Kako da osvojite online tržište – POSTANITE PREPOZNATLJIVI

Da li ponekad imate osećaj kao da se vaša firma nalazi na pustom ostrvu i da je veoma teško da doprete do svoje publike. Znate da morate da nađete put do njih, ali nije moguće da se sa svima njima sastanete lice u lice. Iako izgleda kao nemoguća misija vi možete povećati svoju publiku za sto, hiljadu, pa čak i milion njih. Sve što treba da uradite je da iskoristite moć prirodnog online marketinga!

Prirodni ili nativni marketing menja odnos između vašeg poslovanja i publike.

Svi znamo da je srećna publika svačiji put ka uspešnom poslovanju. Kada vas publika voli, ona pozitivno priča drugima o vama i vi dobijate bolju poziciju na tržištu.

Nativno oglašavanje nije ništa više, a ni manje, nego da prirodnim putem upoznate publiku sa vašim proizvodima/uslugama. Ova vrsta oglašavanja nije napadna niti agresivna, pa se kod publike brzo stvori emotivna povezanost sa vašim poslovanjem/uslugama/proizvodima.

Nativno oglašavanje je pre svega tu da pomogne manjim ili lokalnim poslovanjima da prošire svoje usluge, ali i bilo kom drugom pravnom ili privatnom licu koje želi da postane poznato ili stvori brend.

Native Media

DEO PRVI

Šta je nativno oglašavanje?

  • Vrste nativnog oglašavanja
  • Zašto treba da izaberete nativno oglašavanje za svoje poslovanje?
  • Zašto je bitno da pokrenete nativnu reklamu odmah ili što pre?

 

Pre nego što vam kažemo šta jeste, pokazaćemo vam šta nije.

Ovde su prikazani tradicionalni baneri i socijal medija oglasi koji odmah „napadaju“ publiku sa rečenicama kao što su: „Kupite naš proizvod“, „Koristite naše usluge“, „Prebacite se na naš servis“, „Kupite odmah“…

Neko bi rekao tipične reklame i upravu je. Ova metoda je agresivna jer traži od publike da odmah krene u akciju i to pre nego što je zaista zainteresuje za svoj proizvod ili usluge.

Statistika najbolje govori koliko se prethodno navedeni tip oglašavanja „smučio“ publici. Naime, oni ne vole da ih terate na nešto, jer svako od njih zna da li mu je vaša usluga ili proizvod potreban. Tako da ako ih „napadate“ svojom online reklamom, publika će u najvećem procentu stvoriti negativne emocije prema vašim uslugama ili poslovanju. 

Što je najgore, oni vašu online reklamu takvog tipa neće ni primećivati, ma neće joj posvetiti ni minut svog vremena.

Nasuprot tome, nativni oglas je onaj koji privlači publiku, pre svega zato što uopšte ne izgleda kao plaćena reklama, već kao sastavni deo stranice na kojoj se nalazi.

Izgleda kao njen sadržaj i izgledom i temom. Bukvalno izgleda kao ono što publika traži na internetu, stvari koje ih zanimaju, informišu ili inspirišu.

Nativni oglasi se stapaju sa „okolinom“ na raznim portalima, blogovima, pa čak i društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, YouTube, Blogger…

Vrste nativnog oglašavanja

Postoje tri osnovna tipa nativnog oglasa:

1. Sponzorski sadržaj

Sa ovim tipom nativne reklame publika se najčešće susreće, a da toga nije ni svesna.  To može biti članak ili video zapis koji se pojavljuje na nekom portalu. Dizajnom i temom se taj članak/video uvek uklapa u stranicu gde se nalazi.

Na primer, najpopularnija striming kompanija Netflix obožava nativno oglašavanje i verno ga koristi. O ovome više možete pročitati OVDE. Takođe, jedna od najgledanijih serija ikad Igra prestola je koristila ovakav tip oglašavanja da bi promovisala narednu sezonu, više o tome pročitajte OVDE.

Da nativno oglašavanje nije strano ni na domaćem tržištu dobar primer su Nekretine.rs, a kako su oni iskoristili moć prirodnog oglašavanja pročitajte OVDE.

Pored članka, nativni sadržaj može da bude i video klip. Jedna od najboljih ovakvih reklama na globalnom nivou je reklama brenda za kućne ljubimce Purina.

Oni su zajedno u saradnji sa Buzzfeed-om napravili odličnu nativnu reklamu. Starija mačka savetuje mlađu kako da se snađe u životu i među ostalim stvarima ( kao što su: kako da zaspi u fioci, izbegne usisivač…) govori joj i o ukusnoj hrani Friskies brenda Purina.

Ovaj video klip je pogledalo više od 30 miliona ljudi, a to je pre svega zato što je on zanimljiv i nije agresivan kao tipična tradicionalna online reklama.

Video nativni oglasi postoje i kod nas.

 Nama jedna od najzanimljivijih za ovaj primer je svakako internet platforme Polovni automobili i popularnog Dnevnjaka

Na jedan simpatičan način se upoznajete sa pomenutom platformom i njenom svrhom. Da se publici i više nego svidela ovakva reklama govori više od pola milione pregleda na YouTube-u platformi.

2. Preporučeni sadržaj

Na zapadu je ovo veoma popularno. Veliki portali poput BBC i CNN to čine. Kod nas je još u razvoju. Ali ako što više pravnih lica krene da koristi nativno oglašavanje, koje ne iritira publiku kao tradicionalni agresivan marketing, onda će se i ovakav vid nativnog oglašavanja proširiti i kod nas.

Ovakav vid reklame opet se uklapa u internet stranicu gde se nalazi i mislite da je sastavni deo nje. Na donjem primeru možete da videti da CNN na svom sajtu nudi opciju More from CNN ( „Više od CNN“), ali u donjem desnom uglu polja gde se nalaze linkovi sitnim slovima piše da je Reccomended by CNN („Preporučeno od CNN“). To nisu njihovi tekstovi, ali ih preporučuju da ih pogledate.

3. Objave na društvenim mrežama

Slobodno možemo reći da se na društvenim mrežama i rodilo nativno oglašavanje. Zašto? Zato što su ljudi na njima počeli da preporučuju tekstove/usluge/proizvode koji ih interesuju svojim prijateljima i tako nesvesno pokrenuli novi tip reklamiranja.

Posle je nativno oglašavanje na društvenim mrežama dobilo novu formu. Pa ako platite reklamu svoje objave možete podesiti tačno za koju publiku ( po polu, godinama, zvanjima, lokaciji…) treba da bude vidljiva.

Iako mnogima ovo deluje kao odlična i najjednostavnija nativna reklama, istina je da prva navedena vrsta Sponzorisan sadržaj ima najviše uspeha. 

Zašto? 

Jednostavno, zato što ljudi na socijalnim mrežama više gledaju šta njihovi prijatelji postavljaju, nego preporučeni sadržaj. Dok na nekom portalu oni ne primećuju da je to preporučeni sadržaj, jer se u potpunosti uklapa u dizajn i temu sajta gde se nalazi, pa će se pre zainteresovati da saznaju više.

Zašto treba da izaberete nativno oglašavanje za svoje poslovanje?

Nativno oglašavanje je najbolji tip digitalnog marketinga, a sada ćemo vam pojasniti i zašto.

Nativni oglas uvek zainteresuje publiku i privlači pažnju na pozitivan način. Ovo nije tek tako rečeno, već iza toga stoje studije koje su odradili popularni Sharethrough i IPG Media. Naime, čak 25% publike više pogleda nativni oglas nego tradicionalni baner na nekom sajtu.

Postoji i druga prednost, a to je da nativni oglas ne zaradi samo klik, već sa klikom i otvaranjem njegovog sadržaja zainteresuje i publiku da pročita o čemu je reč.

Zašto? Zato što nativni oglas ne vodi direktno na sajt poslovanja, već vas prvo upoznaje sa njim kroz zanimljiv sadržaj.

Zašto je bitno da pokrenete nativnu reklamu odmah ili što pre?

Svi znamo da je u mnogim poslovanjima bitno da u nečemu budite prvi, ako ne prvi onda među prvima. Nativno oglašavanje još nije uzelo velikog maha kod nas, ali zapadom vlada. Iskoristite to i započnite svoju nativnu kampanju.

Dok vaša konkurencija koristi i dalje agresivan vid reklamiranja, vi se mušteriji približite na jedan prijatan i prirodan način. Tako ne samo da ćete dobiti više publike, već će se ona emotivno vezati za vas. Od svog poslovanja stvorićete brend, jer publika se uvek seća nečeg prvog i priča o tome će trajati sve dok su vezani za vašu vrstu proizvoda.

Mnogi ljudi u marketingu još ne znaju šta je nativna kampanja ili se boje da je započnu zato što još nije uzela maha u našem regionu. Međutim, to je greška! Baš zbog toga treba da je pokrenete i uzdignete poslovanje koje vodite.

Native Media

DEO DRUGI

Kako da započnete nativno oglašavanje?

  • Šta je landing strana?

  • Šta je pre-landing ili pre-sell stranica?

  • Zašto je bitno da u online oglašavanju imate obe stranice

  • Kako započeti nativnu kampanju

  • Koristite moć društvenih mreža

Pošto smo u prvom delu kursa naučili šta je nativno oglašavanje i saznali ste da je ono sadašnjost i budućnost digitalnog marketinga, sad prelazimo na drugi korak – kako se započinje nativna kampanja.

Postoji više načina na koje možete započeti vašu nativnu kampanju, a u ovom kursu ćete naučiti najefikasnije načine do sada.

Jedna od glavnih razlika tradicionalnog i nativnog online oglašavanja je ta što nativna reklama pored landing (prodajne) strane ima i pre-landing ili pre-sell stranicu.

Šta je landing strana?

Landing stranica je prodajna stranica ili ona stranica gde odmah pozivate publiku na akciju. To je osnovna stavka tradicionalnog online marketinga. Npr. ako vidite negde tradicionalni oglas na internetu ili pak baner, kada kliknete na njega dolazite na landing stranicu.  

Svrha ove stranice je da se publika poveže sa brendom. One treba da budu atraktivnog dizajna i zanimljive ne bi li publika rešila da obavi akciju – kupovinu, registraciju itd.

Da vas ne bi dodatno zbunjivali, pokazaćemo vam kroz primer.

Klikom OVDE možete videti landing stranicu NutriVixa preparata za gubljenje telesne težine.

Kao što vidite odmah na vrhu stranice je napisan benefiti preparata, a to je da je siguran po zdravlje i koliko je moguće kilograma izgubiti na mesečnom nivou. Tik uz to stoji poziv na akciju da ga poručite i ispobate.

Kada krenete da išcitavate stranicu dalje najpre opet imate pozitivne stavke o proizvodu u najkraćim crtama, a potom vam daje objašnjenje zašto ljudi dobijaju telesnu masu i dobijate savet nutricioniste. Saznaćete i koji su sastojci korišćeni za izradu proizvoda, ali i iskustva drugih koji su ga koristili. Sve u svemu prikazuje vam jednu opširnu sliku o proizvodu i navodi vas da kupite preparat, jer vam je neophodan.

Šta je pre-landing ili pre-sell stranica?

Ovakva stranica ne postoji u tradicionalnim online oglašavanju, ali je zato jedna od najbitnijih segmenata u nativnom oglašavanju. Plus, upravo je pre-landing stranica ta koja pravi ogromnu razliku između nativnog i klasičnog internet oglasa.

Svrha ove stranice je da privuče pažnju publike i da pokrene njihovu radoznalost, ne bi li se motivisali da odu na landing ili prodajnu stranicu. Uz pomoć nje kod publike se stvara želja za kupovinom ili korišćenjem vaših usluga.

Da bi pre-sell stranica imala smisla treba da odgovorite na dva pitanja, a to su: Šta je vašoj publici najveći problem i kako da im pomognete da ga reše. Kada znate njihov problem vi već imate polu otvorena vrata ka uspehu. Sledeće što treba da uradite je da im objasnite kako vaša usluga ili proizvod mogu pomoći da taj problem više ne postoji.

U tekstu postavljajte pitanje na koje će publika uvek odgovoriti sa „da“. Publika voli da misli da znate šta ih muči i ako im postavite takva pitanja i oni u svojim glavama potvrdno odgovore, naravno da će hteti da pročitaju tekst do kraja i saznaju da li imate rešenje za njihove problem. Usput, ovakvim pitanjima pokazujete publici da vam je stalo do njih.

Sledeći korak je da im objasnite suštinu problema. Tu treba da koristite tačne informacije koje su i naučno potvrđene. Nemojte ih izmišljati, jer niko ne voli da bude prevaren, pa tako ni vaša publika. Ako hoćete da stvorite čvrstu vezu s njom i usput neraskidivu, onda je gradite na poverenju. Početni korak u tome je da ih ne lažete i iznosite činjenice.

Na kraju im predložite rešenje problema i objasnite im zašto vaša usluga/proizvod rešava njihov problem.

Pošto smo vam i landing stranu pokazali kroz primer, onda ćemo koristiti isti proizvod i za prikazivanje primera za pre-landing stranicu, kliknite OVDE.

Možete da vidite da je uz pomoć svoje priče i dokaza (činjenica i fotografija od pre i posle) devojka toplo objasnila zašto je NutriVix dobar. Na dnu stranice je kratak poziv na akciju, na koju kad kliknete vodi vas na landing stranu.

Zašto je bitno da u online oglašavanju imate obe stranice

Iako mnogi ne vide razliku, ona i te kako postoji. Naime, tradicionalni oglas direktno vodi na prodajnu stranu i to je u neku ruku agresivan marketing, jer tera publiku na akciju odmah. Bez obzira ako vi u svojoj akciji ne koristite reči naredbe (odmah, sad, što pre), publika kad klikne na oglas direktno ide na akciju.

Kada je u pitanju nativan oglas, ona prvo ide na sadržaj koji nije napadan, već priča o tematici za koju se publika zainteresovala, pošto se već nalazi na njemu. Publika stvara emotivnu vezu čitajući ga jer se poistovećuje sa sadržajem ili je on istinski zanima. Baš zbog toga je ovaj tip reklame prirodan, jer nije agresivan, već budi želju publike da sazna više. Stvaraju se emocije, što je ključno za svaki proizvod ili uslugu koja se nalazi na tržištu. Kada se publika za nešto emotivno veže, znajte da ste u svom poslovanju uspeli.

Na kraju, kada publika i stisne na akciju i pošalje se na prodajnu stranu, ona je već upoznata sa svim pozitivnim segmentima koje pruža vaše poslovanje ili proizvod. Njima poziv na akciju na samom početku stranice neće smetati, jer znaju o čemu se radi, pa će sigurno i da se odazovu na nju.

Kako započeti nativnu kampanju

Sad kada smo vam objasnili razliku između landing i pre-landing strane, vreme je da saznate kako se započinje nativna kampanje.

Pre nego što bilo šta počnete treba da odete na platformu za nativno oglašavanje www.nativemedia.rs i registrujete se kao oglašavač.

1. Najednostavnji način započinjanja nativne kampanje

Najjednostavniji način započinjanja nativne kampanje je da posle gore pomenutog prvog koraka, na pomenutoj platformi napravite oglas.

Treba vam zanimljiva ilustracija koja će probuditi emocije kod publike, naslov koji će ih zainteresovati da saznaju više i sadržaj u kojem ćete na interesantan način predstaviti vaše usluge ili proizvode. Sadržaj je vaša pre-landing ili pre-sell stranica.

Najbolje je da ilustracija bude vaša, ali ako niste u mogućnosti da je napravite sami ili platite nekog da to uradi za vas, onda je potražite na nekoj od platformi za besplatno korišćenje istih ( jedna od takvih je www.pixabay.com).

Naslov nativnog oglasa mora da probudi radoznalost kod publike i natera je da klikne na njega. Budite kreativni, smislite nešto zvučno, a opet ne previše napadno.

Npr. ako imate agenciju za prodaju nekretnina i trenutno želite da prodate neke na primorju onda naslov nativnog oglasa može biti sledeći:

„Ispunite svoj san“

„I vi se možete buditi kraj plaže svaki dan“

„Pogled ka pučini čeka baš vas“

Sve što treba da bude uz naslov je ilustracija neke plaže. Naravno da će svako poželeti da klikne na takav tekst, jer on ne izgleda kao reklama i želeće da sazna više. Međutim, ovakvim naslovom otkrivate tematiku sadržaja, ali ne u potpunosti.

Sadržaj mora biti zanimljiv i na temeljima činjenica. Ako ostanemo pri primeru prodaje nekretnina, onda pišite o tome da ako nešto zaista želite snovi se ostvaruju i da to nije nemoguća misija. Nabrojte benefite istog kako za psihu tj. zdravlje uopšte, tako i mogućnost zarade ako bi nekretninu iznajmljivali tokom sezone.

Međutim, postoji i ona vrsta nativnog oglasa koja uopšte nije ni malo vidljiva iz svog naslova i ilustracije. Koristićemo isti primer. Naslovi za ovakav tip oglasa bili bi:

„Život kraj morske obale poboljšava zdravlje“

„Naučno je dokazano da more smanjuje stres“

Kada imate naziv nativnog oglasa ovog tipa, onda tu zaista pišete o činjenicama zašto je život kraj morske obale dobar za zdravlje i tek na kraju navedete publiku da pogleda vašu ponudu nekretnina u nekom letovalištu.

Naravno ne morate se okretati zdravlju, već možete da se okrenete opisu mesta u kojem prodajete nekretnine. Opišite letovalište tako da svako poželi da dođe u njega i onda pri kraju ubacite poziv na akciju.

Za bilo koji tip od pomenuta dva primera nativnog oglasa, malo vidljivog ili skroz nevidljivog, da se opredelite treba da znate da tekst ne treba da bude predugačak i da treba da sadrži valjanje informacije. Bolje je da je podeljen na više pasusa, jer se tako lakše čita na elektronskim uređajima.

Obavezno se potpišite kao autor teksta, jer publika ne volii da je prevarena. Moguće je da će neki od njih biti i razočarani kad vide da je tekst koji ih je zainteresovao i koji su pročitali ustvari plaćena reklama, ali bar budite fer i recite im na kraju da jeste. Takav gest će doneti više pozitivnih nego negativnih emocija.

2. Korišćenje starih sadržaja

Ako ste ikad platili sponzorisani tekst na nekom od dobro znanih portala, onda isti možete iskoristiti za svoju nativnu reklamu. Naravno, ako niste, onda možete to učiniti neposredno pre nego što krenete da pravite nativnu kampanju. Od pomenutog teksta napravite pre-sell stranu.

Zašto je to dobro?

Naime, publika ima portale koje posećuje svakodnevno i u koje ima poverenje. Tako da ako platite sponzorisani sadržaj npr. na nekom većem portalu kao što su Blic, Telegraf, Espresso… ili pak nekom manjem, ali sa dobrom ciljnom grupom, kao što su recimo Luftika, Saznaj lako, Grčki kutak… Isti možete iskoristiti tako što će klikom na vaš nativni oglas publika doći do tog sadržaja. Samim tim kad vide da se priča u kojoj se spominjete i vi nalazi na njima dobro poznatoj internet stranici, oni će imati poverenja u vaše usluge/proizvode ili će pak biti radi da ih isprobaju.

3. Korišćenje poznatih persona ili kreativan način

Pre-landing strana ne mora uvek da bude „suvi“ sadržaj. Može neka poznata osoba da preporuči vaš proizvod ili uslugu u nekom intervjuu, kolumni, na svom profilu na nekoj od društvenih mreža… Naravno, ovde prvo treba da angažujete poznatu osobu i sa njom napravite dil, pa taj sadržaj koristite za sadržaj nativnog oglasa.

A možete i prosto da budete kreativni, pa da napravite kviz, strip ili pak nešto treće što će biti povezano sa vašim poslovanjem. Publika uvek dobro reaguje na kreativne kampanje, pa ako želite da budete neprevaziđeni onda pustite mašti na volju i potrudite se da budete drugačiji.

Koristite moć društvenih mreža

Slobodno link vašeg nativnog oglasa podelite na društvenim mrežama i platite reklamiranje objave. To će udvostručiti vaš uspeh u nativnoj kampanji.

Naime, društvene mreže su svačija svakodnevnica, pa i vaše publike. Oni će tu sigurno naići na vas, ako već ne na svom omiljenom portalu. Iskoristite to.

Reklamiranje objave na društvenim mrežama zavisi od platforme na kojoj želite da vaša objava postane plaćeni sadržaj. Uglavnom na svakoj, na dnu objave postoji dugme Boost Post koje pritisnete i pratite uputstva.

Vaša stranica ili profil na socijalnim mrežama će sigurno dobiti novu publiku koja će sa nestrpljenjem čekati vašu sledeću objavu. Plus, neko koga ste zainteresovali će podeliti objavu i na svoj profil što će vam dovesti još više nove publike.

Sada kada ste naučili šta je nativni oglas i kako se pravi, možemo da pređemo na sledeći korak koji je ujedno i poslednji.

Native Media

DEO TREĆI

Zašto je nativni oglas najbolji za vašu online marketing kampanju

  • Nativni oglas nije isto što i Guglov

  • Nativna video kampanja je bolja od bilo kojeg video oglasa tradicionalnog marketinga

  • Nativni oglas je reklama budućnosti

  • Nativno oglašavanje donosi troduplu pobedu

  • Da li treba odmah da započnete nativnu kampanju?

Pre nego što pročitate treći deo kursa veoma je bitno da ste pročitali prvi i drugi. Naime, u prva dva dela saznali ste šta je nativno oglašavanje i kako da započnete nativnu kampanju.

Uz pomoć nativnog oglasa možete uspešno stići do publike bilo da se bavite proizvodima za kućne ljubimce, kuhinjskim pomagalima ili pak nečim trećim.

Nativni oglas nije isto što i Guglov

Iako mnogi smatraju da je isto, on to nije. Gugl reklama se ne uklapa uvek dezenom i temom stranice na kojoj se nalazi, kao što je to slučaj sa nativnom reklamom.

Plus, Gugl oglas je oku publike prepoznatljiv, pa ga oni nesvesno ignorišu, ako već nemaju uključen AdBlock.

Nasuprot njemu, nativni oglas je uvek vidljiv. Ne postoji još „alat“ koji može da prepozna prirodnu reklamu i učini je nevidljivom.

Više o ovom pročitajte OVDE.

Nativna video kampanja je bolja od bilo kojeg video oglasa tradicionalnog marketinga

Ako na primer pustite YouTube video klip da gledate i prvo vam iskoči plaćeni sadržaj, vi ćete posle 4 sekunde moći da pritisnete dugme Skip Ad (preskoči oglas) i da odete na željeni video. To znači da ako koristite tradicionalni marketing u prve četiri sekunde morate zainteresovati publiku da vaš oglas odgleda do kraja, a to je skoro pa nemoguće. Čak i malo dete zna kako da izbegne ovakav vid reklame. 

Nasuprot tome, ako im prestavite zanimljiv kratak video i usput pomenete svoj proizvod, publici će se to svideti. Međutim, nije loše da u opisu linka navedete da je u pitanju nativni oglas, čisto da se publika ne bi osećala prevarenom. 

Nativni oglas je reklama budućnosti

Popularni Business Insider je napravio istraživanje kojim su došli do rezultata da će do 2021. godine čak 74 % od sveukupnog oglašavanja na internetu biti nativne reklame.

Da ovo nije samo pusti san, već suva realnost govori nam i statistika. Naime, pre tri godine, 2016., 56% internet reklama je bilo nativno. Tako da se smatra da će 2021. godine nativno oglašavanje osvojiti u većem broju internet oglašavanja od 74%.

Nativno oglašavanje donosi troduplu pobedu

Nativni oglas je dobar za sve tri karike njegovog postojanja. 

Naime, izdavač prostora za nativne oglase zarađuje od njega (princip je isti kao sa Guglovim oglasom, po kliku, samo što izdavači za nativne oglase dobijaju veći procenat zarade), popularnost poslovanja koji ga postavlja raste na onlajn tržištu i publika dobija sadržaj koji ih interesuje.  

Jedinu su sa nativnim oglasom sve tri strane jednako zadovoljne. 

Više o ovome pročitajte OVDE.

Da li treba odmah da započnete nativnu kampanju?

Da. Nativna kampanja će vam sigurno pomoći da osvojite online tržište. Privučete publiku na jedan prirodan i nenapadan način. To će ih osvojiti toliko da će se sigurno emotivno vezati za vaš brend/poslovanje/proizvod. 

Ulaganjem u nativnu kampanju, vi ne samo da imate povrat investicija već ćete u svojoj niši postati najpopularniji. Najbitnije tržište sadašnjice je online tržište, a nativni oglas će vam pomoći da ga osvojite i nenadmašno zasijate na njemu. 

Iskoristite i to što još mnogo poslovaja ne znaju ili se boje da krenu u nativnu kampanju, jer im nije znana. Kada ste u nečemu prvi ili među prvima, onda sigurno uspevate. Nemojte čekati da vas konkurencija pretekne i napravi nativni oglas pre vas. 

Minimalni iznos za pokretanje nativnog oglasa je svega deset evra. Međutim, ako odmah uplatite kredit od 100 evra dobijate na poklon još 50 evra! Tako da ćete kampanju započeti sa 150 iako ste platili samo 100. Ova ponuda važi za prvih 50 novih oglašivača koji se registruju na našoj platformi www.nativemedia.rs 

Ako imate još neka pitanja u vezi nativnog oglašavanja, postanite član naše zatvorene Facebook grupe IME GRUPE i mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku. Takođe, pomoći ćemo vam da napravite što savršeniji nativni oglas. 

 

Ako imate bilo kakve nedoumice, pitanja ili jednostavno želite saznati više o nativnom oglašavanju, možete nam se pridružiti u našoj grupi na Facebook-u.

Left Menu Icon