitno da naslov i fotografija vaše reklame privuku publiku da reaguju na istu. Koja je maksimalna cena klika koju mogu da ponudim? Cena klika zavisi od države u kojoj želite da se reklamirate, a detaljnije možete pogledati u odeljku “cenovnik”. Ako želite da se vaša reklama prikazuje više, dovoljno je da cenu klika povećate za 0,01 evro. Daćemo jedan primer kako bi vam pojasnili. Recimo, za Srbiju preporučena cena klika je 2,5 centi (0,025 €). Ako želite da se vaš oglas prikazuje više, dovoljno je da povećate iznos na 0,026€. Mogu li ciljati određene demografske podatke? Native Media algoritam prikazuje oglase na web lokacijama izdavača gde korisnici najviše kliknu na njega. Najbolji način da ciljate željenu demografsku kategoriju je da osigurate da se naslov i slika obraćaju publici koju pokušavate dosegnuti. Koliko se često ažuriraju statistički podaci? Podaci se ažuriraju na svakih sat vremena. Kako mogu znati na koje oglase publika najbolje reaguje? Rezultate možete videti praćenjem statistike. Najbolji pokazatelj koliko je oglas interesantan publici je CTR. CTR prikazuje koliko često ljudi kliknu na oglas na 1000 prikaza. Optimalan CTR je od 0,3 do 1% ako je ispod znači da oglas ne privlači dovoljno pažnje i treba da se menja. Ako je iznad 1% treba biti oprezan. Visok CTR ne znači i bolja prodaja. To znači da će više ljudi videti prodajnu stranu, ali ne i da će se zainteresovati za samu ponudu. Naslov i slika oglasa treba što preciznije da opišu sadržaj prodajne strane da bi bilo efekta. Izdavači Kako da započnem sa Native Media? Potrebno je da se registrujete na platformu. Kada završite registraciju, ulogujte se u vaš nalog i pratite jednostavna uputstva za kreiranje vidžeta. Za detaljnije informacije idite na uputsvo za izdavače. Koliko traje odobrenje novih web sajtova? Odmah nakon dodavanja novog web sajta možete postaviti vidžete. U toku dana mi sajtove pregledamo i ukoliko je potrebno nešto izmeniti, kontaktiramo vas. Ako vas ne kontaktiramo, znači da je sve u redu. Za detaljnija uputstva idite na stranicu sa instrukcijama za izdavače. Koja je najbolja pozicija za vidžet na web sajtu? Najbolje pozicije su na početku i na kraju članka. Na početku je najbolje postaviti vidžet sa 2 oglasa većeg formata i na kraju članka, vidžet sa 6 oglasa, takođe većeg formata. Oglasi većeg formata su oglasi 287x162 piksela, a manji 140x140 piksela. Mogu li iskoristiti zaradu izdavača za oglašavanje? Da, naravno. U odeljku za isplatu izdavača postoji opcija "potroši za oglašavanje".. Mogu li isti vidžet kod staviti na različite sajtove? Ne. Jedan kod se može koristiti samo jednom, na jednom web sajtu. Za svaku dodatnu poziciju potrebno je napraviti novi vidžet. Na koji način vršite isplatu? Native Media isplate vrši putem PayPal-a, Payoneer-a, Skrill-a i bankovnog računa. Zahtev se podnosi na kontrolnoj tabli u odeljku za “Isplatu”. Isplate vršimo jednom nedeljno, utorkom. Koliko često vršite isplate? Isplate se vrše jednom nedeljno, utorkom. Da li podržavate responsive oglase? Da. Potrebno je da prilikom kreiranja vidžeta štiklirate opciju responsive. Koliko često se ažurira statistika? Statistika se ažurira na svakih sat vremena. Koliko je dozvoljeno postaviti vidžeta na sajt? Dozvoljeno je dva vidžeta. Jedan na početku članka sa 2 veća ili 4 manja oglasa, i drugi na kraju sa 6 većih ili 8 manjih oglasa. Vidžete možete postaviti i u bočnim kolonama sajta. U tom slučaju možete postaviti vidžet na kraju sadržaja i u bočnoj traci. Možete rasporediti svoje vidžete i na druge načine. Jedino nije dozvoljeno postaviti na početku članka više od 2 veća ili 4 manja oglasa. Da li mogu da izuzmem oglase konkurencije? Postoji opcija na kontrolnoj tabli gde možete dodati sajtove za koje ne želite da se vaše reklame prikazuju. Na kontrolnoj tabli za izdavače pređite na filter sajtova, unesite link sajta i kliknite na “dodaj sajt”. Da li je dozvoljeno postavljanje vidžeta u popup prozore? Postavljanje vidžeta u popup prozore je strogo zabranjeno, kao i pozivanje korisnika da klikne na reklamu. Native Media jako brzo otkriva nepoštovanje ovog pravila. Trudimo se da održimo kvalitet ciljne publike na pravi način. Referral program Kako funkcioniše referral program? Postavite vaš referral link bilo gde na internetu i dobićete procenat od svakog korisnika koji se registruje preko vas. Za oglasivače plaćamo 7% od iznosa uplate i za izdavaeče 3% od zarade. Novac zaradjujete sve dok su korisnici aktivni. Kako započeti? Regisitrujte se na Native Media platfromu i na kraju menija kontrolne table kliknite na opciju referral program. Kliknite ovde i preuzmite vaše unikatne linkove i banere. Kako doći do novih referrala? Preko društvenih mreža, grupa, foruma, bloga, Youtube-a, Emaila ili ličnom peporukom. Postoji na hiljade mesta gde možete podeliti vaš link. Što se više ljudi registruje preko vas, više ćete zaraditi. Ukoliko se učlani dovoljno ljudi preko vas, ovaj sistem vam može obezbediti zadovoljavajuća redovna mesečna primanja. Kada ću biti isplaćen i na koji način? Native Media isplate vrši putem PayPal-a, Payoneer-a, Skrill-a i bankovnog računa. Zahtev se podnosi na kontrolnoj tabli u odeljku za “Isplatu”. Isplate vršimo jednom nedeljno, utorkom.
Native Media je domaća platforma za nativno oglašavanje. Pomažemo oglašivačima da njihov oglas bude vidljiv širokom auditorijumu kroz vrhunsku tehnologiju i partnerstvo sa nekim od najposećenijih portala/blogova u zemlji i svetu.
Naša platforma sarađuje sa velikim brojem sajtova ( preko 300), različite tematike kao što su Lepota i zdravlje, Kulinarstvo i ishrana, Lifestyle, Sport i fitness i mnogi drugi. Raznovrsnost tematike omogućava velikom broju oglašivača da dođu do ciljne publike i potencijalnih kupaca. Napomenućemo da sajtovi u kategoriji Lepota i zdravlje, u poslednjih mesec dana, imaju preko 47 500 000,00 pregleda. Kada su u pitanju News portali poseta u poslednjih mesec dana premašuje 45 000 000,00.
Veliki je spisak onoga što možete reklamirati putem naše platforme. Preparati iz oblasti zdravlja i lepote, finansijske usluge, usluge osiguranja i ostali proizvodi za koje postoji interesovanje široke mase. Naša publika su većinom punoletni ljudi i generacije u ozbiljnijim godinama. Najviše imamo news portala, zdravstvenih sajtova i sajtova sa receptima što jasno govori o kakvoj se publici radi. Kako smo specijalizovani za promociju sadržaja, može se reklamirati i blog, portal i bilo koja druga vrsta sadržaja.
Obračunava se po kliku i kampanja traje dok ne potrošite uplaćeni kredit. Sve detaljnije informacije možete pogledati u našem cenovniku.
Veliki je broj država koje mogu biti domaćin vašoj nativnoj reklami. Počev od onih koje imaju najviše saobraćaja, kao što su Makedonija i Srbija, pa preko Austrije, Švajcarske i Nemačke. U poslednje vreme veliko je interesovanje za Švedsku, Ameriku, Kanadu i Australiju.
Minimum je 25 evra. A uplate se mogu vršiti putem Paypal-a, kartica i na bankovni račun.
Sve informacije o fakturama i njihovom preuzimanju možete dobiti putem Email adrese [email protected]
Targetiranje se vrši na više načina. Targetiranje na osnovu lokacije (određujete državu u kojoj će se prikazivati vaša reklama), ključnih reči (ključne reči sami određujete, na osnovu proizvoda koji prodajete i interesovanja vaših potencijalnih kupaca), kategorije (u ponudi je sedam kategorija: Lepota i zdravlje, Lifestyle, News portali, Kulinarstvo i ishrana, Estrada i zabava, Film i TV, Sport i Fitness), uređaja (da li vaši korisnici pristupaju internetu preko telfona, računara, tableta, itd)
Postoji opcija na kontrolnoj tabli gde možete jednim klikom pauzirati kampanju. Oglas se neće prikazivati i budžet se neće trošiti sve dok ponovo ne kliknete na aktivaciju.
Koliko god puta želite. Ako menjate naslov, sliku i link potreban je ponovni pregled i odobrenje od moderatora. Za menjanje ciljne publike i cene klika nije potrebno odobrenje moderatora.
Nema limita kada je u pitanju broj kampanja.
Testiranjem. Menjanjem slika i naslova oglasa. Da bi oglas bio uspešan i doneo rezultate, jako je bitno da naslov i fotografija vaše reklame privuku publiku da reaguju na istu.
Cena klika zavisi od države u kojoj želite da se reklamirate, a detaljnije možete pogledati u odeljku “cenovnik”. Ako želite da se vaša reklama prikazuje više, dovoljno je da cenu klika povećate za 0,01 evro. Daćemo jedan primer kako bi vam pojasnili. Recimo, za Srbiju preporučena cena klika je 2,5 centi (0,025 €). Ako želite da se vaš oglas prikazuje više, dovoljno je da povećate iznos na 0,026€.
Native Media algoritam prikazuje oglase na web lokacijama izdavača gde korisnici najviše kliknu na njega. Najbolji način da ciljate željenu demografsku kategoriju je da osigurate da se naslov i slika obraćaju publici koju pokušavate dosegnuti.
Podaci se ažuriraju na svakih sat vremena.
Rezultate možete videti praćenjem statistike. Najbolji pokazatelj koliko je oglas interesantan publici je CTR. CTR prikazuje koliko često ljudi kliknu na oglas na 1000 prikaza. Optimalan CTR je od 0,3 do 1% ako je ispod znači da oglas ne privlači dovoljno pažnje i treba da se menja. Ako je iznad 1% treba biti oprezan. Visok CTR ne znači i bolja prodaja. To znači da će više ljudi videti prodajnu stranu, ali ne i da će se zainteresovati za samu ponudu. Naslov i slika oglasa treba što preciznije da opišu sadržaj prodajne strane da bi bilo efekta.
Potrebno je da se registrujete na platformu. Kada završite registraciju, ulogujte se u vaš nalog i pratite jednostavna uputstva za kreiranje vidžeta. Za detaljnije informacije idite na uputsvo za izdavače.
Odmah nakon dodavanja novog web sajta možete postaviti vidžete. U toku dana mi sajtove pregledamo i ukoliko je potrebno nešto izmeniti, kontaktiramo vas. Ako vas ne kontaktiramo, znači da je sve u redu. Za detaljnija uputstva idite na stranicu sa instrukcijama za izdavače.
Najbolje pozicije su na početku i na kraju članka. Na početku je najbolje postaviti vidžet sa 2 oglasa većeg formata i na kraju članka, vidžet sa 6 oglasa, takođe većeg formata. Oglasi većeg formata su oglasi 287x162 piksela, a manji 140x140 piksela.
Da, naravno. U odeljku za isplatu izdavača postoji opcija "potroši za oglašavanje"..
Ne. Jedan kod se može koristiti samo jednom, na jednom web sajtu. Za svaku dodatnu poziciju potrebno je napraviti novi vidžet.
Native Media isplate vrši putem PayPal-a, Payoneer-a, Skrill-a i bankovnog računa. Zahtev se podnosi na kontrolnoj tabli u odeljku za “Isplatu”. Isplate vršimo jednom nedeljno, utorkom.
Isplate se vrše jednom nedeljno, utorkom.
Da. Potrebno je da prilikom kreiranja vidžeta štiklirate opciju responsive.
Statistika se ažurira na svakih sat vremena.
Dozvoljeno je dva vidžeta. Jedan na početku članka sa 2 veća ili 4 manja oglasa, i drugi na kraju sa 6 većih ili 8 manjih oglasa. Vidžete možete postaviti i u bočnim kolonama sajta. U tom slučaju možete postaviti vidžet na kraju sadržaja i u bočnoj traci. Možete rasporediti svoje vidžete i na druge načine. Jedino nije dozvoljeno postaviti na početku članka više od 2 veća ili 4 manja oglasa.
Postoji opcija na kontrolnoj tabli gde možete dodati sajtove za koje ne želite da se vaše reklame prikazuju. Na kontrolnoj tabli za izdavače pređite na filter sajtova, unesite link sajta i kliknite na “dodaj sajt”.
Postavljanje vidžeta u popup prozore je strogo zabranjeno, kao i pozivanje korisnika da klikne na reklamu. Native Media jako brzo otkriva nepoštovanje ovog pravila. Trudimo se da održimo kvalitet ciljne publike na pravi način.
Postavite vaš referral link bilo gde na internetu i dobićete procenat od svakog korisnika koji se registruje preko vas. Za oglasivače plaćamo 7% od iznosa uplate i za izdavaeče 3% od zarade. Novac zaradjujete sve dok su korisnici aktivni.
Regisitrujte se na Native Media platfromu i na kraju menija kontrolne table kliknite na opciju referral program. Kliknite ovde i preuzmite vaše unikatne linkove i banere.
Preko društvenih mreža, grupa, foruma, bloga, Youtube-a, Emaila ili ličnom peporukom. Postoji na hiljade mesta gde možete podeliti vaš link. Što se više ljudi registruje preko vas, više ćete zaraditi. Ukoliko se učlani dovoljno ljudi preko vas, ovaj sistem vam može obezbediti zadovoljavajuća redovna mesečna primanja.