X

ZAPOČNI KAMPANJU

 

Native media je jedna od najboljih platformi za oglašavanje kako na prostoru Balkana, tako i šire. Pomažemo ogašivačima da dođu do što većeg broja ciljne publike, povećaju promet na svojoj veb lokaciji i pronađu nove potencijalne klijente/kupce.

 

Native media vam pruža sledeće:

 

- Nalaženje ciljne grupe – usmeravamo relevantnu publiku prema vašoj veb lokaciji.

 

- Potpunu kontrolu nad vašom kampanjom – mogućnost pokretanja i pauziranja, izdvajanje budžeta za istu i vaš dizajn.

 

- Sveobuhvatni izveštaj – uz pomoć kojeg ćete tačno znati koje korake treba da preduzmete za rast kampanje. Videćete šta najbolje funkcioniše i šta možete da poboljšate ne bi li kampanja bila 100% uspešna.

 

- Ispunjenje cilja – da se na internetu rodi svest o vašem brendu i poveća njegova prodaja.

 

Native media koristi savremenu tehnologiju kako bi analizirala na stotine filtera (geografsku lokaciju, temu sadržaja, uređaje sa kojih se pregledaju...) kako bi našla perfektnu podudarnost između sadržaja oglasa i ciljne grupe.

 

- Definišite svoje ciljeve – Pre nego što započnete kampanju, važno je da definišete šta želite da postignete. Kada jasno definišete svoj cilj, znaćete tačno u kom smeru treba da ide kampanja.

 

REGISTRACIJA

 

Da bi se regitstrovali na našoj platformi pritisnite OVDE. Pojaviće vam se sledeći prozor:

 

 

Pre nego što krenete bilo šta da popunjavata, predlažemo vam da pročitate "Uslove korišćenja". Ako se slažete sa istim, popunite tražene podatke. Potom se spustite niže na istoj strani i videćete sledeće:

 

 

Kada i to popunite, možete da se registrujete. Registraciju morate potvrditi mejlom. Idite u svoje elektronsko sanduče i pronađite mejl koji ste dobili od Native Media platforme. Ako ga nema u redovnom inbox-u, proverite folder SPAM.

 

Kad pritisnete na link "Klikni Ovde", automatski ćete se registrovati. Stićiće vam još jedan mejl Native Media platforme da vas obavesti da je registracija uspešno obavljena.

 

Nakon uspešno obavljenje registracije moćićete da uđete na kontrolnu tablu.

 

 

Sa leve strane nalazi se meni. Kao što vidite, neke opcije imaju i padajući meni. Tabla je pregledna i laka za snalaženje.

 

Kada pritisnete opciju "Oglasi" otvoriće vam se još tri opcije: "Napravi Oglas", "Aktiviraj Oglas" i "Izveštaj".

 

NAPRAVI OGLAS

 

Prva opcija u padajućem meniju "Oglasi" je "Napravi Oglas". Kao što možete videti na fotografiji (dole), kreiranje oglasa se sastoji od osam koraka.

 

 

U prvom koraku treba da popunite tražene informacije i da ubacite baner (fotografiju). Poželjno je da veličina bude 287 x 162 piksela. Ako je veća, ne brinite, jer će je naš sistem automatski smanjiti i ako treba prilagoditi (iseći) u ovim dimenzijama. Ako je fotografija veća od 100 kb sistem će odbiti da je prihvati i treba da ubacie manju. Kada sve popunite pritisnite dugme Napred.

 

Iznad polja treba da stoji fotografija koju ste ubacili i pored nje naslov oglasa.

 

 

Kada se spustite niže, biće vam vidljiv Korak 2.

 

 

U ovom koraku treba da odredite lokaciju gde želite da se vaš oglas prikazuje. Kliknite na naziv države i pritisnite strelicu koja pokazuje desno. Ukoliko ste slučajno ubacili neku državu koju ne želite, markirajte u desnom pravogaoniku i prtisnite strelicu koja pokazuje levo. Kada to učinite pritisnite dugme "Potvrdi", a zatim "Napred" i pređite na Korak 3.

 

 

Ovde treba da odaberete ključne reči koje idu uz vaš oglas. Kada to završite, pritisnite dugme Dodaj ključne reči. Vidite pri dnu izveštaj ključnih reči i tu možete da pratite koliko su efikasne. Za početak, ključne reči je bilje ne unositi, jer može se desiti da previše suzite ciljnu publiku i da se ne prikazuje oglas. 

 

Prelazimo na sledeći deo.

 

 

U četvrtom koraku treba da označite kategoriju u koju spada vaš oglas. Kada to uradite, pritisnite dugme "Napred" i pređite na Korak 5.

 

 

Sad treba da izaberete za koje je uređaj vaš oglas namenjen. Predlažemo da izaberete opciju "Svi uređaji" i pređete na naredni korak.

 

 

Ako smatrate da vaša publika više vremena provodi na internetu određenog dana i u određenim časovima, onda možete podesiti vreme prikazivanja oglasa u tom periodu. Kad vreme prilagodite svom oglasu, pritisnite dugme "Napred".

 

 

 

U Koraku 7 treba da označite jezike na kojima mogu biti sajtovi za prikazivanje vaše nativne reklame. Ako ga označite, baš kao i ključne reči, oglas će biti ograničen za prikazivanje, pa je zato za početak bolje da i ovo polje preskočite.

 

 

U ovom polju treba da unesete cenu klika (CPC). Ispišite svoj ukupni budžet za oglas i koliko ste od te sume spremni dnevno da izdvojite za oglas.

 

UPLATA BUDŽETA ZA KAMPANJU

 

Ako niste uplatili kredit za vaš nativni oglas, onda je vreme da to sada učinite. Idite na opciju "Uplati" i otvoriće vam se padajući meni, sa dve opcije: "Uplati Kredit" i "Istorija Uplate". Birate prvu opciju.

 

 

Izaberite metod kojim želite da uplatite kredit za oglas. Minimalni iznos je 25 evra. Ukucajte iznos i pokrenite transakciju. Kada to uradite, vaš oglas će biti gotov.

 

U odeljku "Istorija Uplate" stojaće izveštaj o vašoj transakciji.

 

 

Za oglašivače postoji još jedna opcija u meniju, a to je Izveštaj.

 

 

Ovde ćete tačno moći da vidite broj pregleda, klikova, koliko ste potrošili kredita za oglas do sada. Izveštaj se ažurira na svakih sat vremena.

 

 

button-1